گروه نورپردازی بارون، پل گری را به عنوان مدیر Growlite منصوب می کند



گروه روشنایی بارون از اضافه شدن پل گری به تیم اجرایی خود به عنوان مدیر Growlite – بخش تخصصی این شرکت در نورپردازی برای
صنعت باغبانی

پل گری با بیش از یک دهه تجربه در بخش باغبانی به گروه نورپردازی بارون می پیوندد. پل که پیش از این مدیر راه حل های علوم گیاهی بود، نگران یکپارچگی علمی پیشنهادات شرکت بود و نقشی در همسویی راه حل های فنی با نیازهای مشتری بازی می کرد.

“دوران پرنفوذ پال در این صنعت با نقش های رهبری مشخص شده است، جایی که او به عنوان مدیر فروش ملی باغبانی عالی بود، و دیگری که در آن به طور قابل توجهی بخش باغبانی شرکت را به عنوان مدیر ارشد فروش روشنایی باغبانی گسترش داد. پل که به دلیل رویکرد مبتنی بر نتایج خود شناخته می شود. درآمد فروش سالانه را تقریباً دو برابر کرد و با پیشرفت‌های پیشگامانه مانند ارائه اولین دستگاه LED باغبانی دارای گواهی DLC، بازار را تحت تأثیر قرار داد.

پل دارای مدرک کارشناسی ارشد در بیماری شناسی گیاهی، گیاه شناسی، و آمار، همراه با مدرک لیسانس زیست شناسی از دانشگاه ایالتی استفان اف. آستین است. تجربه او با مهارت او در مدیریت پروژه، استراتژی بازاریابی و مشاوره فنی تکمیل می شود.

“با توجه به انتصاب پل گری، تعهد گروه نورپردازی بارون به نوآوری و راه حل های مشتری محور را تقویت می کند. انتظار می رود که تحت هدایت او، Growlite به ارتفاعات جدیدی از برتری محصول دست یابد، پرورش دهندگان و محققان گیاهان را از طریق فناوری های مدرن نورپردازی توانمند کند. “

آلن تریسی، مدیرعامل گروه نورپردازی بارون گفت: ما از استقبال پل گری به تیم بارون لایتینگ گروه هیجان زده ایم. “تخصص پل در علم باغبانی و فروش فنی بسیار ارزشمند خواهد بود، زیرا ما به گسترش و ارتقای محصولات Growlite خود ادامه می دهیم. ما مطمئن هستیم که رهبری او به ما کمک می کند تا ارزش بیشتری را برای مشتریان خود ارائه دهیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
گرول لایت
growlite.com

تاریخ انتشار:

منبع