چراغ ها سوراخی در جیب پرورش دهندگان می سوزانند

“آیین نامه کاهش نور گلخانه ای” در سال 2020 در تلاش برای مهار آلودگی نوری توسط عملیات های گلخانه ای متعدد در منطقه تصویب شد.

آیین‌نامه کاهش نور گلخانه‌ای شهرداری لیمینگتون (آیین‌نامه) صاحبان گلخانه‌هایی را که از چراغ‌ها استفاده می‌کنند ملزم می‌کند که از ساعت 5 بعد از ظهر تا 8:00 صبح، پرده‌های بسته، دیواره‌های کناری و انتهایی را نصب کرده و نگه دارند.

در جلسه خود که در 14 ژوئن 2022 برگزار شد، شورای لیمینگتون آیین نامه فعلی کاهش نور گلخانه ای را تصویب کرد که آیین نامه 41-22 است.

شهرداری می‌گوید آن دسته از گلخانه‌دارانی که قبلاً روی سقف گلخانه‌ها پرده نصب نکرده‌اند، ملزم به ارائه شواهدی هستند که نشان می‌دهد مالک قادر به نصب پرده‌های سقفی در تاریخ 1 اکتبر 2023 یا قبل از آن خواهد بود. در غیر این صورت، مالکان می‌توانند اظهارنامه‌ای ارائه کنند که چراغ‌های گلخانه‌ای را نشان می‌دهد. خاموش می شود و خاموش می ماند. تاریخی که باید هر یک از این اسناد ارائه شود، 1 اکتبر 2022 بود. “فقط دو مالک شواهد مربوط به نصب برنامه ریزی شده پرده سقفی را ارائه کردند. هیچ مالکی اعلامیه ای مبنی بر خاموش شدن و خاموش ماندن چراغ ها ارائه نکرد.” اضافه کردن.

شهردار هیلدا مک‌دونالد گفت: «مایه تاسف است که چندین گلخانه‌دار همچنان قوانین ما را نقض می‌کنند، به‌ویژه آن دسته از گلخانه‌دارانی که شهرداری با آنها رسیدگی‌های قبلی را انجام داده است». ما امیدواریم که در بیشتر موارد، انطباق در مدت زمان معقولی حاصل شود.»

از نوامبر 2022، مأموران اجرای قانون لیمینگتون به منظور جمع‌آوری شواهدی مبنی بر اینکه مالکان گلخانه‌ها بر خلاف آیین‌نامه عمل می‌کنند، در گشت شهرداری مشغول به کار شده‌اند. در نتیجه این تحقیقات در حال انجام، مأموران اجرای آیین‌نامه 88 اتهام را بر اساس بخش سوم قانون جرایم استانی علیه 12 گلخانه‌دار فردی مطرح کرده‌اند. این اتهامات منعکس کننده تخلفات متعدد در بسیاری از روزهای تقویم است. به گفته شهرداری، ذکر این نکته ضروری است که تا چند ماه به این موضوع رسیدگی نمی شود. در این میان، تحقیقات ادامه خواهد داشت و رسیدگی های بیشتر در انتظار است.»

افسران آیین نامه لیمینگتون 12 گلخانه دار را با مجموع 88 اتهام به اتهام نقض قوانین کاهش سبک شهر متهم کرده اند.



منبع