ما هرگز واقعاً فکر نمی کردیم که شاهد کاهش 7 تا 10 روزه در زمان کشت باشیم.

او می گوید: «با متخصصان صحبت کنید و چیز جدیدی را امتحان کنید. او می افزاید: “به آهستگی با انجام آزمایش های جانبی در حال انتقال باشید. فقط با یک خلیج شروع کنید و ببینید که چگونه پیش می رود.” هنگامی که نتایج آزمایشی Svensson Harmony به پایان رسید و مایکل ویتی متوجه شد که این حس نتیجه داده است، تصمیم گرفت که نمی خواهد آنچه را که آموخته بود برای خودش نگه دارد.

او می‌گوید: “ما هرگز واقعاً فکر نمی‌کردیم که شاهد کاهش 7 تا 10 روزه در زمان کشت باشیم. این چرخه‌های رشد را تقریباً دو برابر کرده و کیفیت محصول را افزایش داده است.” او می‌گوید: «اگر در ابتدای چرخه محصول، یکنواخت پخش نور داشته باشید که به تاج محصول نفوذ می‌کند، این امر همچنین تعدادی از مسائل مانند از دست دادن محصول به دلیل بیماری و کار اضافی را کاهش می‌دهد.» نفوذ نور پراکنده ای که هارمونی فراهم می کند، به ویژه زمانی مفید بوده است که شما به فاصله نزدیک بین محصولات محدود شده باشید.

ویتی به عنوان مدیر کیفیت در مهد کودک Sunridge کار می کند. این شرکت از سال 1977 یک شرکت گل سرسبد برای تکثیر انگور بوده است و به یکی از بزرگترین تامین کنندگان انواع مختلفی از استارترهای انگور در ایالات متحده تبدیل شده است.

مایکل در حال کار بر روی آخرین سالی که در این کسب و کار خواهد بود، می گوید که احساس می کند مدیون بخش گلخانه ای است.

مایکل ویتی به عنوان مدیر کیفیت در مهد کودک Sunridge کار می کند.

او می گوید: «من در قبال صنعت و سایر تولیدکنندگان احساس مسئولیت می کنم. او می افزاید: “من می خواهم آنچه را که از طریق آزمایش ایده های جدید آموخته ام به اشتراک بگذارم… شما نمی توانید نتایجی را که با پرده های سایه استاندارد دیده ایم به دست آورید.”

ویتی مدرک لیسانس کشاورزی و زینتی را در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در چیکو به دست آورد و به مدت 26 سال در سراسر کالیفرنیا، از بیکرزفیلد تا ردینگ، اغلب در مهد کودک‌های کوچک‌تر و متعلق به خانواده‌های زینتی و چندساله کار کرد که در آن نقش‌های مختلفی داشت. در سال 2005، او برای تخصص در کشاورزی مبتنی بر کانتینر به نهالستان Duarte نقل مکان کرد، جایی که او شروع به استفاده از تجهیزات Svensson کرد، قبل از اینکه در سال 2016 به مهد کودک Sunridge بپیوندد.

این نهالستان بر تکثیر انگور شرابی متمرکز است و آنها را به سراسر کشور در ایالات متحده و همچنین به پرو و ​​مکزیک ارسال می کند. Sunridge واقع در Bakersfield، در انتهای جنوبی دره San Joaquin، بیش از 600 هکتار (در حدود منطقه پارک مرکزی در شهر نیویورک) از پایه های معتبر و بلوک های مهد کودک در فضای باز و 300000 فوت مربع رشد، پیوند و ذخیره سازی دارد. خانه ها. انگورهای سبز گلدانی آنها در همان فصل پیوند زده و ارسال می شود.

برداشت محصول از اواخر آبان ماه آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد. سپس پیوند در روز سال نو آغاز می شود و تا پایان ماه مه ادامه می یابد. ویتی می گوید: «اولین چالش برای یک نهالستان انگور شرابی، راه اندازی سیستم ریشه است. ویتی می‌گوید: «اگر پیوندک شروع به رشد کرده است، شما حدود یک هفته تا ده روز فرصت دارید تا ریشه‌های پیوند را ببینید، این چالش بزرگ است. او می افزاید: «آن و بیماری». او می‌گوید: «به‌ویژه کپک‌های پودری، زیرا با تراکم بالا رشد می‌کنند و به سختی می‌توان جریان هوا را وارد تاج‌پوش‌های محصول کرد. ریزاقلیم‌ها این رطوبت را افزایش می‌دهند».

فکر کردن خارج از چارچوب
ویتی می‌گوید که کل صنعت به همان شیوه رشد می‌کند، اما پیشینه او باعث می‌شود که نه تنها به حفظ گرما، بلکه به استفاده از نور نیز فکر کند.

مهد کودک Sunridge از Harmony 4215 O FR، Harmony 5747 FR و Harmony 3015 OE برای کنترل سایه در خانه های خود که درختان انگور را تکثیر می کنند، استفاده می کند.

بنابراین، زمانی که زمان جایگزینی یک نصب قبلی از زمان خود فرا رسید، ویتی به پروژه های مختلفی که با آگرا تک به عنوان تامین کننده و سازنده اصلی نظارت کرده بود، فکر کرد.

