وعده زمستان و تابستان کشاورزی سرپوشیده

زمستان امسال، هوای قطب شمال بخش اعظمی از ایالات متحده را در یخ زدگی عمیق فرو برد، با پایین ترین سطح و درجه حرارت به زیر صفر. خوشبختانه، زنجیره تامین غذای تازه ما به شدت تکامل یافته است تا جایی که اکثر مصرف‌کنندگان مجبور نیستند در طول ماه‌های زمستان از چغندر یا چغندر صرف نظر کنند تا غذای سالم را روی میز نگه دارند.

با این حال، فناوری یک فرصت کاملاً جدید برای بهبود انعطاف‌پذیری زنجیره‌های تأمین تولید به ارمغان می‌آورد. گوجه فرنگی با طعم عالی در میشیگان و ویرجینیا رشد می کند. توت فرنگی های زیبا در اوهایو و نیویورک رشد می کنند. و سبزیجات تازه سالاد از مینه سوتا تا پنسیلوانیا برداشت می شوند. این دنیای جدید کشاورزی داخلی است که به عنوان کشاورزی محیطی کنترل شده (CEA) نیز شناخته می شود.

تأسیسات CEA مانند مزارع عمودی سرپوشیده و گلخانه‌های با فناوری پیشرفته از انواع روش‌ها و فناوری‌های کشاورزی برای ایجاد شرایط بهینه رشد با تنظیم دقیق عواملی مانند دما، رطوبت و نور استفاده می‌کنند. از بسیاری جهات، CEA نهایی در کشاورزی دقیق است که کارایی و عملکرد کلی را افزایش می دهد و در عین حال ضایعات مواد غذایی و استفاده از منابع گرانبها را کاهش می دهد.

خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان که مدت‌ها به عنوان تقویت‌کننده‌ای برای پایداری شناخته می‌شد، به این نکته پی می‌برند که در دسترس بودن محصولات تازه و باکیفیت در طول سال ممکن است یکی از مهم‌ترین مزایای کشاورزی داخلی باشد.

تام تامپسون، مدیر ارشد درآمد رول گرینز، گفت: مزارع ما قادر به پیمایش اختلاف دما تا 100 درجه هستند و به طور یکپارچه بین افراطی ها تغییر می کنند. با مزارع در چندین بخش از کشور، Revol می تواند عملیات ما را در تمام طول سال در آب و هوای مختلف هماهنگ کند.

رشد کشاورزی سرپوشیده در سراسر کشور و در سراسر جهان شتاب می گیرد. کاهش منابع طبیعی مانند زمین و آب، شرایط آب و هوایی ناپایدار، اختلالات زنجیره تامین و نیاز به کاهش ضایعات مواد غذایی، همگی عامل این شتاب هستند.

مت ویلیامز، مدیر فروش Bowery گفت: “کشاورزی عمودی یک عامل غیرممکن کنترلی را که برای هزاران سال کشاورزی را آزار داده است حذف می کند: آب و هوا.” رشد مستقل از شرایط آب و هوایی شدید به‌ویژه در ماه‌های سرد زمستانی که تقاضا برای محصولات تازه همچنان بالاست، مهم است، اما انتخاب گزینه‌های کشت محلی بسیار کم است.

لایحه مزرعه بعدی برای حمایت از این بخش مهم و رو به رشد کشاورزی ایالات متحده حیاتی خواهد بود. بیشتر برنامه های فعلی مزرعه قبل از اینکه کشاورزی در محیط داخلی حتی تصور شود طراحی شده اند، چه رسد به اینکه در مقیاس تجاری.

کنگره این فرصت را دارد که بر اساس موفقیت دو حزبی لایحه مزرعه 2018 با گنجاندن عناصری از قانون حمایت از کشاورزی شهری و نوآورانه در سال 2023، که کمک های فنی را بهبود می بخشد، تحقیق و توسعه را گسترش می دهد، جمع آوری داده ها را بهبود می بخشد و به توسعه نیروی کار و تأیید اعتبار کمک می کند.

