چطوری ترس خودمو تو اتاق فرار کنترل کنم؟ تاج اسکیپ روم | allescape

در رابطه با ترس و ترسناک بودن اتاق های فرار پایین همین صفحه بیشتر صحبت میکنیم. با همه این‌ها، ما سعی کرده‌ایم که بهترین اتاق فرارهای تهران را با توجه به نظر مردم و بازخوردهای بازیکن‌ها جدا کنیم و آن‌ها را جداگانه و به‌طور کامل معرفی کنیم. حتماً این نکته را هم می‌دانید که در بازی‌های اتاق فرار، شما به تنهایی یا همراه دوستان و تیم خود وارد یک اتاق با معما و داستانی مشخص می‌شوید و طی مدت زمانی مشخص، باید معمای بازی را حل کنید و در نهایت از اتاق فرار کنید. البته این بازی‌ها اکثراً از طریق هوش و خلاقیت حل می‌شوند و نیازی به زور و توان فیزیکی ندارند. البته اگر هنوز متوجه نشده‌اید که اتاق فرار چیست، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید. شعبه مرکزی یا آپادانا در خیابان آپادانا اول (شهید قدوسی) واقع شده است.

  • هر چه اطلاعات شما درباره این بازی ها بیشتر باشد، به همان نسبت نیز بهتر می توانید ترس خود را در اسکیپ روم ها کنترل کنید.
  • تنها چیزی که لازم دارین، یه تیم پایه و یه استراتژی درست و حسابی و قوه فکری هست تا از پس این داستان پر پیچ و خم بربیاید.
  • گاهی اکتور اتاق فرار غیرتعاملی با کاری که انجام می‌دهد قصد کمک به شما را دارد و یک سرنخ را دارد بازی می‌کند پس به‌خوبی به آن دقت کنید.
  • درسته که بازی اتاق فرار یه بازی فیزیکی و توی یه محیط کاملا واقعیه، اما توی این بازی شما نیازی به نیرو و زور اضافه ندارید.
  • تا همین ­جا باید حدس زده باشید که قرار است با یک مجموعه حرفه‌­ای رو‌به‌رو شوید.

هر روز از ساعت 4 عصر تا 12 شب یکسره مشغول فعالیت هستند و 3 اتاق با 3 تا سناریوی مختلف دارند. البته این مجموعه­ جذاب، تعدادی شعبه در نقطه‌های مختلف شیراز دارد؛ قصرالدشت دلبر، تاچارا، شعبه ساختمان الف در خیابان معالی آباد همگی از شعب این مجموعه هستند. اگر شیرازی هستید و با دوستانتان باغ‌های مختلف و پیاده روی و کافه و رستوران­‌ها و مقبره حافظ و سعدی و قلات و خلاصه انواع و اقسام مفرحات روح را در شیراز امتحان کرده‌اید، الان وقت یک تجربه نو و باحال است. اگر هم برای سفر خودتان به نقاط مختلف ایران، دنبال یک اقامتگاه مناسب می‌گردید یا به دنبال وب سایت و اپلیکیشن برای اجاره ویلا و بررسی هزینه اجاره ویلا هستید، به وب سایت پینورست مراجعه کنید.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

چطوری ترس خودمو تو اتاق فرار کنترل کنم؟ تاج اسکیپ روم | allescape

همان طور که اشاره شد، نوع اتاق فرار و ژانر و سناریوهای که در آن طراحی شده اند، به گیم مستر که همان مدیر مجموعه و بازی می باشد بستگی دارد. به عنوان مثال در برخی از اسکیپ روم ها سناریو نیکلاس تسلا ممکن است اجرا شود و در برخی بیشتر تمرکز روی وحشتناک بودن فضا بوده و برخی مجموعه از ترس و وحشت و ماجراجویی را ارائه می دهند. مهارت تصمیم گیری یکی از اصلی ترین مهارت ها در زندگی شخصی و شغلی محسوب می شود.

تجربه زیاد برای کنترل ترس در اتاق فرار

با این که این شهر در مرکز کشور و منطقه‌ای نسبتا خشک و در حاشیه کویر مرکزی قرار گرفته، اما زاینده رود بهش زندگی بخشیده و با اون معماری‌های قشنگش تبدیل به یه شهر پر از روح و صفا شده. حضور یک بازی‌گردان در نقش روح باعث می‌شود تا شما وارد بازی شوید و خود را در داستان جای دهید و بازی شما از یکنواختی خارج شود؛ هیجان هم به ژانر بازی‌های شما اضافه شود. پس تمامی اکتورها نمی‌توانند نقش منفی و ترسناک داشته باشند، در ادامه با دو مدل از اکتورها آشنا می‌شود که هدف هر یک از آن‌ها در حضور بازی را نام می‌بریم.

بلکه در مواجهه با ترس در اتاق فرار تلاش می کنند تا جسورتر و نترس تر هم باشند.. ذهن ما در مواجهه با مشکلات، معماها و سرنخ ها همیشه یکسان عمل نمی کند. مهم است که ذهن ما در چه حالتی قرار داشته باشد، مثلاً آمادگی ذهنی ما در نیمه‌های شب – اگر کسی ناگهان بیاید و بیدارمان کند – به آمادگی و سرحالی صبح بعد از خوردن صبحانه نیست. حالت های مختلف روحی و روانی به شدت بر روی کارکرد و بازدهی ذهن ما تأثیر می گذارند. علاوه براین، بهتر است ابتدا بدانید که اسکیپ روم چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ قوانین این بازی ها چیست و چه محدودیت هایی در آنها وجود دارد و غیره.

هیجان و ترس در اتاق فرار ترسناک