نمونه سوالات آیین نامه را خواندم و در آزمون قبول شدم

اگر گواهینامه بین اللملی قبلی را گم کرده باشیم، می توانیم مجدداً گواهینامه بگیریم ؟ در شرایط یخبندان چگونه می توانیم از لغزش چرخ های اتومبیل جلوگیری کنیم ؟ این مجموعه از منابع بسیار معتبر جمع آوری شده که در آزمون های سال ۱۴۰۱ برگزار شده است، لازم به ذکر است پاسخنامه تمامی سوالات به رنگ قرمز و به رنگ مشکی مشخص شده است. توضیحات چراغ های راهنما را بدانید ( سبز و زرد و قرمز ) – و اینکه باید بدانید در چه زمانی از چراغ نور بالا و پایین استفاده کنیم (ص 54 کتاب ) – و حتما این سوال گذاشتن تابلو خطر خودرو در محل حادثه در چه فاصله ای باشد حتما باید بدانید – اگر عکس کامیون را دیدید و نوشته بود کامیون اول راهنما میزنه به راست و میره راست بعد یهویی میاد سمت چپ و منحرف میشه . نمونه سوالات آیین نامه اصلی: در این قسمت از سایت درایوینگ یک سری از سوالات آیین نامه ۱۴۰۱باجواب همراه با جواب به صورت رایگان در سایت گذاشتیم تا با خواندن آنها با در آزمون آیین نامه رانندگی اشنا شوید.

مزیت بارگزاری مدل سوالات زرسنج آیین نامه از وب مرکز ناهست دره رایاتار آموزشگاه رانندگی گربه چیست؟ بهتر است دارای پشتیبانی همگاه باشد سرور اگر سوالی سوگند بهسوی کاربر ماسبق آمد و مدخل مرکز ناهست دره رایاتار مطرح گردید، سوگند به جهت پرسش مزد کارشناسی و باد مرکز داده شود. فضای ادا همگاه باید تمام محاسبه کردن شده و ایمنی باشد. نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی مفهومی بوده و تمام مباحث آزمون مقدماتی را پوشش میدهد. هنرجو باید به دقت تمام نکاتی که در مورد پارک دوبل و دنده درگیر گفته شده را به خاطر آورده و اجرا کند. یکی از مهم ترین دلایل قبولی من در آزمون عملی رانندگی این بود که علاوه بر داشت مهارت کافی در رانندگی، استرس اصلا نداشتم و با خیال راحت هرآنچه افسر میخواست را اجرا کردم. پس از چند بار شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی علاوه بر تسلط کامل بر مفاهیم، مهارت شرکت در امتحان نیز در شما تقویت خواهد شد. خوبی پاسخگویی به سوالات علائم راهنمایی و رانندگی آن است که در صورت تسلط بر این بخش، از زمان مشاهده سوال تا زمان پاسخگویی زمان کوتاهی سپری خواهد شد و زمان را برای سایر سوالات ذخیره خواهید کرد. برنامه آیین نامه کامپیوتر به شما کمک میکند که با تکرار چند باره آزمون تسلط خود را بالا ببرید تا در مواجه با آزمون دچار استرس نشوید.

از این رو ما به شما توصیه میکنیم حتما در یک فضای شبیه سازی شده ی آزمون آیین نامه قبل از امتحان واقعی خود را محک بزنید و سعی کنید در ۲۰ دقیقه به ۳۰ سوال آیین نامه پاسخ دهید . 7- چراغ قبل از سبقت گرفتن از یک کامیون طویل، باید فاصله را با آن کاملاً حفظ شود؟ در ایران، برای گرفتن مجوز، شما باید 18 سال داشته باشید. برای اینکه بهطور قانونی در برخی مناطق رانندگی کنید، باید بیمه داشته باشید. علاقهمندان برای اینکه بتوانند با سؤالات آزمون اصلی آییننامه آشنا شوند و در نخستین بار به موفقیت دست یابند، بهتر است آزمون آیین نامه رایگان را مطالعه کنند. خواندن این سوالات قبل از آزمون ممکن است کمک چندانی به شما نکند به این دلیل که آیین نامه دچار تغییر شده است و شما باید تلاش کنید تا جدیدترین و به روزترین نمونه سوالات آیین نامه را مطالعه کنید. متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی، باید قبل از امتحان عملی در آزمونی که معمولاً کتبی برگزار میشود، به پرسشهایی که از این آئیننامه طرح شدهاند پاسخ دهند. مشکل دیگری که در بعضی از نمونه سوالات آیین نامه اصلی وجود دارد این است که این سوالات یا جواب ندارند یا دارای جوابهای اشتباه هستند.

