پوست درخت کاج به عنوان یک جایگزین بستر پایدار

نگرانی های زیست محیطی در مورد استفاده از پیت ماس ​​در باغبانی تجاری همچنان در حال افزایش است. در حالی که نظرات در صنعت متفاوت است، افزایش تقاضا برای جایگزین های پایدار غیرقابل انکار است.

به گفته Pacific Organics، گزینه‌های پایدار نقش حیاتی در حفظ تورب‌زارها دارند که برای تنوع زیستی، ترسیب کربن و مدیریت آب بسیار مهم هستند. استخراج ذغال سنگ نارس به انتشار کربن و تخریب زیستگاه کمک می کند.

تحقیقات منتشر شده در Communications Earth & Environment نشان می دهد که از دست دادن زمین های ذغال سنگ نارس از طریق تغییر کاربری زمین و زهکشی عامل 5 تا 10 درصد از انتشار دی اکسید کربن ناشی از انسان در هر سال است.

تام تراش با Hort Americas می گوید: “در حالی که هیچ جایگزینی کامل نیست، جایگزین های زیادی برای ذغال سنگ نارس وجود دارد – مانند پوست، کمپوست، زغال سنگ و الیاف چوب. پایداری آنها به موقعیت جغرافیایی و اهداف پایداری شما بستگی دارد.”

او پوست درخت کاج را مورد توجه پرورش دهندگان قرار می دهد. برای پرورش دهندگان در آمریکای شمالی، پوست درخت کاج ویژگی پایداری منحصر به فردی دارد. به عنوان یک محصول زائد از صنعت چوب، پوست یکی از معدود گزینه هایی است که از ایالات متحده می آید. در نتیجه (و مهمتر از همه)، این باعث ایجاد پوست می شود. یک جایگزین اقتصادی و مقرون به صرفه برای پیت ماس.”

پوست درخت نیز در مقادیر مورد نیاز صنعت موجود است. ایالات متحده به تنهایی سالانه حدود 40 میلیارد فوت چوب الوار تولید می کند که منجر به تولید مقادیر زیادی از محصولات جانبی پوست می شود. این مقدار چوب برای ساخت بیش از 2.5 میلیون خانه با متراژ متوسط ​​کافی است.

اخیرا، Hort Americas، ارائه‌دهنده پیشرو لوازم باغبانی در آمریکای شمالی، با Pacific Organics برای برجسته کردن شیوه‌های پایدارتر در توسعه بستر همکاری کرد. هدف این همکاری نشان دادن این است که راه حل های سازگار با محیط زیست از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند.

تام می گوید: “Pacific Organics در خط مقدم حرکت پوست قرار دارد. محصول RM18 آنها برای ارائه بافر pH و قابلیت های تبادل کاتیونی سازگار با پیت ماس ​​طراحی شده است. این محصول از پوست درخت کاج ساخته شده و برای بهبود ساختار خاک در عین دوستدار محیط زیست طراحی شده است.” .

چپ: RM18، راست: Prop، راه حل دیگری از Pacific Organics

کریس هیگینز، رئیس و یکی از بنیانگذاران Hort Americas می‌گوید: «انتخاب‌هایی که امروز انجام می‌دهیم، ردپایی از محیط زیست باقی می‌گذارند که بر نسل‌های آینده تأثیر می‌گذارد. محصولاتی مانند RM18 در هدایت صنعت باغبانی به سمت مسیری پایدارتر و مسئولانه‌تر نقش اساسی دارند.

کارایی زیست محیطی بر اساس اعداد
Scotty Hipps با Pacific Organics توضیح می‌دهد که این شرکت می‌خواهد در مورد فرآیند تولید RM18 شفاف باشد و نشان دهنده تعهد این شرکت به مراقبت از محیط زیست است. “اگر روند تولید خود را شکست دهیم، می بینیم که با تولید روزانه، Pacific Organics در حال حاضر سالانه 11194 یارد RM18 تولید می کند. این می تواند برای پاسخگویی به تقاضا مقیاس شود.”

“تولید فعلی برای این حجم از 1.921 گالن سوخت در روز استفاده می کند. به 6254 کیلووات ساعت برق روزانه نیاز دارد که آن را به عنوان یک محصول زیرلایه بسیار کارآمد می کند. همانطور که مقیاس تولید می شود، تقاضای برق به یک اندازه افزایش نمی یابد.”

قابل توجه این است که چگونه تولید RM18 نیازی به آب ندارد. آب فقط برای تنظیم رطوبت لازم است. علاوه بر این، RM18 در کنار عملیات معمولی ما تولید می شود.

اسکاتی می افزاید: “همچنین، با افزایش مقیاس تولید، کارآمدتر می شود. این کارایی به Pacific Organics کمک می کند تا هزینه ها را پایین بیاورد، که بیشتر به تبدیل RM18 به یک راه حل اقتصادی برای کشاورزان کمک می کند.”

فراخوانی برای شفافیت و پایداری
با به اشتراک گذاشتن داده‌های تولید و کارایی‌های زیست‌محیطی، Pacific Organics و Hort Americas قصد دارند الهام‌بخش سایر تولیدکنندگان بستر برای پذیرش شفافیت و پایداری باشند. “RM18 گواهی است برای اینکه آینده باغبانی پایدار چگونه می تواند باشد.”

Pacific Organics دیگران را در این صنعت تشویق می کند تا اثرات زیست محیطی خود را برای ترویج بیشتر فرهنگ مسئولیت پذیری و نوآوری افشا کنند.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:
ارگانیک اقیانوس آرام
اسکاتی هیپس
[email protected]
www.pacific-organics.com

Hort Americas, LLC
کریس هیگینز
[email protected]
تام تروش
[email protected]
www.hortamericas.com

منبع