نرم افزار Flowers به ​​SMB ها کمک می کند تا گردش کار خود را مدیریت کنند

این شرکت اعلام کرد که یک دور سرمایه گذاری اولیه 3.2 میلیون دلاری به رهبری La Famiglia VC با مشارکت LEA Partners و Collective Ventures جمع آوری کرده است. تعدادی از سرمایه گذاران فرشته نیز شرکت کردند، از جمله بنیانگذار Personio، ایگناز فورست مایر.

فلاورز که توسط آندریاس مارتین و دانیل وکلر تأسیس شد، که هر دو در تعدادی از مشاغل کوچک و متوسط ​​کار می کردند، در حال حاضر بازاریابی خود را بر دو مورد استفاده می کند: تأیید فاکتور و تأییدیه عمومی. اما ایده پشت این ابزار ارائه یک ابزار گردش کار بدون کد بسیار انعطاف‌پذیر است تا تقریباً هر فرآیند تجاری تکراری را خودکار کند.

اتوماسیون گردش کار مدتهاست که موضوع داغ دنیای نرم افزارهای سازمانی بوده است. به هر حال، کسب‌وکارهای کمی وجود دارند که ده‌ها و ده‌ها گردش کار تکراری ندارند که در حال حاضر به صورت دستی انجام می‌شوند و می‌توانند خودکار شوند. نرم‌افزار Flowers مستقر در مونیخ که در ابتدا در سال 2019 راه‌اندازی شد، سعی دارد با ارائه رویکردی متفاوت نسبت به بسیاری از رقبای خود، مهر خود را در این زمینه بگذارد.

مارتین گفت: «زمانی که Flowers را تأسیس کردیم، از قبل می‌دانستیم که به دلیل تجربه‌ای که از مشاغل قبلی‌مان، صنایع مختلف و اندازه‌های شرکت و غیره داریم، این مشکل بزرگ را حل خواهیم کرد. “آنچه ما آموختیم این است که هزاران کار وجود دارد که در هر شرکتی به معنای واقعی کلمه هر روز اشتباه انجام می شود. و متأسفانه، از آنجایی که بیشتر وظایف در گردش های کاری تکرار شونده هستند، به طور مکرر اشتباه می شوند. برای همه این مشکلات، یک ابزار پیدا خواهید کرد که دقیقاً این مشکل را حل می کند. بنابراین شما می توانید 1000 مشکل و 1001 ابزار برای حل آنها داشته باشید. اما من و دانیل نمی‌خواستیم ابزار تک راه‌حل دیگری ایجاد کنیم.»

مقاله کامل را در www.techcrunch.com/ بخوانید.



منبع