چگونه شرکت تحویل گل FTD پس از ورشکستگی، عملیات خود را بازسازی کرد

در پاییز امسال، شرکت FTD شراکت با Baked by Melissa و Milkbar را راه‌اندازی کرد تا به مشتریان اجازه دهد اسنک‌هایی را به سفارش‌های گل اضافه کنند. برنامه‌هایی برای افزودن شیرینی‌های دیگر در دست انجام است، و شرکت در حال حاضر در حال آزمایش بتا تحویل الکل با Thirstie در چندین مترو بزرگ است، با این امید که تا اوایل سال آینده در سراسر کشور عرضه شود. و پشت صحنه، سیستم‌های سفارش‌دهی جدید و یک پلتفرم مبتنی بر Shopify با هدف تسهیل انجام سفارش‌های آنلاین از FTD برای گل‌فروشان است.

کول گفت: «خیلی چیزها بود که باید اصلاح می‌کردیم، بافت زخم زیادی که باید بریده می‌شد». “بیشتر مشکلات ناشی از ورشکستگی توسط ما ایجاد شده است – یا ناشی از سیستم های بد، ناشی از تحویل بد، یا ناشی از ارسال اطلاعات بد به اعضا است. و بنابراین چالش شماره یک ما رفع آن بود. زیرا در غیر این صورت، تجربه مشتری بدی خواهید داشت.»

مقاله کامل را در www.modernretail.co بخوانید.



منبع بیش از سه سال پس از خروج از ورشکستگی، شرکت تحویل گل FTD با تنوع بخشیدن به خط تولید خود و آسان‌تر کردن تحویل گل‌فروشان در همان روز، جایگاه خود را در تجارت هدیه باز می‌یابد.

FTD در آگوست 2019 از ورشکستگی خارج شد، زمانی که توسط یک شرکت وابسته به شرکت سهام خصوصی Nexus Capital Management LP خریداری شد. سپس در مارس 2020، درست زمانی که همه‌گیری ویروس کرونا باعث قرنطینه و یک رکود اقتصادی در سراسر ایالات متحده شد، چارلی کول، مدیر عامل شرکت، سکان هدایت را به دست گرفت.

تا اینجای کار، به نظر می‌رسد که تغییرات باعث ایجاد تفاوت شده است زیرا FTD دوباره وارد بازار تقریباً 12 میلیارد دلاری هدایای گل شده است. این شرکت شاهد افزایش 150 درصدی واحدهای سفارشات در طول تعطیلات شکرگزاری نسبت به سال گذشته بود. بازپرداخت نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است. و از اکتبر 2022، این شرکت شاهد افزایش 50 درصدی درآمد غیر گل برای جشن هایی مانند هالووین و فصل بازگشت به مدرسه بوده است. اما چنین رشدی به سختی یک شبه شکوفا شد.

کول گفت که قبل از اینکه شرکت بتواند یک استراتژی تجاری جدید را اجرا کند، آنچه پس از آن انجام شد، نزدیک به دو سال تعمیر “مهره و پیچ و مهره” شرکت بود. بحرانی ترین بخش آن؟ بهبود رابطه با بیش از 9000 گلفروش عضو در سراسر کشور که برای خدمات تحویل با FTD شریک شده بودند – و راضی نبودند.