محصولات مدیریت آفات ثبت شده در حال حاضر مستقیماً از سازنده در دسترس هستند

برای هجوم‌های طبیعی و مرتبط با پارچه، InsecTrac® CLTab® یک ابزار بسیار مؤثر برای مدیریت شب پره‌های لباس است که نیاز به درمان‌های شیمیایی را در مکان‌هایی مانند مکان‌های میراثی کاهش می‌دهد.

اکنون می توان راه حل های CLTab و SPTab را با نام تجاری Insectrac مستقیماً از شرکت سازنده IPS خریداری کرد.

مجموعه‌های تاریخی و اقلام حاوی کراتین در معرض خطر آفات هستند، مانند انبارهای پارچه یا فرش. هجوم آفات، مانند سوسک فرش متنوع یا شب پره لباس معمولی، می تواند صدمات ویرانگر جبران ناپذیری ایجاد کند. اکنون می توان بدون آسیب رساندن به اقلام ظریف یا مصنوعات ارزشمند موجود در موزه ها، خانه های تاریخی یا فروشندگان عتیقه، هجوم ها را کاهش داد و حتی از بین برد.

محصولات
SPTab و CLTab هر دو راه‌حل‌های مدیریتی پایدار و مؤثر برای انبار خشک و آفات نساجی هستند که به عنوان بخشی از مدیریت یکپارچه آفات (IPM) استفاده می‌شوند.

شرکت سازنده این محصولات منحصر به فرد، International Pheromone Systems است، یک شرکت مشتری مدار با 35 سال تجربه در توسعه، تولید و عرضه فرمولاسیون فرمون حشرات و کایرومون با کیفیت بالا و سیستم های به دام انداختن مرتبط با مشتریان بین المللی رو به رشد. این شرکت در تامین فریب های نیمه شیمیایی، جذب کننده های مایع فرموله شده و تله ها برای نظارت و مدیریت آفات حشرات و ترویج مدیریت یکپارچه آفات پایدار (IPM) در محیط های کشاورزی، باغبانی، جنگلداری، انبارداری و شهری تخصص دارد.

برای اطلاعات بیشتر:
حشره کش
insectrac.com



منبع

آفات محصولات ذخیره شده (SPIs) حشراتی هستند که در محصولات ذخیره شده مانند غلات کامل یا غذاهای فرآوری شده و حتی تنباکو زندگی و پرورش می یابند. اگرچه آفات محصول ذخیره شده معمولاً کوچک هستند، آسیبی که ایجاد می کنند می تواند ویرانگر باشد.

سیستم InsecTrac® SPTab® برای آفات محصول ذخیره شده، از جمله پروانه های کنجاله هندی و پروانه کاکائو، در کارخانه های مواد غذایی، مکان های پردازش و ذخیره سازی، به ویژه آنهایی که دارای اعتبار ارگانیک هستند، طراحی شده است، زیرا این سیستم فاقد آفت کش است.

گرام هارتلی، مدیر عامل بین‌المللی سیستم‌های فرومون، توضیح می‌دهد: «اینها محصولات عالی هستند که قبلاً از طریق PestTrader فروخته می‌شدند. در این مقطع، مایلیم از دیوید لافلین از PestTrader تشکر کنیم که فروش محصول را در یک دوره دشوار در جهان حفظ کرد.

در سال 2023، IPS مسیر جدیدی را در توزیع محصولات شاخص این شرکت طی می کند.

در طول توسعه و ثبت محصول SPTab® چندین آزمایش میدانی موفقیت‌آمیز در تأسیسات بزرگ ذخیره‌سازی و پردازش مواد غذایی در مراکز تولید بریتانیا، اتحادیه اروپا و ایالات متحده و در دانشگاه ایالتی کانزاس راه‌اندازی شد.

ارزش اصلی این شرکت ترویج و حمایت از برنامه های مدیریت یکپارچه آفات است که راه حل های زیست محیطی و زیست محیطی پایدار را برای مدیریت آفات ارائه می دهد.

“IPS در طول پنج سال گذشته مشخصات خود را افزایش داده است، و ما احساس می کنیم که اکنون می خواهیم بازار را از طریق شبکه توزیع خودمان گسترش دهیم و با مشتریان با استفاده از “فناوری Entostat” کار کنیم. پتانسیل بسیار زیادی برای فروش جهانی SPTab و CLTab وجود دارد، به خصوص که به نظر می رسد مشکلات پروانه در حال افزایش است، احتمالاً به دلیل گرم شدن زمین، و نیاز روزافزونی به کاهش آفت کش ها، به ویژه در تولید و ذخیره سازی مواد غذایی وجود دارد.

“محصولات در کارخانه Cheshire ما تولید می شوند و با نام تجاری Insectrac فروخته می شوند. ما اکنون یک وب‌سایت کاملاً جدید راه‌اندازی کرده‌ایم که به‌طور خاص برای این دو محصول طراحی شده است و از گسترش توزیع بسیار هیجان‌زده هستیم تا بتوانند حتی بیشتر از مشتریان بهره ببرند و آنها را قادر به کار مستقیم با IPS کنند.»

بین سال‌های 2007 و 2014، چندین آزمایش موفق و در مقیاس کامل در برخی از ارزشمندترین مکان‌های میراث بریتانیا، مانند خانه مرمر هیل، موزه تاریخ طبیعی، کاخ همپتون کورت (لندن) و کالج دین غربی (چیچستر) انجام شد. اینها با همکاری انگلیسی Heritage انجام شد.

برخلاف تله‌های معمولی، زبانه‌های IPS از سیستم «آشفتگی خودکار» برای پروانه‌های نر استفاده می‌کنند که جفت‌گیری را مختل می‌کند. پس از تماس، پروانه ها پودر انتوستات و فرمون های ماده را می گیرند و باعث می شوند پروانه های نر دیگر جذب پروانه های غبارآلود شوند که به عنوان پروانه ماده جانشین عمل می کنند.