کسب نمره قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی برای همه افرادی که قصد دارند گواهینامه خود را در هر پایه ای دریافت کنند لازم و ضروری است و متقاضیان حتما باید قبل از شرکت در آزمون عملی این مرحله را پشت سر بگذارند. 12- چراغ قبل از سبقت گرفتن از این کامیون طویل باید فاصله را با آن کاملاً حفظ کنید؟ بنابراین زیاد اهمیتی ندارد که کدام روش را برای آمادگی در ازمون ایین نامه اصلی و مقدماتی خود انتخاب می کنید نکته که حائز اهمیت است اینست که نمونه سوالات آیین نامه را حتما قبل امتحان خود بخوانید .

حال نوبت به دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی است. چون این بخش درصد بیشتری از سوالات را به خود اختصاص می دهد و مطالعه مناسب آن می تواند احتمال قبولی در بار اول برای شما را افزایش دهد. سلام می شه با خوندن این سوالات در ازمون ایین نامه قبول بشیم ؟ در این بین اما پیشنهاد ما این است که علاوه بر خواندن این سوالات حتماً به صورت منظم در کلاس های آیین نامه نیز شرکت کرده و تلاش کنید تا اطلاعات خود را در رابطه با قوانین راهنمایی و رانندگی به طرز چشمگیری بالا ببرید تا در آزمون آیین نامه موفق شوید. نامه راهنمایی و رانندگی را به راحتی میتوانید از این قسمت دانلود کنید. باید المانهای موثر در مورد اعتبار سایت را بررسی کنید تا پس از پرداخت هزینه خیالتان از بابت مشکلات احتمالی راحت باشد. در صورتی که فضایی برای پرداخت آنلاین وجود داشته باشد، این فضا باید تایید شده و امن باشد. این نوع سوالات در آزمون هایی که در همین صفحه بالا قرار دارد بسیار زیاد وجود دارد، کافیست این سوالات را تمرین کنید. با داشتن سوالات علائم راهنمایی و رانندگی و تمرین آنها بدون آنکه زمان زیادی را صرف حفظ کردن تابلوها کرده باشید تنها با تمرکز بر روی هر سوال به سعی برای یافتن پاسخ درست، همه نکات تابلو در ذهنتان حک خواهد شد و پس از آزمون با مرور پاسخنامه امکان ندارد که در آزمون اصلی نکته سوال را فراموش کنید همچنین با کاهش حجم حفظیات باعث میشود که سر آزمون استرس کمتری داشته باشید.

در صورتی که تنها نیاز به سوالات مهم و گزینش شده از بخش سوالات علائم راهنمایی و رانندگی دارید یا میخواهید با کلیت سوالات آشنا شوید امکان دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه رانندگی برای بخشی از سوالات ایجاد شده است. ج. بعد از یک رانندگی با سرعت باال د. 3. با همان سرعت عبور نماید. 9- هر گاه وسیله نقلیه ای شب در کنار و بیرون سطح راه توقف نماید و نور کافی در آن محل برای تشخیص اشخاص از فاصله ۱۵۰ متری وجود نداشته باشد انجام کدام مورد زیر ضروری است؟ آموزش تصویری این مبحث را در زیر مشاهده میکنید . اما به صورت کلی این ازمون ها می توانند کمک بسیار زیادی در قبولی شما داشته باشند و می توانید از این آزمون ها خودتان را به صورت جدی محک بزنید. رانندگی در شب به علت دید کمتر همیشه مشکل تر از روز می باشد.

15 .اصلیترین علت منحرف شدن خودرو به یک طرف در زمان ترمز گرفتن چیست؟ نکته ی اول، یادتان باشد اگر جاده لیز و یخبندان باشد، هر زمان که ترمز جهت توقف کامل می گیرید ماشین مسافت بیشتری را طی می کند تا بایستد. اگر در جاده ی لغزنده به دلیل یخ زدگی، برف و باران ترمز گرفتید و خودرو شروع به سر خوردن کرد، حتما و بلافاصله ترمز را رها کنید، در غیر این صورت احتمال انحراف و چپ کردن وجود دارد. اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید گفت که شما باید به ۲۶ سوال از ۳۰ سوال آیین نامه به صورت حداقلی پاسخ دهید تا بتوانید نمره قبولی در این آزمون را اخذ کنید. همانطوری که قبلا در سایت اشاره کردیم تعداد سوالات در امتحان رانندگی 30 سوال می باشد که شما باید در کمتر از 20 دقیقه به 26 سوال درست جواب دهید. 6- از بین 4 گزینه زیر کدام گزینه درست است؟ لطفا از طریق تلگرام به آی دی زیر پیام دهید.

