مجتمع CEA در دانشگاه ایالتی اوهایو با پشتیبانی صنعت افتتاح شد


هورت آمریکا
کریس هیگینز، مدیرعامل
[email protected]
www.hortamericas.com



منبع

هنگامی که دانشگاه ایالتی اوهایو مجتمع کشاورزی محیط کنترل شده جدید خود (CEARC) را در روز جمعه، 30 سپتامبر افتتاح کرد، نشان دهنده اوج تلاش بین مدرسه و صنعت بود. شرکت‌هایی مانند Nationwide Insurance، Current (سابق GE Current)، Priva و General Hydroponics (به نام چند مورد) کمک‌های مالی و محصولی کردند.

برای قدردانی از حمایت Current، لابی CEARC، لابی Arize نامگذاری شده است. Arize برند روشنایی LED در سطح جهانی Current است.

محققان CEARC روش‌های جدیدی را برای بهبود چگالی و طعم مواد مغذی در سبزیجات و میوه‌ها و همچنین بهینه‌سازی برداشت و کنترل حشرات و آفات بررسی خواهند کرد. علاوه بر این، مطالعات بالینی برای بررسی اثربخشی ارزش غذایی افزایش یافته در رژیم غذایی انسان انجام خواهد شد.

جریان، روشنایی رشد LED را برای چهار اتاق فراهم می‌کند که برای رشد محصولات انگور، انواع توت‌ها و سبزی‌های برگی در CEARC استفاده می‌شود، در حالی که Hort Americas چیدمان، طراحی و برنامه‌ریزی نور را انجام می‌دهد. CEARC با مساحت 48989 فوت مربع، بستری برای تحقیقات میان رشته ای در رابطه با باغبانی، مهندسی، حشره شناسی، آسیب شناسی، علوم غذایی، علوم کامپیوتر، و تغذیه/سلامت انسان فراهم می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه ایالتی اوهایو
www.osu.edu

کریس هیگینز، رئیس و یکی از بنیانگذاران Hort America گفت: «این یک پروژه مهم برای صنعت است، زیرا تحقیقات، تدریس و آموزش شغلی در این مرکز انجام خواهد شد. ما همچنین هیجان زده هستیم زیرا این راهی برای آماده کردن دانش آموزان برای ورود مستقیم به نیروی کار باغبانی تجاری است.”