هدر گرونک به عنوان مدیر عملیات به شرکت خدمات توسعه گیاهی پیوست

هدر گرونک به عنوان مدیر عملیات در شرکت خدمات توسعه گیاهی منصوب شده است.

در PDSI، او تیم تولید شرکت را رهبری می‌کند و تلاش‌های تحقیق و توسعه را برای تطبیق با مجموعه رو به رشد برندها و کارخانه‌های شرکت پیش می‌برد. از آنجایی که سال 2023 اولین مجموعه‌های BetterBoxwood® و Butterfly Candy® PDSI و همچنین موجی از نسخه‌های جدید و پرمخاطب از Southern Living® Plant Collection، Encore® Azalea و Sunset® Plant Collection را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد، Gronek نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. نقش در ساده سازی عملیات و افزایش ظرفیت.

Gronek دو دهه تخصص در صنعت را در موقعیت های مختلف از تولیدکنندگان بزرگ ملی تا مهد کودک و فضای چشم انداز به ارمغان می آورد. گرونک فارغ التحصیل برنامه علوم گیاهی و خاک در دانشگاه ایالتی تنسی میانه، تجربه قابل توجهی در هماهنگی عملیات رشد و تولید در مقیاس ملی دارد.

کوین نورتروپ، معاون بازاریابی و عملیات، گفت: “ما از استقبال هدر به تیم PDSI خرسندیم.” “تجربه هدر در ساخت زنجیره های تامین برای ژنتیک جدید یک دارایی بزرگ خواهد بود. با پیشرفت تولید، تحقیق و توسعه هدر، ما مشتاقانه شتاب اولویت های استراتژیک کلیدی را در سال های آینده پیش بینی می کنیم.

گرونک افزود: “من از شروع نقش خود در PDSI و کمک به میراث این پیشگام در زمینه باغبانی هیجان زده هستم. رهبری PDSI در کشف، توسعه و نمایش گیاهان جدید رویایی با تعهد من به تعالی عملیاتی همسو است. من خوشحالم که با تولیدکنندگان و شرکای خود برای توسعه استراتژی‌های جدیدی که توانایی‌های ما را افزایش می‌دهد، کار می‌کنم و مشتاقانه منتظر هستم که بخشی از این تیم برنده باشم.”



منبع