مدیر عامل Interflora India در مورد هدیه و دکور گل صحبت می کند

آنوجا جوشی، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Interflora India در مورد تغییر روش هند در تجربه هدیه دادن به گل و تزئینات گل، شکاف موجود در بازار راه حل های گل های لوکس و عشق حیدرآباد به ادریسی آبی را پر می کند.

تقریباً همه عاشق شکوفه‌های لیزیانتوس، گل رز و ادریسی هستند که به آنها هدیه داده می‌شود یا در رویدادهایی که به زیبایی با گل انجام می‌شود شرکت می‌کنند. در طول سال‌ها، با تمرکز بر ادغام آموخته‌ها در مورد پیچیدگی‌های بازار هدایا و عروسی هند، Interflora India به یک برند قدرتمند تبدیل شده است که مترادف با دکوراسیون و هدایای خوش سلیقه در این کشور است.

تقاضا در حیدرآباد بسیار زیاد بود. ترکیب خوبی از مشتریان دارد، با کمبود بازیکنان لوکس مانند ما. حتی مکان های عروسی نیز در شهر عالی هستند، مانند کاخ تاج فلاکنوما. بنابراین، ما اکنون به این فکر کردیم که در حیدرآباد باشیم – زمان بندی برای ما نیز با جشن ها در نوسان کامل است. جالب اینجاست که اولین عروسی ما برای Interflora در حیدرآباد در سال 2017 بود، زمانی که تازه راه اندازی شده بود. حیدرآباد عاشق ادریسی آبی و مانع، مخصوصاً بزرگ است. جشن بیایید، شهر واقعاً اوج می گیرد.»

مقاله کامل را در www.indulgexpress.com بخوانید.



منبع

CE با Anuja Joshi، یکی از بنیانگذاران، و مدیر عامل شرکت Interflora هند، که در شهر بود تا یک کارگاه انحصاری DIY در مورد چیدمان گل ها را برگزار کند، صحبت کرد. فارغ‌التحصیل دانشکده اقتصاد لندن، آنوجا، در مورد اینکه چه چیزی او را به حیدرآباد آورده است، می‌گوید: «در حال حاضر، ما در ۲۵ شهر هستیم و دو سال پیش این برند را در حیدرآباد در دوران پیش از کووید، راه‌اندازی کردیم. در دوران کووید، ما فرصت مناسبی برای تعامل با چه کسی از شهر نداشتیم. بنابراین این کارگاه راهی برای تعامل من با آنهاست.