“پیش کتاب های لاله قوی بوده اند، قیمت های بالا در بازار هلند به رشد لاله های پرورش یافته در کالیفرنیا کمک می کند.”



بیل پرسکات در آستانه روز مادر:

در ماه می، بسیاری از کشورها روز مادر را جشن می گیرند. در ایالات متحده، این روز در 12 می جشن گرفته می شود. فصل روز مادر اغلب برای پرورش دهندگان گل فصل شلوغی است. مزرعه گل کالیفرنیا Sun Valley Floral از عجله روز مادر اطلاع دارد و تجربیات خود را به اشتراک می گذارد.


بیل پرسکات، مدیر فروش و بازاریابی Sun Valley با رویالز

مزارع گل Sun Valley خود را در میانه مراسم روز مادر می بیند. بیل پرسکات، مدیر فروش و بازاریابی Sun Valley می‌گوید: «Sun Valley شاهد تقاضای زیادی برای گل‌های لامپ روز مادر است، ما هنوز در حال گرفتن کتاب‌های اولیه در مورد استانداردها، دوبل‌ها و فانتزی‌ها هستیم.

هنگامی که از پرسکات در مورد محبوب ترین محصول خود در این زمان از سال پرسیده شد، پرسکات خاطرنشان می کند که به خصوص گل لاله تقاضای زیادی دارد: “پیش کتاب های لاله قوی بوده اند، زیرا قیمت های بالا در بازار هلند به رشد لاله های پرورش یافته در کالیفرنیا کمک می کند. مشتریان در بازار آزاد در مورد لاله های کوچک می شنوند، ما کیفیت خود را فقط با استفاده از لامپ های 12+ سانتی متری حفظ کرده ایم که منجر به تولید لاله های گوشتالو 40 گرمی می شود.

او همچنین اشاره می‌کند که نیلوفرها به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند و می‌گوید: «بازار نیلوفرها در حال گرم شدن است، ما متوجه شدیم که LA Hybrids به‌رنگ بهار تقاضا دارد.» به غیر از لاله و نیلوفر، مزارع گل Sun Valley گل های مختلف دیگری از جمله زنبق، پروانه و ویبرنوم را نیز ارائه می دهد. پرسکات می افزاید: “فصل Viburnum ما از 3 آوریل آغاز شد، بنابراین ما در دسترس بودن قوی از این محصول زرق و برق دار هستیم.”

اگرچه فصل روز مادر زمان شلوغی است، پرسکات بیان می کند که مزارع گل Sun Valley تقاضا را با برداشت خود مطابقت می دهد. “آب و هوا در مزرعه ما در آرکاتا و مزرعه ما در ویلو کریک تقریباً عالی بود تا تعطیلات را به موقع برگزار کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
بیل پرسکات
گروه Sun Valley
3160 Upper Bay Road
Arcata, CA 95521-9690
تلفن: 707-825-5801
[email protected]
www.thesunvalleygroup.com

تاریخ انتشار:

نویسنده:

یوجنیا دن اودن



©

FloralDaily.com

منبع