مزرعه لاله‌های دره اسکاگیت روشی رنگارنگ برای یادآوری کارگر سابق کشته شده در ضربات چاقو ایجاد می‌کند



یک مزرعه گل لاله در دره اسکاگیت، زندگی و یاد اتان چاپین، عضو سابق تیم، یکی از چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو را که در 13 نوامبر در مسکو، آیداهو با ضربات چاقو کشته شدند، گرامی می دارد.

مزارع Tulip Valley یک ترکیب مخصوص پیاز گل لاله به نام Ethan’s Smile ایجاد کردند که برای خرید و مشاهده در هنگام شروع گلدهی سالانه در ماه آوریل در دسترس خواهد بود. اندرو میلر، مدیرعامل Tulip Valley Farms در مصاحبه با Bellingham Herald گفت: “این نمادی است که نور و شادی را در یک زمان بسیار دشوار به ارمغان می آورد.”

میلر چاپین را به عنوان یک بازیکن تیمی و کسی توصیف کرد که هرگز شکایت نکرد زیرا زمانی که در مزرعه کار می‌کرد «بیش از حد مشغول لبخند زدن» بود. میلر گفت: “او مثل صبح یکشنبه آسان بود – همیشه در حال پرواز بود.” لبخند اتان یکی از چیزهایی بود که در مورد او نمادین بود.

ریس گاردنر، همکار سابق چاپین در مزرعه لاله ها، این ایده را مطرح کرد که از طریق لاله ها به چاپین احترام بگذارد. ترکیب پیاز گل لاله زرد و سفید است، رنگ‌هایی که میلر می‌گوید مهم هستند زیرا نشان‌دهنده شادی و ابدیت هستند. آنها همچنین دو رنگ اصلی برای دانشگاه آیداهو و مدرسه کانوی در مونت ورنون، جایی که چاپین در آن حضور داشت، هستند.

ادامه مطلب را در spokesman.com بخوانید



منبع