“پاسخ سریع به تحولات (جدید) لازم برای همه”

ساعت ملی اول
استراتژی ما در وهله اول با پلتفرم دیجیتال جهانی فلوریدا به این تحولات پاسخ می دهد. در طول نمایشگاه تجاری، من با یک خریدار از ایالات متحده صحبت کردم که می خواهد به فلوریدا متصل شود. و او تنها نیست. پلت فرم ما از جاه طلبی های بین المللی ما پشتیبانی می کند. ما همچنین با مدرن سازی عرضه بین المللی این کار را انجام خواهیم داد. توزیع بیشتر فرآیندهای لجستیکی هم در طرف ما و هم از طرف خریداران توسط One Auctioning امکان پذیر شده است. انتخاب سفارش پیش نیاز این امر است. پس از گل در Naaldwijk، ما به تدریج این را در همه مکان ها پخش می کنیم.

پلتفرم های مشتری
هنگام اجرای استراتژی خود، همیشه به این می پردازیم که چه چیزی خوب پیش می رود و چه چیزی می تواند بهبود یابد. ما این کار را با ایجاد مشترک در تیم های جهت و هماهنگی با پلتفرم های مشتری انجام می دهیم. گاهی اوقات باید یک قدم به عقب برگردید و سپس دوباره شتاب بگیرید. گاهی متأسفانه این امر با ناراحتی مشتریان همراه است. آزاردهنده است اما گاهی غیر قابل اجتناب است. خوشبختانه، من همچنین متوجه حمایت زیادی از تغییرات لازم و احساس فوریت مشترک شدم. بر اساس همه ورودی ها و بازخوردها، ما در سال آینده تصمیمات نهایی را در مورد سرعت بخش با فرصت های معاملاتی جدید برای ساعت و مستقیم خواهیم داشت. در انجام این کار، هدف نهایی این است که تا آنجا که ممکن است قوی‌تر گرد هم بیایم و شفافیت واقعی در مورد جایی که در حال حرکت هستیم ایجاد کنیم. اکنون این واقعاً ضروری است تا همه بتوانند با موفقیت بر روی آن بنا کنند و با هم به چالش‌های بزرگی که با آن روبرو هستیم پاسخ دهیم.



منبع

البته در صحبت هایی که با کشاورزان و خریداران داشتم، نگرانی هایی در مورد افزایش شدید هزینه ها به ویژه انرژی مطرح شد. این کاملاً قابل درک است، زیرا کارآفرینان با چالش‌های بزرگ و زمان‌های نامشخصی روبرو هستند. اما خوب است که نگرانی ها را به اشتراک بگذارید و بشنوید که چگونه سایر تولیدکنندگان و خریداران با آنها ملاقات می کنند. مثل همیشه، این بخش در شرایط سخت انعطاف پذیری بالایی از خود نشان می دهد. در پایان، همه ما از یک بخش گل و گیاه قوی سود می بریم.

روحیه کارآفرینی عالی
یک روحیه کارآفرینی عالی مشخصه بخش ما است و من نیز در طول نمایشگاه تجاری طعم آن را چشیدم. در صحبت‌هایم، ابتکارات جدید بسیاری را دیدم که از کنارشان گذشت. به ویژه در سطح بین المللی اتفاقات زیادی در حال وقوع است. علاوه بر گل های رز و تابستانی که در اوایل دسامبر به بازار آمده اند، محصولات جدیدی از آفریقا به بازار می آیند. من در مورد سایت های تولید جدید در پرتغال و شرق اروپا شنیدم. در کشور خودمان، فضا در اولویت است. به عنوان مثال، در آفریقا و آمریکای جنوبی، مانند اروپای شرقی، فضای تولید گل در مقیاس بزرگ به اندازه کافی در دسترس است. بین المللی سازی تولید گل، به ویژه، سریعتر از حد انتظار پیش می رود. تولیدکنندگان هلندی مشتاق هستند تا انتقال انرژی را تسریع کنند. اما این امر مستلزم حمایت دولت است. در حال حاضر، این کوتاه است.

من با احساس بسیار خوبی به نمایشگاه تجاری هفته گذشته Aalsmeer نگاه می کنم. با 20000 بازدیدکننده از 50 کشور، نمایشگاه ما موفقیت بزرگی بود. با 600 شرکت شرکت کننده، ما در حداکثر توان خود بودیم و حتی مجبور شدیم مردم را ناامید کنیم. من خودم هر سه روز آنجا بودم و از فضای خوش بینانه و مثبت آن لذت بردم.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال فلورهلند
www.royalfloraholland.com

بازار کار فشرده
من همچنین در مورد پیشرفت های جدید از سمت خریداران بسیار شنیدم. جای تعجب نیست که شرکت ها به شدت به هزینه ها و فرصت های پس انداز نگاه می کنند. خریداران بزرگ فرصت هایی را برای استفاده کارآمدتر از فضا همراه با دیجیتالی شدن و استفاده هوشمندانه از کارکنان می بینند. نه تنها Royal FloraHolland عواقب بازار کار فشرده را تجربه می کند. بخش‌های دیگر تمرکز کار در صبح را تجربه نمی‌کنند که ما به‌طور سنتی با آن سروکار داشته‌ایم. دقیقاً به همین دلیل است که ما باید تغییر کنیم. مانند همه بخش‌های دیگر، ما در گل‌کاری نیز باید با جمعیت سالخورده سر و کار داشته باشیم. چندی پیش، با خریداری صحبت کردم که در تلاش برای جذب خریداران جدید بود. متقاضیان هر روز در ساعت پنج یا زودتر از خواب بیدار می شدند. همه تحولات مستلزم نگاه دقیق به تنظیمات در ریتم بخش و انتخاب روشن در این مورد است.

توسط استیون ون شیلفگارد، مدیرعامل فلورا هلند

ما این کار را با دقت انجام می دهیم و بنابراین مرحله به مرحله. اولین ساعت ملی C06 با کات آنتوریوم در 24 نوامبر با گروه های محصول Cut Orchid، Alstroemeria و Strelitzia تمدید خواهد شد. این یک ساعت تمام عیار و جالب برای خریداران ایجاد می کند. لحظه ای است که باید منتظر آن بود. من مطمئن هستم که موفقیت آمیز خواهد بود، اما “اثبات پودینگ در خوردن است.” در همین راستا، ما در حال شروع آزمایشی در Eelde با ساعت دیجیتال جدید هستیم که ویژگی های بیشتر و متفاوت و در نتیجه راحتی را به خریداران ارائه می دهد.