لیست فروشگاه های تصفیه آب در اصفهان

بنابراین شناخت عوامل موثر در قیمت دستگاه های تصفیه و علل تفاوت های قیمتی در بازارهای فروش، شاید بتواند به شما در داشتن یک خرید مقرون به صرفه کمک نمایند. شما باید به خوبی بدانید که قیمت هر یک از انواع دستگاه های تصفیه آب به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. جهت طراحی و ساخت فیلتر شنی به چند نکته اساسی را برای طول عمر بالاتر بردن کیفیت آن باید در نظر گرفت ابتدا می بایست از موارد استفاده از فیلتر را بدانیم یعنی اینکه برای چه کاری می بایست استفاده شود.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

در اینجا لازم به یادآوری این نکته می باشد که در کنار تمامی موارد ذکر شده نوع دانه بندی سنگ سیلیس و همچنین میزان آن در فیلتر شنی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. که در اینجا می بایست به این نکته اشاره کرد که اگر با ورق سیاه به درستی تمیز کاری و سند بلاست شود از طول عمر بالاتری در مقایسه با نوع گالوانیزه خود برخوردار می باشد. از مهمترین موارد در قیمت می توان به مواردی همچون نوع لوله کشی فیلتر نیز اشاره کرد به عنوان مثال در بعضی از مواقع به دلیل عدم وجود نفر اپراتور می بایست از شیر با قابلیت زمانبندی اتوماتیک (شیر فیلتر شنی تمام اتوماتیک) استفاده کرد که اینگونه شیر در مقایسه با نوع دستی آن از اختلاف قیمت شایان ذکری برخوردار می باشد.

خرید دستگاه تصفیه آب

عدم اشغال فضای زیاد و امکان قرار دادن آن بر روی میز و کابینت از دیگر مزایای آن است. به دلیل ارزان بودن نیروی کار درکشور تایوان، دستگاه های تایوانی قیمت بسیار مناسبی دارند و از نظر کیفیت تفاوتی میان آن ها و برند های مطرح آمریکایی یا اروپایی نیست. برخی از نوع معمولی یا زغال سنگی هستند و برخی دیگر از پوسته نارگیل میباشند. سپس آب وارد مرحله سوم یعنی فیلتر کربن بلاک می شود که استوانه ای است که دور تا دور آن با نوار توری شکل پوشانده شده است کربن به کار رفته در این فیلتر از جنس پوسته نارگیل با پوسته سفید جهت تکمیل عملکرد مرحله دوم و حذف مواد شیمیایی موجود در آب می باشد. نوع ثقلی آن به صورت بتونی ساخته می شوند و در تصفیه کردن آب با حجم بالا مورد استفاده می باشد..

فیلتر ممبران آب آلوده را به فاضلاب سرریز میکند و آب تصفیه شده را به مخزن وارد میکند. ساختار فیلتر شنی تحت فشار به صورت یک مخزن استوانه ای شکل می باشد در طراحی و ساخت این نوع از فیلتر نکاتی که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد جا نمایی نازل های آب جمع کن و آب پخش کن می باشد که در بالا و پایین فیلتر نصب می گردد نازل فیلتر شنی در این دستگاه کار پخش کردن آب در زمان عمل تصفیه و بگواش را دارا می باشد طراحی این نوع از فیلتر به صورت می باشد که آب تواند با فشار ۴ تا ۵ بار بهترین عملکرد را در حذف مواد جامد محلول درون آب و رفع کدورت را دارا باشد. آب وارد مرحله دوم می شود که فیلتر کربن پودری که کپسولی پر شده از دانه هایی کربنی است ، کربن به کار رفته در این فیلتر از جنس پوسته نارگیل با پوسته سفید جهت حذف کلر تری هالومتان و بیشتر مواد شیمیایی آلی موجود در حشره کش ها و آفت کش ها و رنگ و تاثیرات ناشی از ماندگاری آب در داخل مخزن را از بین می برد و باعث بهبودی در طعم و بوی آب می شود.

انواع دستگاه تصفیه آب

توانایی حذف مواد جامد معلق در این گونه از فیلترها تا ۱۰۰ میکرون می باشد. فیلتر پلی پروپیلن برای حذف آلاینده های فیزیکی در آب است؛ این فیلتر لجن را در آب حذف می کند و شن و ماسه و آلاینده های معلق در آب را حذف می کند. در مرحله اول آب ورودی وارد فیلتر PP می شود که این فیلتر ازجنس پلی پروپلین و 100% خالص و فشرده و این فیلتر توانایی حذف شن، ماسه، گل ولای، لجن، به طورکلی تمامی ذرات معلق بزرگتر از 1تا5 میکرون را داراست . 3 مرحله اول فیلتر توری از جنس پلاستیک پلی پروپیلن می باشد که در مورد تصفیه آب. تمام قطعات و هوزینگها از جنس پلاستیک بهداشتی و آنتی باکتریال هستند. نکته مهم در این خصوص این است که این کار تمام ناخالصی های آب را از بین نبرده و کماکان بسیاری از مواد و املاح مضر در آب باقی می ماند.

