“پرورش آنچه در آینده برای سال 2025 و پس از آن وجود دارد”

بازدید از نمایشگر CAST 2024 Danziger در گیلروی، کالیفرنیا، چیزی بیش از چیزهای جدید را آشکار خواهد کرد. نگاهی اجمالی به آینده به شما می دهد. کار اصلاحی جدید راه حل هایی را برای چالش هایی که هر پرورش دهنده با آن روبرو خواهد شد، هم اکنون و هم در حال حرکت به جلو، ارائه می دهد. مجموعه 2025 Danziger انعطاف‌پذیری بهبود یافته، افزایش سازگاری و قدرت شکوفایی غیرقابل توقف را در انواع جدید و موجود به ارمغان می‌آورد.

اوری دانزیگر، معاون مدیرعامل، گفت: «نمایشگر CAST ما تمام راه‌هایی را که ژنتیک ما در شرایط چالش‌برانگیز محیطی رشد می‌کند برجسته می‌کند و بالاترین سطح عملکرد را برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند. تمرکز ما بر پرورش آینده، پیش‌بینی نیازهای شرکایمان و کمک به آنها برای رشد مواد گیاهی با کیفیتی است که تولیدکنندگان، خرده‌فروشان و باغبان‌های خانگی دوست دارند.»

علاوه بر همه چیزهای جدید برای ژنتیک 2025، بازدیدکنندگان الهام بخش نمایشگرهای خرده فروشی، ویترین گسترده ای از برنامه گل بریده دانزیگر و ژنتیک پیشرفتی مانند سری جدید SOL LUNA PRIME™ Hybrid Impatiens را خواهند یافت. این سری قرار است تجربه رو به رشد را متحول کند، چرخه کوتاه‌تری را ارائه می‌کند که تا هفت روز زودتر شکوفا می‌شود، با یکنواختی عالی در بین رنگ‌ها. SOL LUNA PRIME با شرایط آب و هوایی و همچنین نیازهای باغبان خانگی سازگار است، با بازیابی فوق العاده پژمردگی و توانایی آن برای رشد هم در آفتاب و هم در سایه. SOL LUNA PRIME™ در شش رنگ، از جمله ارکیده، رنگ صورتی پر جنب و جوش موجود است.

CAPELLA™ Pink Morn و CAPELLA™ Fuchsia Lace Petunias
سری CAPELLA™ ممکن است گل اطلسی عالی هم برای پرورش دهندگان و هم برای باغبان های خانگی باشد. CAPELLA™ هر نیاز پرورش دهنده را برآورده می کند، عملکرد خوبی در تکثیر دارد، برای هر برنامه ای به اندازه کافی زود شکوفا می شود و گلدانی مرتب با حداقل استفاده از PGR ایجاد می کند. CAPELLA™ با قدرت شکوفه دادن زیاد به رشد و اندازه در باغ ادامه خواهد داد. این سری 22 انتخاب رنگ، از جمله دو مورد علاقه جدید، صبح صورتی و توری فوشیا ارائه می دهد. Pink Morn با لبه های صورتی روشن و چشمی چند رنگ، الگوی جدیدی را به CAPELLA™ می آورد. توری فوشیا با لبه‌ای روشن رنگی تند ارائه می‌کند.

خرفه MEGA PAZZAZ می تواند گرمای شدید و شرایط کم آب را بدون کاهش قدرت شکوفه تحمل کند. گل‌های بزرگ با رنگ‌های چشمگیر و عادت نیمه دنباله‌دار باغ را زیبا می‌کنند. سه رنگ جدید در سال 2025 به این سری می‌پیوندند، از جمله پاپایا توئیست پر جنب و جوش MEGA PAZZAZ™، با شکوفه‌های زرد و نارنجی جذاب در الگوی پیچشی جدید.

NESIA™ Tangerine Nemesia
سری NESIA™ Nemesia شکوفه های چند رنگ و اوایل بهار را ارائه می دهد که نسبت به سایر گونه های موجود در بازار نسبت به گرما مقاوم تر هستند. نارنگی NESIA™ جدید برای سال 2025 با شکوفه های اشباع رنگ روشن، نارنجی و زرد پوشیده شده است. هر رنگ در این سری جمع و جور باقی می ماند و آن را برای 6 بسته عالی می کند. NESIA™ به اندازه خود ادامه می دهد و گلدان های بزرگتر را پر می کند.

EYECONIC™ کالیبراخوا نارنجی
جسور، زیبا، و جذاب، سری Danziger's EYECONIC™ Calibrachoa دارای شکوفه‌های بزرگ در رنگ‌های فوق‌العاده است. نارنجی EYCONIC جدید برای سال 2025، رنگ‌های مرکباتی شاداب را به باغ می‌آورد، با شکوفه‌های روشن که شما را با چشم نارنجی عمیق به داخل می‌کشاند. این کالیبراکو به تنهایی در سبدها و ظروف آویزان خیره کننده است، همچنین به زیبایی با ترکیبات ترکیبی ترکیب می شود.

GUATEMALA™ PAPAYA Echinacea
Danziger در حال رشد برنامه اکیناسه خود با افزودنی جدید به سری GUATEMALA™ است. GUATEMALA™ پاپایا دارای شکوفه های نارنجی درخشان و خیره کننده است که در مرکز باغ و باغ خودنمایی می کند. GUATEMALA™ یک سری URC با عملکرد بالا است که در هفته های 22 تا 24 گل می دهد، سپس قدرت شکوفه طولانی مدت را برای باغبان خانه فراهم می کند. این گیاه چند ساله گلدهی سال اول نیازی به بهاره شدن یا حجیم شدن ندارد و برای مناطق 5-11 توصیه می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
دانزیگر
www.danzigeronline.com

منبع