نمایش بلوم بار دیگر در FDC WFFSA به صورت زنده پخش خواهد شد

در 7 مارس 2023، ساعت 2:30 بعد از ظهر EST، میزبان مهمان ویژه کورین هک با میمی مارتینز از کرایسال آمریکا، شیلا سانتیاگو از انجمن گلفروشان آمریکایی (SAF)، ملانی اسپیلبلر از بازاریابی FreshPath و کریستین گیلیلند از شرکت می‌پیوندند. آمریکا را به عنوان مهمان خود باغ می کند.

حتما در کانال آنها عضو شوید تا قسمت های آنها را از دست ندهید.

برای جشن گرفتن روز زن در سال 2023، نمایش بلوم مفتخر است که رهبران زن الهام بخش را در میزگرد روز زن ارائه دهد، که گرد هم می آیند تا بنشینند و درباره رهبری در صنعت گل صحبت کنند. در این قسمت ویژه، در مورد تأثیر زنان و همچنین مشارکت و اشتیاق آنها به صنعت گل و گل خواهیم آموخت.

پس از این، گروهی از مهمانان در میز گرد Blooming Leaders در ساعت 4:00 بعدازظهر EST 2023 نمایش داده می شوند. سپس Sahid به کورین ملحق می شود تا این قسمت ویژه را همراه با مهمانان خود میزبانی کنند: فردی ملرو از مزارع انتخاب، Jena. Gizerskiy از Rosaprima، نیکی فرناندز از US Greens Corp. و Yerandy Palenzuela از Continental Floral Greens.

Above All Flowers، New Bloom Solutions، Details Flowers Software، و WF&FSA (انجمن عرضه کنندگان گلفروشی و گلفروشی عمده فروشی) قسمت های ویژه کاملاً جدید نمایش بلوم را در کنفرانس توزیع گل 2023 (FDC) در 7 مارس 2023 برای شما به ارمغان می آورند. یکی از بزرگترین کنوانسیون های گل در آمریکای شمالی است. این بار، نرم افزار Corrine Heck of Details Flowers به ​​عنوان مجری انفرادی میهمان سومین میزگرد سالانه روز زن و به عنوان مجری مشترک میزگرد Blooming Leaders 2023، به سعید نحیم می پیوندد. این نمایش ها نیز توسط نرم افزار Details Flowers امکان پذیر شده است.

برای اطلاعات بیشتر:
راه حل های جدید بلوم
www.newbloomsolutions.com



منبع

درباره نمایش بلوم
نمایش بلوم یک نمایش زنده صنعت گل در یوتیوب است که توسط Sahid Nahim از Above All Flowers و New Bloom Solutions میزبانی می شود. این به صنعت گل کمک می کند تا از طریق جامعه، شبکه سازی و ارائه اطلاعات از داخل صنعت گل و سایر بینش های صنعت به صنعت نوآوری، اتصال و شکوفایی داشته باشد. Bloom Show معتقد است که هر چه اطلاعات جامعه گل ها بیشتر باشد، همه ما می توانیم تصمیمات بهتری بگیریم!