بخش دوم این قسمت می توانید از آزمون های ایین نامه رانندگی که به صورت رایگان می باشد استفاده کنید. آیین نامه شامل بخش های مختلی است که هر کدام از این بخش ها سوالات خاص خودش را دارد در این قسمت با این بخش بندی آشنا آزمون راهنمایی رانندگی خواهید شد. 1- اسم تابلوی زیر کدام یک از موارد زیر می باشد؟ 2- اسم تابلو زیر؟ 3- مفهوم این تابلو زیر کدام گزینه می باشد ؟ اصلا در این مورد به سرزنش های اطرافیان توجه نکنید. پاسخ ما به این سوالات ؟ پس نتیجه می گیریم که آزمون آیین نامه اصلی با همه آزمون های مدرسه، دانشگاه و حتی کنکور کاملا متفاوت است زیرا افراد در سنین گوناگون و با جنسیت های مختلف، با سواد و بی سواد در این آزمون قادرند، شرکت کنند. سوالاتی که در این قسمت مشاهده می کنید سوالات تخصصی نمونه سوالات آیین نامه موتور می باشد که همانند سوالات آیین نامه رانندگی گواهینامه پایه 3 و 2 در هر آزمون 30 سوال از شما پرسیده می شود که باید در مدت 20 ذقیقه به سوالات جواب دهید.

2- این صفات جزء کدام نوع از رانندگان می باشد: تغییر مسیر ناگهانی و خطرآفرین برای سایر رانندگان، قرار گرفتن به مدت طولانی در خط سرعت به منظور تنبیه اتومبیل پشت سر و استفاده از نور بالا برای اذیت کردن راننده مقابل. دو خط ممتد در کنار هم به معنای … این خطوط در برخی از موقعیت ها به حالت مورب و منقطع هستند؛ در این وضعیت، اتومبیل و وسایل نقلیه می توانند در راستای خط کشی در کنار جاده یا خیابان توقف کنند. الف. نه مگر اینکه انجام این کار خطر باشد ب. همانقدر که تصور میکنید این کار شما را هوشیار نگه میدارد، میتواند باعث عصبانیت یا آرامش بیش از اندازه شما شود. تست گواهینامه پایه سوم: در این قسمت از سایت درایوینگ بخشی از تست های امتحان نهایی ایین نامه رانندگی را به صورت رایگان قرار می دهیم که شما می توانید با مطالعه این تست ها خودتان را به صورت جدی محک بزنید همچنین در قسمت آزمون ایین نامه آنلاین سایت هم می توانید به صورت شبیه سازی شده خودتان را محک بزنید. بعضی از سوالات ایین نامه رانندگی نسبت به سوالات دیگر ایین نامه یکم مفهومی و سخت تر می باشند امروز در سایت درایوینگ از بین سوالات اصلی ایین نامه رانندگی بخشی از سوالات سخت آیین نامه رانندگی را همراه با جواب قرار دادیم امیدوارم با مطالعه دقیق این سوالات نتیجه قبولی در ایین نامه رانندگی بگیرید.

مفقود شدن گواهینامه برای شما مشکلاتی را به همراه خواهد داشت که به دلیل این مشکلات باید به سرعت جهت دریافت گواهینامه المثنی اقدام نمایید. پس از اینکه ۸ جلسه تئوری آموزش مخصوص گواهینامه پایه سوم را پشت سر گذاشتید می بایست در آزمون گواهینامه پایه سوم شرکت نمایید. یکی از مهم ترین آزمون ها، آزمون آیین نامه اصلی تستی است که رکن اساسی برای گرفتن گواهینامه رانندگی است. 8- به چه دلیل سبقت گرفتن از کامیون طویل (کشنده و یدک) خطرناک تر از سبقت گرفتن از یک اتومبیل معمولی می باشد؟ ✅ در هنگام عبور احشام از جاده باید… 2- رانندگان با مشاهده چراغ چشمک زن زرد در تقاطع چه عملی باید انجام دهند؟ در ۱۵ متری این مکان ها توقف اکیدا ممنوع است: میدان ها، تقاطع ها، شیرهای آتش نشانی، چراغ راهنمایی، ورودی و خروجی ادارات آتش نشانی و ابتدا و انتهای پیچ ها . 6- برای گردش به چپ اگر وسیله نقلیه موتوری فاقد چراغ راهنما باشد باید… میزان اعتبار گواهینامه در کشورهای مربوطه برای رانندگی چقدر است؟ نمونه سوالات آیین نامه اصلی چقدر برای قبولی در آزمون اصلی کمک میکنند؟ این نمونه سوالات تستی علائم رانندگی را بسیار جدی بگیرید چراکه حتما در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی از علائم راهنمایی و رانندگی سوال خواهد آمد .