گزارش تصویری نمایشگاه جهانی محصول و گل IFPA

رویدادهای شبکه و برنامه های آموزشی
علاوه بر رویدادهای شبکه، GPFS همچنین بیش از 20 برنامه آموزشی و بیش از 45 سخنران متخصص را به اشتراک گذاشتند تا به راهنمایی کسب‌وکارها در آینده کمک کنند. این شامل چهار جلسه عمومی است که سرآشپز و انسان دوست مشهور خوزه آندرس، بازیگر و فعال برنده جایزه مارلی متلین، برنز و غیره را شامل می شود.


تیم LiveTrends

برای اطلاعات بیشتر:
IFPA
سیوبهان می
تلفن: +1 (302) 781-5855
[email protected]
www.freshproduce.com

IFPA 2023
سال آینده، نمایشگاه جهانی محصولات و گل های IFPA در آناهیم، ​​کالیفرنیا، از 19 تا 21 اکتبر برگزار می شود.

بهترین برندگان نمایش
روز شنبه، IFPA بهترین برندگان نمایش را معرفی کرد که توسط هیئت داوران برای نشان دادن بهترین های نمایشگاه انتخاب شدند. جایزه 2022 تا حدی توسط حمایت مالی می شود بسته بندی، و مشمول:

  • بهترین شرکت کننده برای اولین بار: سبزهای شمالی
  • بهترین خط تولید در بازار محصولات: غذاهای آگاهانه
  • بهترین جزیره در بازار محصولات: مزارع خورشید قرمز
  • بهترین خط در بازار راه حل: فن آوری های سبز
  • بهترین جزیره در بازار راه حل: سیستم های تجاری AirFlo
  • بهترین خط در بازار اقلام مکمل: مزارع فرانکلین
  • بهترین جزیره در بازار اقلام مکمل: شرکت T. Marzetti
  • بهترین خط در بازار گل: Allure Farms, Inc.
  • بهترین جزیره در بازار گل: Live Trends Design Group, LLC



منبع


تیم LiveTrends برنده بهترین نمایش برای Floral شد.

برنز گفت: «برگزاری این نمایش مستلزم مشارکت باورنکردنی در سراسر صنعت است. با این حال، در نهایت، نمایش بدون کارکنان IFPA ممکن نیست. من به این تیم بسیار افتخار می کنم و از فداکاری و اشتیاق همه آنها برای اعضا و صنعت ما بسیار سپاسگزارم.

برای مشاهده گزارش تصویری این نمایش اینجا کلیک کنید.

تقسیم بندی غرفه داران
به نظر می رسید میزان ترافیک در این دو روز تقریباً به طور مساوی توزیع شده است. به طور سنتی، روز اول یک روز شلوغ است، اما روز دوم شاهد ترافیک خوبی نیز بودیم. با این حال، در طبقه نمایشگاه، به نظر می رسید که ترافیک به طور مساوی توزیع نشده است، فکری که بسیاری از غرفه داران به اشتراک گذاشته بودند. در بخش Produce بسیار شلوغ بود، اما راه حل های تجاری و بخش های فنی از هم جدا شدند و تقریباً ترافیک Produce و Floral اره را مشاهده نکردند. گرچن لین با NatureSeal گفت: «فکر می‌کردیم این یک انفجار بزرگ خواهد بود که برای آن هیجان‌زده بودیم. او افزود: «اگرچه همه ما تولیدکننده هستیم، اما Business Solutions در یک بخش جداگانه قرار داده شد. بعدازظهر پنجشنبه، یک روز قبل از شروع نمایش، بخش راه حل های کسب و کار به مدت دو ساعت باز بود تا آنها را شروع کنند. اگرچه این برای برخی از غرفه داران مفید بود، برخی دیگر گفتند که به خوبی تبلیغ نشده است و ترافیک زیادی ندیده اند.

از شرکت کنندگان نمایشگاه ایده های تازه:

  • بهترین تبلیغ کلی محصول: Mastronardi Produce – SUNSET® Qukes with Dip & Angel Sweet with Dip
  • بهترین بسته بندی پایدار: Jac. Vandenberg, Inc. – کیسه های انگور قابل کمپوست خانگی SUNRAYS®

تامین کنندگان باغبانی
در طول سال گذشته، تامین‌کنندگان بیشتری به PMA راه پیدا کرده‌اند، البته در کنار تامین‌کنندگان. همکاران ما در HortiDaily نیز از آنها بازدید کردند، برای گزارش تصویری تامین کنندگان باغبانی و گلخانه داران در IFPA اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده گزارش تصویری این نمایش اینجا کلیک کنید.

“من از حمایت بی‌نظیری که اولین نمایشگاه جهانی محصول و گل ما از سراسر زنجیره تامین امسال دریافت کرد، هیجان‌زده هستم. این یک بازگشت طولانی به گردهمایی در ماه اکتبر بود، و با رهبری و حمایت غرفه‌داران ما امکان‌پذیر شد. حامیان مالی، رهبران داوطلب و مهمانان،” کتی برنز، مدیرعامل IFPA گفت. “من اورلاندو را ترک می کنم و با انرژی و الهام در مورد اینکه جامعه جهانی محصولات و گل به کجا می رود و چگونه IFPA می تواند مسیر موفقیت را باز کند.”

طبقه نمایشگاه یک روز زودتر از سال های گذشته افتتاح شد تا شرکت کنندگان بتوانند با ارائه دهندگان راه حل های تجاری و شرکای فناوری از آن بازدید کنند. در این بخش از طبقه نمایش 12 عضو برنامه شتاب دهنده کاتالیست Fresh Fields حضور داشتند. این شرکت‌ها در این برنامه غوطه‌وری شرکت کردند تا راه‌حل‌های جدید و آماده برای بازار را برای صنایع تولیدی و گل‌سازی بیاورند. آنها به رکوردشکنی 217 غرفه داری که برای اولین بار در این نمایشگاه محصولات را به اشتراک گذاشته بودند، پیوستند.

جمعه و شنبه گذشته، 28 و 29 اکتبر، انجمن بین المللی محصولات تازه، نمایشگاه جهانی محصولات و گل (GPFS) خود را در اورلاندو، فلوریدا برگزار کرد. برای اولین بار از سال 2019، این سازمان توانست یک رویداد حضوری برگزار کند. این، همراه با این واقعیت که این اولین نمایشگاه از زمان ادغام PMA و United Fresh در سال گذشته بود، منجر به انتظارات بالای اعضای صنعت شد. اینکه آیا این بزرگترین و بهترین رویداد تاریخ خواهد بود یا خیر، چیزی است که همه از قبل تعجب می کردند. اگرچه اعداد رسمی هنوز در دسترس نیستند، ممکن است این بزرگترین نمایش تا کنون نبوده باشد، اما آمار همه چیز را بیان نمی کند. موفقیت یک رویداد توسط بسیاری از عوامل دیگر تعیین می شود. همچنین امسال، “بازار گل” که چندین نسخه پیش معرفی شده است، جایگاه بیشتری در نمایشگاه پیدا می کند و امسال تیم FloralDaily.com ما دوباره برای تهیه گزارش تصویری از آن نمایشگاه حضور داشت.