نهالستان رز ارگانیک در بیرکریک کاخ صلح را تزئین می کند

Organic Rose Nursery de Bierkreek، هلند، در سال 2022 از خدمات باغ قصر صلح در لاهه متعجب شد. پس از آماده سازی کامل و کارشناسانه، روزاریوم به تازگی کاشته شده و آماده یک فصل رنگارنگ است.

تحقق در می 2023
زمان در آغاز ماه مه فرا رسید: نزدیک به 2500 گل رز گلدانی به سمت لاهه حرکت کردند. تنها در چند روز، روزاریوم کاشته شد و ظاهر بسیار متفاوتی دارد! در نهایت، لبه راه ها و پرچین ها آن را به پایان می رساند، اما به زودی اولین گل های رز ارگانیک در تسبیح کاخ صلح در لاهه شکوفا خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر:
Biologische rozenkwekerij de Bierkreek
Zevenhofstedenstraat 9, 4515 RK IJzendijke
www.bierkreek.nl



منبع

طرح تسبیح
به زودی مشخص شد که ساخت «طراحی» آنقدرها هم چالش برانگیز نیست: به هر حال، از قبل وجود داشته است. رنگ و مکان قبلاً ثابت شده بود. این درخواست عمدتاً برای کاشت واریته‌های جدید و قوی سالم بود که ترجیحاً به صورت ارگانیک رشد می‌کردند. پس از چندین بازدید و مشاوره، قرارداد مهد کودک در سپتامبر 2022 منعقد شد.

شروع در نوامبر 2022
در نوامبر/دسامبر ۲۰۲۲، گل‌های رز در گلدان‌های شش لیتری استفاده‌شده مجدد، با حداکثر فضا برای توپ ریشه کاشته شدند. و در خاک گلدان ارگانیک با عمر خاک حاصلخیز گلدان می شود. انتخاب گل رزهای گلدانی یک انتخاب عمدی بود، زیرا به گیاهان کمک می کند. توپ ریشه قوی حاوی تمام قارچ های خوب و حیات خاکی است که برای رشد سالم و قوی لازم است.