مزرعه گل بودجه فدرال برای تبدیل زمین گرمایی دریافت می کند

این کمک مالی از طریق برنامه انرژی روستایی وزارت کشاورزی ایالات متحده برای آمریکا (REAP) ارائه شد. این برنامه به تولیدکنندگان کشاورزی و مشاغل کوچک روستایی کمک مالی می دهد. این کمک هزینه 25 درصد از هزینه های مورد نیاز برای تبدیل گلخانه به زمین گرمایی را پوشش می دهد و مابقی را مزرعه مون شات پوشش می دهد.

منبع: www.thinkgeoenergy.com

مزرعه Moonshot واقع در ایست ویندزور، نیوجرسی، 24193 دلار کمک مالی برای تبدیل یک گلخانه به گرمایش زمین گرمایی دریافت کرده است. این بدان معناست که مزرعه می‌تواند به عرضه گل‌های شاخه بریده در مزارع زمستانی ادامه دهد و در عین حال در مصرف پروپان معادل 2000 گالن در سال صرفه‌جویی کند.

انتظار می رود تا پاییز امسال کار آغاز شود و هدف آن آغاز تامین گرمایش زمین گرمایی تا زمستان است. در پایان، مزرعه مون شات اولین گلخانه تجاری زمین گرمایی را برای تولید گل شاخه بریده در نیوجرسی خواهد داشت.



منبع

ربکا کوتزر رایس از مزرعه مون شات گفت: «تقریباً تمام گل‌هایی که در نیوجرسی بین نوامبر و مارس فروخته می‌شوند از خارج از کشور وارد می‌شوند یا با استفاده از سوخت‌های فسیلی رشد می‌کنند. ما خوشحالیم که وزارت کشاورزی ایالات متحده بودجه ای برای این پروژه نوآورانه فراهم کرده است و امیدواریم شاهد اکتشاف بیشتر تولیدکنندگان محلی در زمینه انرژی های تجدیدپذیر در مزارع خود باشیم.