مرکز فروش استند گلدان در تهران خرید گل و گیاه آپارتمانی خرید انلاین استند

مرکز فروش استند گلدان در تهران خرید گل و گیاه آپارتمانی خرید انلاین استند

اگر استند شما برای نگهداری گیاهان آپارتمانی کم نور استفاده می شود هیچ نگرانی در مورد مکان قرارگیری آن نداشته تاب ویلایی باشید. با استفاده از استند گل به راحتی می توانید قناسی های خانه را پر کنید و بر جذابیت فضا بیفزائید. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی به معرفی انواع استندهای گلدان و نکات مهم در هنگام خرید و سفارش آن ها می پردازیم. قرار دادن گلدان های بزرگ روی استند گل کوچک چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. به‌علاوه، دقت کنید که برای پذیرایی های کوچک از گلدان های کوچک متعدد در فضای خانه استفاده نکنید. شاید مهم ترین نکته در چیدمان استند گل چوبی در فضای منزل این است که یک نوع هماهنگی و هارمونی بایستی در چیدمان گلدان ها مشاهده شود.

  • بزرگترین مزیت این سبک، امکان قرار دادن گل های آویز بر روی آن است.
  • طراحی و تولید استندها متناسب با نیاز مشتری انجام شده و و شما می‌توانید بنا به سلیقه و نیاز خود، استندهای مختلف را سفارش دهید.
  • طول عمر استند گل به عوامل مختلفی بستگی دارد، به عنوان مثال جنس استند گلدان یکی از عوامل تاثیرگذار به روی طول عمر آن است.
  • معمولا از استند آویزی برای راه پله‌ها و یا بالکن‌ها استفاده می‌کنند که از استندهای گل پایدار و ثابت برای داخل منازل و اتاق‌ها استفاده می‌کنند.
  • شلف جاگلدانی ایستاده طراحی و اجرا شده با سبک مدرن نوع دیگری از استند گلدان است که طرفداران به خصوصی دارد.
  • در این میان برای ساخت استند های چوبی استفاده از چوب درختان بومی منطقه و همچنین افرا، کاج، صنوبر، بلوط سدرا و راش وغیره بدلیل مقاومت بالا مناسب تر است.

این استند گل مشابه نمونه سفیدی است که در بالا به آن اشاره کردیم با این تفاوت که ظاهری کلاسیک تر نسبت به نمونه قبلی دارد. توجه کنید که چگونه هر دوی این استند های گیاهان خانگی دو محیط مختلف را کامل می کنند و برای این محیط ها مناسب هستند. تزیین بالکن و تراس خانه های ایرانی با گل و گیاه امروز قصد دارم یک مطلب با عنوان… استند های گل فروشگاه ویلاسازه دارای تنوع وسیعی دارد که متناسب با هر سلیقه ای می توانید طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.

استند گل طرح نیم دایره

متخصصان کارن روف ذکر میکنند که پایه گل امروزه حتی در بسیاری از ادارات و دفاتر کاری نیز طرفداران زیادی پیدا کرده که برای ایجاد زیبایی و نشاط از آن استفاده می کنند. پایه یا استند گل یکی از لوازم تزیینی پر طرفدار در خانه های ایرانی بخصوص آپارتمان ها است. سامانه تبلیغاتی بازار صالح آباد به منظور پوشش کالا و اجناس بازار عمده و معرفی آن به عرضه کنندگان این محصولات در سرتاسر کشور و همچنین در جهت تسهیل مبادلات کالا، دسترسی به بازار گسترده و کاهش هزینه های طرفین مبادله راه اندازی شده است. عدم وجود واسطه در فروش محصول، خود به کاهش قیمت کالا و در نتیجه افزایش توان خرید و رشد اقتصادی بازار کمک می نماید.

۲. استند گل سه طبقه چوبی

طراحی و تولید استندها متناسب با نیاز مشتری انجام شده و و شما می‌توانید بنا به سلیقه و نیاز خود، استندهای مختلف را سفارش دهید. طراحی استندها معمولاً مانند کتابخانه و بوفه چند طبقه بوده و شبیه آن‌ها می‌باشد اما به دلیل این‌که گل‌ها نیاز به آبیاری و نور کافی دارند، استندها را بدون شیشه می‌سازند. گیاهات با طیف وسیعی از رنگها که دارند روح تازه ای به خانه دمیده و زیبایی دکوراسیون منزل را دو چندان میکنند.برگ و گل گیاهان دارای رنگهای متنوعی است و بیشتر ان رنگ سبز که بسیار ارامبخش میتواند باشد. به همین دلیل است که باید به هنگام خرید استند از استحکام و حفظ تعادل آن مطمئن شوید . البته شکل ظاهری و حالت آیرودینامیکی محصول نیز تا حدود زیادی می تواند استحکام آن را مشخص کند . گاهی اوقات مشاهده می شود که این موضوع در بسیاری از محصولات بازاری و بی‌کیفیت رعایت نمی شود .

جا گلدانی فلزی دو تکه طرح قلب

توجه داشته باشید که چگونه می توانید یک استند گل مناسب را برای گیاهان خود خریداری کنید تا بخشی زیبایی را به فضای شما اضافه کند. با توجه به اینکه وجود وسایل دکوراتیو چوبی در منزل باعث ایجاد بافتی گرم می شوند و ترکیب گل و گیاهان با وسایل چوبی فضایی طبیعی ایجاد می کند می تواند انتخابی عالی باشد. گفتنی است قیمت این مدل با توجه به چوبی که در ساخت از آن استفاده می کنند متغییر است. در این قسمت از مطلب با انواع استندها آشنا میشویم تا بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.