ما یک ضبط کننده موقعیت مکانی بی سیم 4G با قابلیت استفاده مجدد دما و رطوبت با سنسورهای نور راه اندازی کرده ایم.

اطلاعات بیشتر:
Shenzhen Tzone Digital Technology Co., Ltd.
فرانک لیائو
ایمیل: [email protected]
وب سایت: www.tzonedigital.com
تلفن: +86 755 82840670



منبع

در بازار پررونق نظارت بر زنجیره تامین زنجیره سرد، ضبط کننده های دما و رطوبت نقش مهمی ایفا می کنند. آقای لیائو مدیر شرکت فناوری دیجیتال Tzone، تولید کننده تجهیزات نظارت بر دما و رطوبت است. وی ضبط کننده موقعیت مکانی بی سیم TT18 را معرفی کرد که می تواند چندین بار مورد استفاده قرار گیرد.

TT18 یک ضبط بی سیم بی‌سیم است که عمدتاً برای نظارت بر دما و رطوبت از راه دور استفاده می‌شود. مشتریان می‌توانند یک سیم کارت برای اتصال به شبکه نصب کنند. محدوده دمایی که ضبط کننده می‌تواند نظارت کند 20- تا 60 درجه سانتی گراد است. مدت زمان ضبط 100 روز می باشد.بعد از رسیدن کالا کاربران می توانند بدون نصب نرم افزار مستقیما گزارش داده های PDF تولید شده را دریافت کنند.استفاده از فناوری پیشرفته بر روی این محصول یکپارچگی و صحت اطلاعات را تضمین می کند.استفاده از این ضبط می تواند تا حد زیادی صرفه جویی در زمان و هزینه آموزش نیروی کار، و همچنین قابلیت حمل عملیاتی ضبط‌کننده‌های کاغذی سنتی را با عملکرد بی‌درنگ ضبط‌کننده‌های بی‌سیم ترکیب می‌کند تا یک تجربه کاربری عالی ایجاد کند.”

“چه از طریق هوا، دریا یا زمین، مشتریان می توانند زمان حمل و نقل خود را انتخاب کنند و اطمینان حاصل کنند که میوه ها و سبزیجات تازه در شرایط دمایی و رطوبت مطلوب در تمام مراحل تحویل نگهداری می شوند. به محض عرضه محصول، ما درخواست هایی دریافت کردیم. از مشتریان اروپا، آمریکا، آسیای جنوب شرقی و جاهای دیگر. ما همچنین نمونه‌های رایگان را راه‌اندازی کرده‌ایم، به امید اینکه بتوانیم واردکنندگان و صادرکنندگان بیشتری را که نیاز به نظارت بر دما و رطوبت دارند، ملاقات کنیم.»

“انتخاب تجهیزات دمای مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این ضبط‌کننده مکان دمای بی‌سیم 4G، نظارت بر تغییرات دمای میوه‌ها و سبزیجات را در هر قسمت از فرآیند تولید برای مشتریان آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند تا مشتریان بتوانند اقدامات متقابل را برای کاهش تصحیح و ارائه دهند. ضرر و زیان در حین حمل و نقل.”

وقتی صحبت از مزایای شرکت به میان می آید، بخش بازاریابی Tzone گفت: “شرکت ما 16 سال تجربه در تولید تجهیزات دما و رطوبت دارد و کارخانه، بخش تحقیق و توسعه و بخش تولید خود را برای کنترل کیفیت دارد. تحویل محصول دارای کنترل کلی بسیار خوبی دارد و می تواند خدمات پیش فروش و پس از فروش عالی را ارائه دهد.

Tzone به گسترش و غنی سازی خط تولید خود ادامه می دهد. Tzone علاوه بر سری TT18 دارای انواع مختلفی از تجهیزات از جمله USB، ضبط کننده دما و رطوبت بلوتوث، سنسور دما و رطوبت بی سیم لورا و گیت وی است که می تواند نیاز مشتریان مختلف را برآورده کند.

لیائو هنگام صحبت در مورد مزایای این محصول در مقایسه با محصولات مشابه در بازار گفت: “اول از همه، TT18 یک حالت کار کم مصرف را اتخاذ می کند. فقط در هنگام ارسال داده و در حال کار بیدار می شود و در حال کار است. حالت خواب در زمان های دیگر. زمان طولانی آماده به کار می تواند راحتی بیشتری را به ارمغان بیاورد. دوم این که این محصول یک ضبط کننده موقعیت مکانی دما و رطوبت 4G بی سیم است که می تواند چندین بار مورد استفاده قرار گیرد، به ویژه برای کشورهایی مانند سنگاپور و استرالیا که از شبکه های 2G استفاده نمی کنند. سوم، با استفاده از قطعات حساس با کیفیت بالا، دقت اندازه گیری بالا، ماژول 4G تعبیه شده، داده های اندازه گیری شده برای نظارت و تجزیه و تحلیل به سیستم پس زمینه از طریق شبکه 4G ارسال می شود و دارای عملکرد سنجش نور و USB برای تولید خودکار گزارش های PDF است. “

به گفته Liao، ضبط مکان دما و رطوبت TT18 4G برای اندازه گیری دما و رطوبت در صنایع و زمینه های مختلف طراحی شده است و برای تدارکات زنجیره سرد و انبارها مناسب است.