هاینز لجستیک هلندی را در بزرگترین بازار گل‌فروشی جهان به دست می‌آورد

این ساختمان‌ها با وسعت 92000 مترمربع، به طور کامل به شش نفر اجاره داده می‌شوند که در بازار تجارت گل‌فروشی هلند با قراردادهای بلندمدت فعالیت می‌کنند. آنها در نزدیکی سه سایت اصلی حراج گل هلندی جمع شده‌اند و دسترسی به غلظت بالایی از فروشندگان و خریداران گل عمده‌فروشی و خرده‌فروشی را فراهم می‌کنند.

صندوق مرکزی اروپایی هاینز (HECF) شش دارایی لجستیکی را در منطقه رندستاد در آلسلمیر، هونسلرزدیک و رینزبورگ در هلند به دست آورده است. پارک‌های تجاری، که دارایی‌ها در آنها واقع شده‌اند، اکثراً تحت مالکیت و مدیریت Royal FloraHolland (RFH)، بزرگترین بازار گل‌فروشی جهان هستند.

اندی اسمیت، مدیر عامل و رئیس کشور هلند در هاینز، گفت: «تجمیع سبد این املاک کاملاً اجاره ای بر بستر سرمایه گذاری، توسعه و مدیریت ما در لجستیک هلندی استوار است.

ما مفتخریم که از مستاجرین خود در موفقیت مستمر آنها حمایت می کنیم و مشتاقانه منتظر حفظ و بهبود کیفیت این دارایی های حیاتی تجاری از طریق ایجاد ارزش بلندمدت از طریق طرح های مدیریت املاک خود هستیم.

بازار لجستیک کشاورزی و گل و گیاه در حال تحکیم، دگرگونی و نوسازی اساسی است و در عین حال در میان انعطاف‌پذیرترین بخش‌های یک اقتصاد متلاطم باقی می‌ماند.

مقاله کامل را در www.realassets.ipe.com بخوانید.



منبع