مهد کودک در Neumagen-Dhron قیمت بالای انرژی را به چالش می کشد

منبع: SWR



منبع

باغبان استاد در حال حاضر مشتاقانه منتظر پایان ماه آوریل است، زمانی که همه چیز شکوفا شود. سپس او می تواند دوباره شروع به فروش گل های تابستانی کند.

افزایش قیمت انرژی برای بسیاری از مهدکودک ها نیز مشکل ایجاد کرده است. نمونه ای از Neumagen-Dhron، راینلاند-فالتز، آلمان، نشان می دهد که کشت گیاه با این وجود می تواند ارزشمند باشد.

در اواخر ماه آوریل، مهد کودک شروع به فروش اولین گل های تابستانی – مانند گل شمعدانی، فوشیا و کاه نر می کند. ورا کربس می گوید: «بعضی از مشتریان نیز زودتر گیاهان تابستانی را می خواهند. اما پس از آن باید در زمستان حتی زودتر رشد آنها را شروع کنید. این انرژی بیشتری مصرف می‌کند و پایان آوریل زمان بهتری با توجه به Frost Saints خواهد بود. زیرا در آن صورت می توانید ببینید که آیا تا آن زمان دما دوباره کاهش می یابد یا اینکه می توانید قبلاً کاشت کنید.

مهد کودک کربس در Neumagen-Dhron با تراشه های چوب گرم می شود
اجاق گاز بزرگ باید هر چند ساعت یکبار با خرده چوب پر شود. در کوچکترین گلخانه مهدکودک قرار دارد. آنجا گرم است. گرمایی که بخاری می دهد البته استفاده می شود.

در این گلخانه در حال حاضر نهال های بسیار ریز وجود دارد. آنها به گرمای زیادی نیاز دارند. و آن را از گرمای اتلاف سیستم گرمایش خرده چوب دریافت می کنند. نهال گوجه فرنگی در حال حاضر حتی دو سانتی متر هم نیست.

ورا کربس باغبان کارش را دوست دارد. او در گلخانه در مهد کودک خود در Neumagen-Dhron ایستاده است. شمعدانی های جوان در حال حاضر رنگ سبز زیادی دارند. حتی یکی از شکوفه های رز یا قرمز. او کمی پژمرده شدن را از بین می برد. او می گوید: «فوریه و مارس اساساً زیباترین زمان هستند،» او می گوید: «در حال حاضر واقعا بوی گیاهان و رشد می دهد.

همچنین با ساخت خاک خود و همچنین کود در هزینه ها صرفه جویی می کند. آب باران نیز جمع آوری می شود. از نظر کاری، بیشتر مهد کودک توسط خانواده اداره می شود. علاوه بر این، یک یا دو کارگر فصلی هستند.
بسیاری از مشتریان دائمی از کار دستی و کیفیت خوب آن قدردانی می کنند.

مهد کودک متعلق به خانواده از سال 1904
ورا کربس بیشتر گیاهانش را خودش پرورش می دهد. او مهدکودک در نیومگن-درون را از پدرش تحویل گرفت. این شرکت توسط پدربزرگش در سال 1904 تأسیس شد. ورا کربس می گوید: «مهد کودک قبلاً از دو جنگ جان سالم به در برده است. او همچنین بحران انرژی فعلی را احساس می کند. به عنوان مثال، او می گوید، هزینه های برق اندکی افزایش یافته است.

تا آنجا که به گرم کردن گلخانه ها مربوط می شود، کارآفرین خوشحال است که پدرش یک سیستم گرمایش تراشه چوب را در دهه 1980 نصب کرده است. ورا کربس می‌گوید، تراشه‌های چوب نیز گران‌تر شده‌اند – اما اگر بخواهیم این را با هزینه‌های افزایش‌یافته گرمایش نفت مقایسه کنیم، گران‌تر شده‌اند.

به طوری که نهال ها مانع رشد یکدیگر نشوند، آنها را از هم جدا می کنند – همانطور که در اصطلاح باغبانی به آنها می گویند. سپس در گلدان های کوچک خود و پس از مدتی در گلخانه دیگری که حدود دو درجه خنک تر است قرار می دهند. زیرا هر چه گیاهان بزرگتر شوند، حساسیت کمتری دارند.

قیمت گل و سبزیجات فقط اندکی افزایش خواهد یافت
بنابراین، قیمت گیاهان تابستانی امسال در Vera Krebs فقط اندکی افزایش خواهد یافت. ورا کربس حداکثر پنج تا هفت درصد را انتظار دارد.

صفحه نمایش انرژی تا 30 درصد در هزینه های انرژی در گلخانه صرفه جویی می کند 16 درجه همان چیزی است که دماسنج در گلخانه بزرگتر و خنک تر می خواند. ورا کربس می گوید: «اینجا هم می توان انرژی را ذخیره کرد. در شب یا حتی در روزهای ابری، به اصطلاح صفحه نمایش انرژی را گسترش می دهد. این نوعی پرده است که به جلو کشیده می شود. قسمت بالایی گلخانه را جدا می کند. سپس فقط قسمت پایینی گرم می شود. این امر تا 30 درصد در هزینه های انرژی صرفه جویی می کند.

حدود 95 درصد از مشتریان مهدکودک کربس، مشتریان خودکشی هستند. علاوه بر این، رستوران ها یا هتل هایی نیز وجود دارند که عرضه می شوند.

باغبان می گوید در مجموع، رشد گیاهان حتی در مواقع بحران انرژی هنوز ارزشمند است. ورا کربس می‌گوید: «چون خیلی چیزها در تجارت من جمع می‌شوند. گلخانه‌ها با اندازه‌های مختلف، که لازم نیست همه به طور همزمان گرم شوند، گرمایش خرده چوب، گرمای اتلاف قابل استفاده و صفحه انرژی.