چه چیزی را باید در شبکه های اجتماعی پست کنید؟

برای اطلاعات بیشتر:
Floranext
www.floranext.com

گوگل ابتکار عمل را در به روز رسانی جستجوی گوگل و نقشه ها در پیش گرفته است تا از این تغییر جلوتر بماند. Google Maps از واقعیت افزوده استفاده می کند تا به کاربران کمک کند با دیدن یک نماد آبی چشمک زن، خود را در محیط خود قرار دهند. جستجوی گوگل اکنون پیوندهای TikTok و Instagram را در جستجوی گوگل شامل می‌شود و در حال حاضر در حال توسعه ترکیب تصاویر و متن هستند زیرا آینده‌ای را تصور می‌کند که در آن کاربران می‌توانند گوشی خود را نگه دارند و بر اساس آنچه می‌بینند جستجو کنند.

در این کنفرانس اشاره شد که کاربران جوان‌تر اکنون اغلب برای اهداف اکتشافی به جای جستجوی Google یا Maps به برنامه‌هایی مانند اینستاگرام و TikTok روی می‌آورند. بر اساس تحقیقات، 40 درصد از کاربران جوان‌تر، 18 تا 24 ساله، در جستجوی مکان خاصی هستند، مثلاً از کجا ناهار بخورند یا کجا خرید کنند، مستقیماً به TikTok و اینستاگرام می‌روند.

چه چیزی گل فروشی را منحصر به فرد می کند؟
اگر در شبکه های اجتماعی پست می گذارید، باید مهارت های خود را به رخ بکشید. ارسال مداوم محتوایی که گل آرایی، دکوراسیون عروسی را که انجام داده‌اید و سایر پروژه‌های ویژه‌ای که در آن شرکت داشته‌اید را نشان می‌دهد، در رشد کسب‌وکار شما مهم است.

چه چیزی باید در شبکه های اجتماعی منتشر شود؟
با توجه به محتوای رسانه های اجتماعی که موضوعات مختلف را پوشش می دهد، توصیه می کنیم روی کاری که بهترین کار را انجام می دهید، یعنی یک گل فروشی تمرکز کنید. یکی از پرطرفدارترین جستجوها در TikTok، ویدیوهای گلفروشی است که فقط فعالیت های روزانه آنها را نشان می دهد. در اینجا چند نکته کلیدی در هنگام توسعه رسانه های اجتماعی وجود دارد.

ما بارها و بارها یاد می‌گیریم که کاربران جدید اینترنت انتظارات و طرز فکری که ما به آن عادت کرده‌ایم ندارند.» رغوان گفت: “پرسش هایی که آنها می پرسند کاملاً متفاوت است.”

گوگل چگونه تحت تاثیر قرار می گیرد؟
به گفته معاون ارشد رئیس جمهور Prabhakar Raghavan، که ریاست سازمان دانش و اطلاعات گوگل را بر عهده دارد، اخیراً در کنفرانسی گزارش داده است که اینستاگرام و TikTok به شدت بر جستجوی گوگل تأثیر می گذارند.

از آنجایی که اینستاگرام و TikTok مصرف اصلی رسانه‌های اجتماعی برای مشاهده سریع ویدیو را تغییر داده‌اند، جستجوی Google و نقشه‌ها به شدت تحت تأثیر ترجیح فزاینده برای رسانه‌های اجتماعی و ویدیوها قرار گرفته‌اند. وبلاگ جدید گلفروش در www.floranext.com به ما می گوید که این دو پلتفرم رسانه های اجتماعی به گوگل دست به کار شده اند.

محتوای مرتبط
بله، شما باید گل ارسال کنید – اما همچنین باید محتوای مرتبط را ارسال کنید. محتوایی که مشتریان شما می توانند با آن ارتباط برقرار کنند چیزی است که آنها را جذب می کند و شما را برای رویداد بعدی یا نیازهای گل خود در نظر می گیرد. نمایش TikTok “یک روز از زندگی صاحب گل فروشی” و ویدئوهایی که کسب و کار شما را در پشت صحنه نشان می دهد طنین انداز خواهد شد.

این برای گل فروشی ها چه معنایی دارد؟
پاسخ بسیار ساده است – برای پیشرفت به عنوان یک گل فروشی، باید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید. نیازی نیست که هنوز ویروسی شوید یا حتی بلافاصله شروع به ساخت TikToks با کیفیت بالا کنید – خوشبختانه برای صنعت گل، مخاطبانی که ما به دنبال آن هستیم معمولاً کسب و کار شما را از طریق جستجوهای Google پیدا می کنند.

نشان دادن کسب و کار محلی
اطمینان حاصل کنید که رسانه های اجتماعی شما، چه اینستاگرام یا TikTok، باید محل کسب و کار شما را برجسته کنند. الگوریتم‌های پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی مکان کاربران را در نظر می‌گیرند، بنابراین باید مطمئن شوید که شهر شما در پست‌ها و اطلاعات نمایه شما نشان داده شده است.



منبع

اما این بدان معنا نیست که شما نباید جلوتر از منحنی باشید. در نظر گرفتن بالا بردن پست های رسانه های اجتماعی ضرری ندارد و لازم نیست خیلی سخت باشد.