او می گوید: «ما مطمئناً به دنبال پرده های انرژی با حفظ گرما بودیم – در کالیفرنیای مرکزی سرد می شود. ویتی می‌گوید: «این جیم برگانتز در آگرا تک بود که به ما پیشنهاد داد Harmony 5747 FR ساختار بسته را امتحان کنیم. “او گفت که کیفیت برای عملکرد دوگانه صرفه جویی در انرژی همراه با انتشار نور بی نظیر است.”

او تاکید می کند که Sunridge به دنبال ارزان ترین محصول نبود. ما آن بسته کامل را می‌خواستیم که با گیاهی با کیفیت بالاتر عرضه شود. ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما طیف وسیعی از مزایا مانند صرفه‌جویی در انرژی ناشی از گرمایش همراه با نفوذ نور مناسب را به همراه دارد که زمان‌های کوتاه‌تری برای کشت فراهم می‌کند.»

چگونه Sunridge از صفحه نمایش خود استفاده می کند
مایکل ویتی می گوید که کار اولیه صفحه نمایش کنترل سایه در زمان اولین گلدان است، اما باید گرم بماند. حداقل دمای خانه ها 85 درجه فارنهایت (29.5 درجه سانتیگراد) است و هدف گرم کردن هوا و خاک است زیرا دمای بالاتر سریعتر ریشه تولید می کند.

ویتی می‌گوید که گیاهان را به خوبی در زیر صفحه‌نمایش‌های جدید دیده است: «آن‌ها بدون رشد خیلی سریع، برگ‌ها را گسترش می‌دهند». “پوشش پلی دوتایی پخش شده ما که توسط AgraTech ارائه شده است، صفحه نمایش هارمونی را به خوبی تکمیل می کند.”

Sunridge Nurseries همچنین از پوشش بیرونی با هارمونی 3915 OE بر روی منطقه مرحله‌بندی محصول استفاده می‌کند – “بنابراین ما می‌توانیم از تمام گرما جلوگیری کنیم و از نور اضافی استفاده کنیم.” او می‌گوید: «استفاده از سطح سایه 39 درصد امکان انتقال ایده‌آل نور را فراهم می‌کند، در حالی که حشرات را نیز کنترل می‌کند. جانور اصلی آنها گلسی وینگ شارپشتر است و این آفت دلیل اصلی عدم رشد انگورهای شرابی در خارج از دره است. او می‌گوید: «هارمونی بافت باز بیرونی ویژه به عنوان یک مزیت سه‌گانه به دور نگه داشتن حشرات کمک کرده و همچنین امکان تهویه بهتر و دمای خنک‌تر را فراهم می‌کند».

نتایج کلیدی
ویتی می‌گوید زمان کشت و تولید هارمونی 7 تا 10 روز (حدود 1 و نیم هفته) کاهش یافت: او می‌گوید: «این گیاه با کیفیت قابل‌توجهی بالاتر و رشد ثابت در بین شروع‌کننده‌ها عرضه شد. “انتقال نور بیشتر همراه با پراکندگی یکنواخت نور از جنبه انتشار، کیفیت محصول بالاتری را ارائه می دهد. ما برگ های ضخیم تر را دیدیم که کمتر مستعد ابتلا به بیماری بودند.”

مایکل ویتی از Sunridge و Svensson مدیر فروش ساحل غربی، مت نیول.

پیکربندی فعلی در Sunridge به این معنی است که Vietti می تواند محدوده قبلی را با هارمونی 5747 FR و سقف تک پلی کربنات با محدوده های جدید با هارمونی 4215 O FR و سقف پراکنده دو جداره مقایسه کند.

او می‌گوید: «همه چیز به کیفیت محصول و زمان کمتری در گلخانه برمی‌گردد. ما توانستیم استفاده از خانه‌های ارتقا یافته را دوبرابر کنیم – چرخه‌های بیشتری را در خانه‌ها با هارمونی همراه با پلی منتشر کردیم. سقف در مقایسه با خانه های دیگر.”

با چند مدل هارمونی در بازی، مدل هارمونی OE نیز به عنوان سقف اولیه برای منطقه مرحله بندی محصول بسیار مفید بوده است. او می‌گوید: «در ماه‌های تابستان بدون از بین بردن تبادل هوا، سایه می‌گیرید» و می‌افزاید: «حفاظت از کارگران بسیار زیاد است!»

مایکل ویتی می‌گوید پرورش‌دهنده جوان‌تری که زمانی بوده، مجبور نیست همه چیز را در راهبرد جدید رشد به خطر بیندازد. برای شروع کوچک کار می کند. او می گوید: «با متخصصان صحبت کنید و چیز جدیدی را امتحان کنید. او می افزاید: «به آهستگی با آزمایش های کنترل شده کوچکتر انتقال را شروع کنید و ببینید که چگونه پیش می رود.

ویتی می‌گوید چه صفحه‌نمایش باشد و چه چراغ، ویتی می‌گوید که تولیدکنندگان باید در کنار فناوری‌های موجود به پیشرفت خود ادامه دهند. “و اجرای آزمایشی!” او تکرار می کند. فقط کاری را که همیشه انجام می دادی انجام نده.

برای اطلاعات بیشتر:
لودویگ سونسون

[email protected]
www.ludvigsvensson.com

منبع