علاوه بر این، کمیته‌های کشاورزی مجلس نمایندگان و سنا باید به قانون ظرفیت و انعطاف‌پذیری زنجیره تامین غذا نگاه کنند، که با تقویت و دائمی کردن مواد غذایی قبلی USDA، بودجه جایگزین حیاتی را برای مزارع CEA و سایر صنایع سرمایه‌بر مشابه مانند فرآوری لبنیات یا طیور فراهم می‌کند. برنامه وام تضمین شده زنجیره تامین

ویراج پوری، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Gotham Greens، گفت: “کشاورزی در فضای داخلی می تواند به ایجاد شرایط ایده آل برای محصولاتی مانند سبزی های برگ دار و گیاهان برای رشد کمک کند و عرضه محصولات تازه را در تمام طول سال فراهم کند که همیشه در فصل است.” با امکانات متعدد با تکنولوژی بالا و کنترل آب و هوا در 9 ایالت در سراسر کشور، همیشه زمان مناسبی برای پرورش سبزیجات تازه، با کیفیت بالا و ماندگاری بیشتر است.

فراتر از محدودیت‌های صورت‌حساب مزرعه، هزینه‌های سرمایه اولیه بالای یک مانع مهم برای گسترش CEA و استقرار سایر فناوری‌های کشاورزی نوآورانه در محصولات ویژه باقی مانده است. در سال 2022، اعضای دو حزبی انجمن ملی وزارتخانه های کشاورزی کشاورزی به اتفاق آرا به حمایت از اعتبارات مالیاتی سرمایه گذاری به عنوان یکی از راه هایی که کنگره می تواند از تولیدکنندگان CEA حمایت کند، رأی دادند. این نوع از سیاست‌های مبتنی بر زمان محدود و مبتنی بر بازار برای تولیدکنندگان CEA ایالات متحده متحول خواهد شد زیرا آنها به دنبال رقابت در صحنه جهانی هستند، اما می‌تواند به راحتی برای حمایت از استقرار فناوری‌های کشاورزی دقیق نوآورانه برای تولیدکنندگان محصولات ویژه در فضای باز نیز گسترش یابد.

صرف‌نظر از رویکرد، فناوری برای انعطاف‌پذیرتر کردن زنجیره‌های تامین حیاتی خواهد بود.

جان کتلر، رئیس جمهور، گفت: “کشاورزی محیط کنترل شده به طور منحصر به فردی برای رسیدگی به امنیت غذایی موقعیت دارد، زیرا ما با بسیاری از چالش های مشابه مزارع مزرعه مواجه نیستیم، از جمله آب و هوای نامناسب، خشکسالی، سیل، یخ زدگی یا سمپاشی بیش از حد از مزارع همسایه.” مزارع تازه طبیعت

Leah Vanwoerkom، معاون بازاریابی و برند در 80 Acres Farms می‌گوید: «مصرف‌کنندگان برای ثبات ارزش قائل هستند و عاشق برندهایی می‌شوند که می‌توانند تجربه‌های استثنایی محصول را ارائه دهند. “اکنون، ما این نوع سازگاری را در بخش کشاورزی و سوپرمارکت‌های تولیدی در سرتاسر آمریکا آورده‌ایم – همان سبزی‌های تازه، مغذی و خوشمزه را در ژانویه ارائه می‌کنیم که در ژوئن انجام می‌دهیم، صرف نظر از اینکه در بیرون چه اتفاقی می‌افتد.”

همانطور که زمستان شروع به آب شدن می کند، می دانیم که اختلالات زنجیره تامین جدید در گوشه و کنار است. کنگره باید هر کاری که می تواند برای بهبود انعطاف پذیری سیستم غذایی ما انجام دهد. کشاورزی در فضای داخلی قطعه مهمی از پازل خواهد بود و لایحه مزرعه بعدی باید آن را تشخیص دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
تام استنزل، مدیر اجرایی اتحادیه کشاورزی محیط زیست کنترل شده
اتحاد CEA
thttps://ceaalliance.com/

اتحاد CEA یک انجمن تجاری غیرانتفاعی است که از کشاورزی داخلی حمایت و نمایندگی می کند. تام استنزل رئیس و مدیر عامل سابق اتحادیه محصولات تازه از 1993-2022 بود. تجارت مشاوره او، CEA Alliance، گروه Stenzel را حفظ می کند.

منبع