لیست قیمت هدفون، هدست و هندزفری، ۱۶ آذر ترب-اصیل بخرید

این روزها، هندزفری‌های بلوتوثی‌ رقیب سرسخت انواع سیمی هستند و پایاپای آن‌ها حرکت می‌کنند. شیائومی یکی از برندهای فعال در این حوزه است که تنوع محصولات آن در بهبود تجربه کاربران تاثیر به‌سزایی دارد. فرکانس خروجی این هدست بلوتوث بین ۲۴۰۲ تا ۲۴۸۰ میلی هرتز است و این کوچولوی کاربردی دارای وضوح صدای ۹۰ دسیبلی است. این مدل از هدست بلوتوث تسکو به کنترل پنل لمسی مجهز است که کار شما را بیش از پیش راحت می‌کند.

لیست قیمت هدفون، هدست و هندزفری، ۱۶ آذر ترب-اصیل بخرید هدفون‌های استودیویی و مانیتورینگ عموما به صورت پیش‌فرض فاقد میکروفون هستند بنابراین این مساله که همه‌ی هدفون‌ها دارای میکروفن هستند را از ذهن بیرون کنید. اگر تا به‌حال از هندزفری با سیم استفاده کرده باشید و احیانا از وسایل حمل و نقل عمومی بهره می‌برید، به طور قطع تجربه قطعی یا پارگی سیم هندزفری را داشته‌اید. این به معنی بد بودن هندزفری باسیم نیست، همه چیز به نیاز شما بستگی دارد. در این نوع، هندزفری داخل گوش قرار نمی گیرد و صوت به صورت القایی به گوش می رسد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی اسپشیال شاپ می باشد.

هدست بلوتوث تک گوش TSCO TH 5390

از همین رو ما در این بخش از مقاله، بهترین برندهای سازنده هدفون و هندزفری موجود در فروشگاه دسترسی را معرفی خواهیم کرد. یکی از جدیدترین ابزارها برای گوش دادن به موسیقی یا مکالمه، هندزفری‌های دورگردنی است. امروزه افراد زیادی به استفاده از این محصول روی آورده‌اند و استقبال خوبی از آن داشتند و به همین دلیل به یکی از پرفروش‌ترین کالاهای دیجیتال بدل گشته است. یکی از دلایل محبوبیت هندزفری‌های بلوتوثی استفاده راحت و آسان‌ است که به راحتی دور گردن قرار می‌گیرد و از گوش نمی‌افتد.

هندزفری بلوتوث دورگردنی Verity V-NE80BT

در مدل‌های بلوتوثی این دست از محصولات، تکنولوژی‌های به روزی وجود دارد که تجربه خوبی را برای کاربر وب سایت اصیل بخرید فراهم می‌کند. از جمله برخی از فناوری‌های به کار رفته در هدفون‌های بلوتوثی می‌توان به فناوری حذف نویز ، باتری‌های قدرتمند و فناوری شارژ سریع اشاره کرد. امروزه اگر قصد خرید هدفون یا هندزفری را داشته باشید با تنوع بالایی از محصولات مواجه می‌شوید که تا حدودی کار را برای انتخاب شما سخت می‌کند.

  • برند های محبوب هندزفری گوشی به ترتیب الویت عبارتند از شیائومی,هایلو,سامسونگ,انکر, …
  • یکی از جدیدترین ابزارها برای گوش دادن به موسیقی یا مکالمه، هندزفری‌های دورگردنی است.
  • برای انجام این کار از بیش از دو میکروفون استفاده می‌شود تا صدای محیط تا حد زیادی از بین برود.
خرید هندزفری بلوتوثی یک راه حل ساده برای رها شدن از مشکلات معمول هندزفری سیم دار است که با گره خوردن، گیر کردن یا کشیدن شدن کابل و قطعی سیم هندزفری یا آسیب رسیدن به پورت گوشی ما را همیشه اذیت می کنند. شرکت لوازم جانبی لیتو یک شرکت مدرن است که شامل مجموعه ای فوق العاده از لوازم جانبی تلفن همراه مانند هندزفری، هدست بلوتوث، اسپیکر، هدفون ، پاوربانک ، شارژر فندکی، کابل های انتقال دیتا، شارژرهای دیواری و کابل های انتقال صدا است. اما در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی، هدفون‌ها به وسیله بلوتوث و بدون نیاز به سیم عرضه می‌شوند که با استقبال خوبی مواجه شده‌اند.