هلیکس استرالیا میزبان تور آفریقای جنوبی است

گروه تور از 3 مزرعه گل موم، 1 مزرعه پروتئا، 2 صادرکننده گل کیپ تاون، یک کارخانه شراب سازی در Stellenbosch، و یک مرکز بزرگ بسته بندی مرکبات در سیتروسدال بازدید کردند.

پارسونز ادامه داد، “علاوه بر این، ما یک برنامه آزمایشی واریته جدید گسترده در مزارع آرنلیا داریم، و بسیاری از این هیبریدهای جدید در گلهایی بودند که اندازه شکوفه آنها نزدیک به 30 میلی متر است که نتیجه مستقیم ساختار کروموزوم تریپلوئید آنها است.”

در سمت چپ: گل موم هیبریدی تریپلوئید مختلف شکوفا می شود. در سمت راست: مزارع هانس هتاش آرنلیا با مروارید سحر موم

دیگبی گرونز گفت که گستره و حرفه ای بودن صنعت گل موم آفریقای جنوبی شگفت انگیز است. گرونز گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که به همکاری نزدیک با هلیکس استرالیا و پرورش دهندگان آفریقای جنوبی در زمینه رشد و بازاریابی هیبریدهای گل موم نخبگان Kings Park ادامه دهیم.”



منبع

گروه گردشگری


واکس گل کرین


Hans Hettasch Arnelia Farms و آدریان پارسونز هلیکس استرالیا

Lihi Salpeter-Danzinger، مدیر واردات بلومز گل، از مقیاس و حرفه ای بودن پرورش دهندگان آفریقای جنوبی شگفت زده شد و از دیدن گونه های جدید موم هلیکس در مزارع لذت برد. Salpeter-Danzinger گفت: “من واقعاً معتقدم که این تور به شرکت ما کمک می کند تا کاشت های جدید گل موم هلیکس در اسرائیل را افزایش دهد که ما آن را به اروپا و پایگاه مشتریان جهانی خود صادر خواهیم کرد.”

این هفته، شرکت پرورش موم هلیکس استرالیا، توری از پرورش دهندگان مجاز خود را در آفریقای جنوبی برگزار کرد. به میزبانی آدریان پارسونز، گروه تور شامل پرورش دهندگان گل و نمایندگان صنعت از اسرائیل و همچنین Digby Growns، Senior Plant Breeder Kings Park و Botanic Gardens بود.

با توجه به موفقیت این تور، هلیکس استرالیا قصد دارد این تور را به صورت سالانه اجرا کند. پارسونز گفت: «به تولیدکنندگان گل موم اسرائیلی توصیه می‌شود برای هفته 33 سال 2023، زمانی که تور بعدی آغاز می‌شود، خاطرات روزانه خود را ثبت کنند.

Omer Kessler، مدیر مزرعه Saidi Ronen، تحت تاثیر انواع جدید گل موم، رشد، مرتب سازی، شرایط کاری و حرفه ای بودن تولیدکنندگان آفریقای جنوبی قرار گرفت. کسلر گفت: “من بسیاری از تکنیک های رشد جدید را از پرورش دهندگان آفریقای جنوبی یاد گرفتم، و از دیدن بسیاری از گل های مومی هیبریدی هلیکس که مناسب فصل گلدهی مخالف در اسرائیل هستند، بسیار هیجان زده هستم.”

آدریان پارسونز، مدیر عامل، گفت: «زمان بازدید ما عالی بود زیرا ترکیبی از گونه‌های گل موم اولیه و اواسط فصل را در حال شکوفه دیدیم و همچنین احساس قوی نسبت به عادت رشد و عملکرد در واریته‌های فصل بعدی خود پیدا کردیم.» کارگردان هلیکس استرالیا.

علاوه بر مشاهده طیف وسیعی از گونه‌های هلیکس ثبت‌شده در حال حاضر، هدف از این سفر نیز نمایش خط لوله هیجان‌انگیز گونه‌های هلیکس جدید بود که در حال حاضر در آفریقای جنوبی آزمایش می‌شوند.


Bertu Nieuwoudt Flora United Farms