که هم از نظر قیمت و کاربرد در مقایسه با نوع فیلتر شنی FRP بهتر می باشد. که در مقابله با آب و هوا و در مقابله با ضرب خوردگی و سایش در مقایسه با نوع ورق رنگ شده از مقاومت و طول عمر بالاتری برخوردار می باشد. در فیلتر فلزی تمامی نقاط جوشکاری شده از داخل پس از تمیز کاری با پوشش اپوکسی رنگ آمیزی می شود و از خارج مخزن با رنگ روغنی رنگ آمیزی می شود. برای واکنش شیمیایی بهتر می بایست طبق استاندارد ارائه شده به آب استخر اضافه گردد چرا که توجه داشتن به این نکته باعث می شود که فلاک درون آب استخر شکیل گردد و باعث کدر شدن آب استخر شود و می بایست را به مخزن مکش آب وارد کرد. تصفیه آب خانگی در از بین بردن آلودگی آب کمک بسیاری می کند چرا که بدن ما از 75% آب تشکیل شده است به همین دلیل آب تصفیه شده در سلامتی ما نقش بسزایی دارند .

لیست فیلتر های تصفیه آب

اما به نظر شما دستگاه های تصفیه آب در بازار ایران تایوانی هستند؟ آن دسته از دستگاه هایی که ویژگی ها و قابلیت های بیشتری دارند را شما می توانید در ساختمان هایی که مقدار آب آشامیدنی بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد نصب کنید. قیمت فیلتر شنی گالوانیزه به نصب نوع فلزی با پوشش اپوکسی آن گرانتر می باشد. قیمت اینگونه از فیلتر بستگی به نوع ضخامت و همچنین ورق گرم و یا سرد بودن پوشش گالوانیزه در کنار ضخامت ورق که معمولا” از ضخامت 3MM شروع می شود و یا داخلی بودن و یا وارداتی بودن نوع آن دارد که نوع ورق گالوانیزه گرم گرانتر می باشد. به عنوان مثال کارخانه ای که پوشش گالوانیزه را بر روی ورق ایجاد می کند نیز در قیمت فیلتر شنی گالوانیزه تاثیر گذار می باشد. معمولا” اختلاف قیمت در مقایسه به نوع فلزی با پوشش اپوکسی در حدود 20 درصد بالاتر می باشد.

خرید تصفیه آب

شیرهای برداشت دستگاه تصفیه آب خانگی قطعه ای است که بسیار با آن سر و کار خواهید داشت . دستگاه های تصفیه آب با توجه به نوع سیستم تصفیه آب آنها قیمت های متفاوتی در بازار دارند. پمپ با فشاری در حدود 10بار فشار آب را هدایت می کند به سمت فیلتر اصلی که همان ممبران است عملکرد اصلی غشای ممبران جهت حذف املاح مضر تا ابعاد 0.0001 میکرون است از جمله مواد غیر آلی حل شده، مواد حل شده، آلاینده های میکرو بیولوژیکی از قبیل آندوتوکسین ها و ویروس ها و باکتری ها و نیترات و نیترت و فلزات سنگین از قبیل جیوه آرسنیک سرب و روی می باشد مرحله بعد وارد فیلترهای بعدی کوکونات یا کربن خطی که فیلتر مرحله 5 است این فیلتر از جنس پوسته نارگیل است که باعث بهبودی طعم آب مصرفی می شود و به نوعی اثر ماندگاری آب درون مخزن را از بین میبرد در مرحله 6 فیلتر مینرال یا بیو سرامیک مواد معدنی زرد است از یک سری توپی پر شده است که تمام املاح مفید مانند: کلسیم، منیزیم،سولفات و کلراید را اضافه می کند تا طعم آب طبیعی شده و تلخی و گسی آب رااز بین می برد در نهایت فیلتر قلیایی که کپسولی پرشده از برخی یون ها که باعث افزایش PH آب می شود و این آب را حالت اسیدیی قلیایی تبدیل می کند موجب گردش خون نرمال می شود و سلول های مرده را ترمیم می کند بخصوص برای بیماران کلیوی دیابتی و صفراوی مفید می باشد.

دارای یک سری نکات منفی هم می باشد که از جمله آنها می توان به غیر قابل رنگ آمیزی بودن پس از گذشت مدت زمان و فرسوده شدن رویه گالوانیزه آن که پس از مدتی طبیعی نیز می باشد نیز هست. مدل 8 مرحله ای اکسیژن ساز سی سی کا پر فروش ترین دستگاه از این برند می باشد که هم آب را خوبی تصفیه می کند و هم با فیلتر قلیایی به آن خواص آنتی اکسیدانی می دهد و در آخر آب را دارای اکسیژن زیادی می کند که برای بدن بسیار مفید است. دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل سی سی کا در سه مرحله اول همچون Soft Water هر 6 ماه سرویس میشود و ممبران آن تقریبا در حدود یک سال و نیم خرید دستگاه تصفیه آب عمر میکند . این کار مانع از رسیدن آلودگی ها به فیلتر ممبران می شود. آب در طبیعت به طور مداوم در حال گردش است و آلودگی های زیادی وارد آب میشوند.

این درحالیست که قیمت دستگاه تصفیه آب دریایی با توجه به کارایی های ویژه و حیات بخش آن، به مراتب مناسب و اقتصادیتر است. که در این حالت باعث میشود کارایی خود را از دست بدهد و املاح جامد معلق درون آب از لابه لای بستر فیلتر شنی گذر کند. جهت افزایش کارایی و بهبود سیستم تصفیه آب اسمز معکوس، به یک مرحله پیش تصفیه نیاز است. استفاده از این دو نوع فیلتر در کنار هم میتواند باعث بهبود کیفیت آب تولید شده توسط این پارچ تصفیه آب میشود. TSS و NTU دو تا از عوامل مهم در طراحی می باشد.

بررسی فیلتر تصفیه آب