مجموعه جدیدی از جلسات توجیهی رایگان شهر سبز از AIPH شامل شهرهای سبز است

راه‌اندازی انجمن شهر سبز AIPH، یک افزونه منحصر به فرد برای ایجاد مکالمه و جامعه است. این تالار گفتمان جدید به مخاطبان اجازه می‌دهد تا سوالات خود را مطرح کنند، به نظرسنجی‌ها پاسخ دهند و به شبکه‌سازی آنلاین بین وبینارهای ماهانه ادامه دهند. تمامی موارد ضبط شده وبینار نیز برای دسترسی به این پلتفرم رایگان در دسترس خواهد بود. فرصت را از دست ندهید تا بخشی از این جامعه جهانی رو به رشد باشید. وارد شدن به حساب کاربری آسان و سریع است.

AIPH Green City Briefings 2022/23 به صورت آنلاین و برای همه در دسترس است. در اینجا به صورت رایگان ثبت نام کنید.

اولین وبینار بوئنوس آیرس – یک فینالیست در بخش سبز زنده برای انسجام اجتماعی – را معرفی می کند و بر نحوه ادغام استراتژی های حفاظت از زیستگاه در توسعه شهری، با تمرکز ویژه بر آسیب پذیری های انسان و زیستگاه تمرکز می کند. بوئنوس آیرس میزبان اجلاس C40 در ماه اکتبر است. بوئنوس آیرس در تعهد خود به راه حل های اقلیمی متعهد شده است که انتشار کربن خود را تا سال 2030 به نصف کاهش دهد و تا سال 2050 به طور کامل کربن خنثی شود. در این جلسه توضیحی، متوجه می شویم که چگونه بوئنوس آیرس سهم خود را در آینده ای بهتر برای همه از طریق اقدامات نوآورانه تسریع کرده است. تمرکز بر ادغام حفاظت از طبیعت در برنامه ریزی شهری فراگیر.

برای اطلاعات بیشتر:
AIPH
www.aiph.org

AIPH دومین سری از جلسات توجیهی شهر سبز را راه اندازی می کند که در آن شهرها قدرت گیاهان را به نمایش می گذارند. سال گذشته جلسات توجیهی شهر سبز شهر لندن شاهد بود که 100 نفر از شرکت کنندگان از 50 کشور مختلف به چشم انداز AIPH برای شهرهای سبزتر، منسجم تر و انعطاف پذیرتر پیوستند. هر جلسه توجیهی شهر سبز از این سری جدید، نظرات کارشناسان را ارائه می‌کند، اجرای موفق شهر را نشان می‌دهد و بحثی عمیق ایجاد می‌کند.

تمرکز این اولین جلسه بر روی ادغام حفاظت و برنامه ریزی شهری فراگیر با صحبت های کارشناسی URBiNAT و موسسه مسکن بوئنوس آیرس است. URBiNAT یک پروژه تحقیقاتی است که از یک کنسرسیوم جهانی متشکل از دانشگاهیان و شرکای تجاری در 7 شهر اروپایی تشکیل شده است. محقق Nathalie Nune از URBiNAT در مورد توسعه دستورالعمل هایی برای مشارکت شهروندان و ایجاد مشترک راه حل های مبتنی بر طبیعت در پروژه URBiNAT بحث خواهد کرد. شهر بوئنوس آیرس در دومین ارائه با سخنرانان مؤسسه مسکن شهر که در عمل هم آفرینی را به نمایش گذاشتند. همانطور که در جایزه AIPH جهانی شهر سبز 2022 نشان داده شد، بوئنوس آیرس سهم خود را در آینده ای بهتر برای همه از طریق اقدامات نوآورانه ای که بر ادغام حفاظت از طبیعت در برنامه ریزی شهری فراگیر تمرکز دارد، تسریع کرده است. این نشان می‌دهد که چگونه سبزسازی در همکاری با سایر ابتکارات شهر عمل می‌کند و چگونه استراتژی‌های حفاظتی در توسعه شهری با تمرکز خاص بر مدیریت مشارکتی و مشارکتی که آسیب‌پذیری‌ها را برطرف می‌کند، ادغام می‌شوند.



منبع

از روز سه‌شنبه، 13 سپتامبر 2022، جلسات توجیهی امسال واقعاً بین‌المللی است و شهرهای برنده جوایز شهر سبز جهانی AIPH 2022 را به نمایش می‌گذارد. هدف هر وبینار موضوعی، با حضور کارشناسان مشهور جهان در کنار نمونه‌های جهانی از بهترین شیوه‌ها، پیوند دادن است. دانش و عمل. ارائه ها برای مخاطبانی از سیاست گذاران، برنامه ریزان شهری، دست اندرکاران و عموم علاقمندان مناسب است. به اشتراک گذاشتن تجربیات پزشکان و محققان در مورد روش های متعدد برای بهبود مناظر شهری از طریق قدرت گیاهان برای ایجاد تغییرات جهانی حیاتی است. شهر سبز AIPH مفتخر است که در مرکز ایجاد این گفتگو قرار دارد.

دبیر کل AIPH، آقای تیم بریرکلیف، می‌گوید: «AIPH دوباره از همکاری با شرکت پرستش باغبانان برای ارائه جلسات توجیهی شهر سبز 2022/23 خرسند است و همچنین خوشحال است که حمایت مالی این مجموعه را توسط اکسپو 2023 دوحه اعلام می‌کند. . شهرهایی که در 18 ماه آینده به نمایش گذاشته شده اند، پیشرفت قابل توجهی را در گنجاندن گیاهان و طبیعت در شکل و عملکرد شهر، با گفتگوهایی از سراسر جهان نشان می دهند.