مرکز باغ هندون در تمام طول سال با گلخانه Growspan رشد می کند


علیرغم اینکه مرکز باغ هندون در موری، کنتاکی در بخش جنوبی کشور واقع شده است، اغلب فصل رشد آنها به دلیل هوای سردتر زمانی که زمستان فرا می رسید، کوتاه می شد. به‌عنوان خرده‌فروشی که طیف گسترده‌ای از گیاهان را در اختیار جامعه محلی خود و شهرهای اطراف قرار می‌دهد، این کسب‌وکار می‌خواست بتواند در تمام طول سال با موفقیت رشد کند.

این امر باعث شد که آنها به دنبال گلخانه ای بگردند که بتواند بارهای مختلف برف را تحمل کند و عملیات کنترل محیطی را در تمام طول سال انجام دهد. پس از بررسی کاتالوگ Growers Supply، یکی از زیرمجموعه های GrowSpan، مرکز باغ تصمیم گرفت با متخصص گلخانه GrowSpan تماس گرفته و گزینه های مختلف را بررسی کند. در پایان، Hendon’s یک گلخانه 42′ عرض در طول 96′ GrowSpan سری 500 گلخانه ای به دست آورد.

گلخانه سری 500 دارای طراحی فوق العاده بلندی است که هم برای کارگران و هم برای کارخانه ها فضای کافی را فراهم می کند. قاب فولادی گالوانیزه سه گیج 16 آن تضمین می‌کند که با کدهای برف و باد محلی مطابقت دارد، و فیلم دو لایه به Hendon کمک می‌کند محیط رشد ایده‌آل را در دماهای پایین یا گرمای شدید حفظ کند. به لطف طراحی همه کاره گلخانه، بدون توجه به نوع گیاهی که در حال رشد است، می توان از آن در همه رشته ها استفاده کرد.

با ساختار جدید در حال رشد خود، مرکز باغ می تواند 365 روز در سال به تولید خود ادامه دهد و به آنها کمک کند تا سود خود را افزایش دهند و حتی نقش بزرگتری در جامعه خود ایفا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز باغ هندون و کسب و کار محلی آنها، مطالعه موردی کامل را بخوانید اینجا.

برای اطلاعات بیشتر:
تامین کننده پرورش دهندگان
800.476.9715
www.GrowersSupply.com
www.GrowSpan.com



منبع