همایش بذر سبزیجات و گل

رندی رایلی، یکی از مالکان GoldenSun Insights، سخنران اصلی بحث «جلسه عمومی» در شصت و دومین انجمن تجارت بذر آمریکا: کنفرانس بذر سبزیجات و گل است که از 27 تا 31 ژانویه در اورلاندو، فلوریدا برگزار می شود. رایلی موضوعات مربوط به انجام سفارش و ادغام صنعت و چگونگی تأثیرگذاری این مفاهیم بر صنعت بذر را بررسی خواهد کرد. پس از سخنرانی اصلی، یک بحث آزاد با همکاران صنعت به رهبری رایلی برگزار خواهد شد که پیامدهای آینده را برجسته می کند.

رایلی می‌گوید: «تحقق و تثبیت مفاهیمی هستند که باید روی آن تمرکز کنیم». “در صنعت ما، درک رابطه بین ادغام صنعت و گسترش مرکز تحقق بسیار مهم است. برای رهبران این فضا مهم است که در مورد این موضوعات به روز بمانند، و من مشتاقانه منتظر شنیدن اخبار صنعت ما و هدایت یک بحث گروهی سالم هستم.

برای اطلاعات بیشتر:
GoldenSun Insights
[email protected]
goldensuninsights.com



منبع

با ادامه ادغام خرده‌فروشی، تعداد کل خریداران بالقوه در بازار کاهش می‌یابد، در نتیجه منجر به تغییر عمده در قدرت خرید در سراسر صنعت می‌شود و قدرت در دست تعداد معدودی است. در کنار این، قدرت بخش خرده‌فروشی منجر به نوآوری‌هایی در انجام و روش‌های تحویل مستقل شده است. در این ارائه تعاملی، رایلی به طور عمیق در مورد اهمیت نحوه کار این دو مفهوم با هم و معنای آن برای آینده صنعت صحبت خواهد کرد.

بحث رایلی در روز دوشنبه، 30 ژانویه، از ساعت 8:00 تا 10:30 صبح به وقت شرقی در شصت و دومین انجمن تجارت بذر آمریکا: کنفرانس بذر سبزیجات و گل در اورلاندو، فلوریدا برگزار خواهد شد. برای بررسی برنامه کامل رویدادهای نمایش، از وب سایت کنفرانس دانه سبزیجات و گل دیدن کنید. https://asta.swoogo.com/vegflo23