کارخانه گلدان بومی استرالیا برای جمع آوری پول برای صندوق منابع SAS


هلیکس استرالیا مفتخر است که همکاری جمع آوری سرمایه با SAS Resources Fund با انتشار یکی از گیاهان هیبریدی ستاره ای آنها – Waxflower ‘Local Hero’ را اعلام کند. وکس‌فلاور «قهرمان محلی» که توسط کینگز پارک و باغ‌های گیاه‌شناسی پرورش داده شده، یک گیاه چشم‌انداز جمع‌وجور خیره‌کننده است که انبوهی از شکوفه‌های صورتی خوش‌رنگ در اوایل بهار گل می‌دهد.

هلیکس استرالیا برچسب «قهرمان محلی» Waxflower را سفارش داده است که در آن 1 دلار از تمام گیاهان فروخته شده به صندوق منابع SAS اهدا خواهد شد.

ماموریت صندوق منابع SAS کمک به اعضای فعلی و سابق نیروی دفاعی استرالیا و خانواده‌هایشان است که به دلیل خدمت در هنگ خدمات هوایی ویژه از سختی رنج می‌برند.

این کمک به سایر اعضای نیروی دفاعی استرالیا که هنگام شرکت در عملیات، تمرین یا فعالیت تحت کنترل هنگ خدمات هوایی ویژه کشته یا ناتوان می شوند، تعمیم می یابد.

آدریان پارسونز، مدیر عامل هلیکس استرالیا می گوید که هم صنعت مهدکودک و هم باغبانی استرالیا مشتاقانه منتظر انتشار «قهرمان محلی» Waxflower هستند.

“ما از شراکت با SAS Resources Fund خوشحالیم و از طریق شبکه ملی پرورش دهندگان و خرده فروشان ما قصد داریم سالانه بیش از 50000 دلار با تبلیغات قهرمان محلی در سه سال آینده جمع آوری کنیم.” پارسونز گفت.

پارسونز ادامه داد: «برنامه اصلاحی ما اکنون شروع به تولید اشکال فشرده‌تری از گل موم می‌کند که آن‌ها را برای استفاده در چشم‌انداز مناسب‌تر می‌کند و همچنین در غنچه/گل برای خرده‌فروشی با اتکای کمتر به هرس و استفاده از تنظیم‌کننده‌های رشد گیاه بسیار بهتر است. …”

Waxflower ‘Local Hero’ در ابتدا توسط Benara Nursery رشد خواهد کرد و از طریق مراکز باغ استرالیای غربی در دسترس خواهد بود و Bunnings WA Helix Australia در حال برنامه ریزی ملی از این طرح جمع آوری سرمایه در سال 2023 است.



منبع