مزرعه Red Twig بر کیفیت در مقابل کمیت تمرکز دارد

فلسفه
لیندزی مک‌کالو می‌گوید: «ما سعی می‌کنیم بیشتر از یک مزرعه خاص با تمرکز بر کیفیت خود بیش از حجم باقی بمانیم. ما گل‌های زیادی را می‌چرخانیم، اما به این نتیجه رسیدیم که بهتر است روی آن‌هایی تمرکز کنیم که عاشق خاک و آب و هوای مزرعه هستند.»

ابرقدرت آنها چیست؟
دبرا پرینزینگ، بنیانگذار جنبش گل آهسته، می گوید: «آنها بسیار کارآفرین هستند و به دنبال فرصت هایی هستند تا گل ها را به روش های غیر متعارف به دست مشتریان برسانند. به عنوان مثال، در طول کووید، آنها انبوهی از گل های لاله داشتند و برای یک برنامه غریبه دسته گلی درست کردند. این نه تنها به آنها کمک کرد تا همه لاله‌ها را بفروشند، بلکه به نفع جامعه بود و کارمندان آنها را مشغول نگه داشت.»

مک کالو با اثبات اینکه اگر بذر بکارید هرگز فرصت‌ها رشد نمی‌کند، می‌گوید که اگر سه سال پیش به این زوج می‌گفتید که آنها نیز یک نهالستان خواهند بود و همچنین گل‌ها و گیاهان شاخه‌بریده را به سراسر کشور ارسال می‌کردند، آنها می‌خندیدند. اما گاهی اوقات واقعیت از رویاها فراتر می رود. در واقع، وزارت کشاورزی به تازگی از مزرعه شکوفا بازدید کرده و مهر تایید آنها را به کشاورزان آمریکایی نیز داده است. بعدش چی؟ استاندارد برتری خود را در حین نظارت بر 4800 گیاه در مزرعه گل آمریکایی خود حفظ می کنند.

مزرعه Red Twig یک مزرعه گل شاخه بریده و چوبی به مساحت شش هکتار در نیو آلبانی/جانستون اوهایو است. جاش و لیندزی مک کالو، صاحبان آن که به خاطر گل صد تومانی، لاله ها، ایلکس، چوب سگ و شاخه های بید برای باغ ها شناخته می شوند، جشنواره گل صد تومانی محبوبی را نیز برگزار می کنند که بیش از 7000 نفر از آن بازدید می کنند. علاوه بر این، آنها هر هفته یک غرفه گل خودسرویس را بدون نیاز به پیش‌سفارش ارائه می‌دهند، همانطور که بسیاری از مزارع محلی انجام می‌دهند. در فصل زمستان نیز محلی برای تاج گل و سبزه هستند. آنها همچنین عملیات خود را گسترش داده اند تا نه تنها گلهای شاخه بریده بلکه مواد کاشت را برای عموم مردم بفروشند تا گلهای آمریکایی را در خانه بکارند.

جیل بروک خبرنگار سابق CNN، ستون نویس پست و سردبیر مجله Avenue and Travel Savvy است. او نویسنده و مدیر تحریریه FPD، ویراستار گل برای مجله Aspire Design و Home، و همکاری با مجله Florists Review است.

و بله، آنها با «تقاضای مردمی» کمپین لاله های غریبه به غریبه خود را بازگردانده اند و محصولاتی را فروخته اند که به معنای کمک به جامعه است. او با افتخار می‌گوید: «تیم ما آن‌ها را در خود جوامع پخش کرد. علاوه بر این، آنها یاد گرفته اند که چگونه با محدودیت های آب و هوایی کنار بیایند و به تازگی فصل موفق گل صد تومانی را در گرم ترین زمان سال به پایان رسانده و گل های با کیفیت و محصولات باغبانی و محوطه سازی خود را به سراسر کشور ارسال می کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
گل پاور روزانه
flowerpowerdaily.com



منبع

لیندزی مک‌کالو می‌گوید: «ما نمی‌دانستیم که اگر نمی‌توانستیم مردم در مزرعه داشته باشیم، چگونه مزرعه را ادامه دهیم و درو کنیم. “یک روز در ناهار به این فکر افتادم که اگر دسته گل ها را به اولین پاسخ دهندگان، مراقبت های بهداشتی و غیره اهدا کنیم چه؟ بنابراین کمپین ما از غریبه به غریبه اهدا 10 ساقه لاله آغاز شد. تقریباً کل محصول گل لاله ما توسط مشتریان و پیروان برای تیم ما خریداری شد تا به کسانی که در منطقه هستند تحویل دهند تا امید، شادی و عشق را گسترش دهند. ما متوجه شدیم که چگونه ارسال کنیم و برای فصل گل صد تومانی بیش از 1711 جعبه گل صد تومانی در چهار هفته به درب خانه های مصرف کنندگان رفت. کل مدل کسب و کار ما چرخید.»

و همانطور که لیندزی و جاش مک کالو می گویند، این رفتار مهربانانه مدل کسب و کار آنها را نیز تغییر داد.

پرینزینگ، با اشاره به فروش رونق نه تنها گلهای شاخه بریده، بلکه گیاهان و پیازها، می افزاید: «با پیشینه خانوادگی جاش به عنوان یک کشاورز متخصص، آنها همچنین قوانین جدیدی را برای گلکاری بودن با گلهایشان می نویسند. مک‌کالو می‌گوید: «ما انتظار نداشتیم که بخش مهدکودکمان مانند قبل رشد کند، اما ارائه پیازهای باکیفیت، گیاهان برهوت و گیاهان به مشتریان و دیگر کشاورزان گل عالی است. ما یک سال قبل از اینکه آن را به عموم عرضه کنیم، همه چیز را با مشتریان موجود آزمایش می کنیم.

چالش ها و راه حل ها
لیندزی مک‌کالو می‌گوید: «با ادامه سال‌ها، به نظر می‌رسد منطقه ما بیشتر و بیشتر بارندگی و سیل می‌بارد. ما در حال نوسازی مزارع بوده ایم تا با محصولات بیشتری که عاشق آب هستند کار کنیم. ما در حال گسترش در شاخه های بید، بید و ایلکس هستیم. ما اقدام به کاشت گل محمدی، لاله و گل صد تومانی خود در تونل کرده ایم که به ما امکان می دهد آنها را بهتر کنترل کنیم.

نوشته جیل بروک، فلاور پاور دیلی