کلیفتون توماسینی به عنوان معاون عملیات به GrowGeneration می پیوندد

کلیفتون توماسینی، معاون عملیات، گفت: “من از پیوستن به خانواده GrowGeneration، شرکتی با ریشه های عمیق و موقعیت پیشرو در بازار در صنعت هیدروپونیک، هیجان زده هستم. من معتقدم آینده فضای هیدروپونیک تغذیه جهان با محصولات مغذی و رشد یافته محلی است و تیم GrowGen با ارائه محصولات رشد با کیفیت بالا همراه با تخصص گسترده برای مشتریان تجاری و خانگی به ایجاد این چشم انداز کمک می کند. “

دارن لمپرت، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی GrowGen، گفت: «ما هیجان زده هستیم که کلیف توماسینی را به عنوان معاون عملیات خود معرفی کنیم. کلیف سال‌های زیادی را در صنعت هیدروپونیک سپری کرده است و پیچیدگی‌ها و پیچیدگی‌های بازارهای مختلفی را که ما خدمات ارائه می‌کنیم را درک می‌کند. او سابقه هیدروپونیک قوی و مبتنی بر عملیات دارد که به نفع کل سازمان GrowGeneration خواهد بود.”

GrowGeneration Corp کلیفتون توماسینی را به عنوان معاون عملیات استخدام کرده است. آقای توماسینی با حصول اطمینان از همکاری، پاسخگویی و مهمتر از همه، رضایت مشتری، مسئولیت نظارت بر کلیه عملیات و هدایت سودآوری در سراسر سازمان را بر عهده خواهد داشت. آقای توماسینی کار خود را در صنعت هیدروپونیک در سال 2011، با ساخت Quest، یکی از HVAC-D با امضای صنعت، از طبقه همکف آغاز کرد. او قبل از ساخت کوئست، نزدیک به یک دهه رهبری عملیات زنجیره تامین برای Therma-Stor LLC در مدیسون، WI را بر عهده داشت. آقای توماسینی همچنین یک مبتکر است و دارای چندین پتنت محصول در بازار باغبانی و هیدروپونیک است. او مستقیماً به مایکل سالامان، یکی از بنیانگذاران و رئیس GrowGen گزارش خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر:
GrowGeneration
www.GrowGeneration.com



منبع