طوفان، ToBRFV و تگرگ باعث ارقام خسارت بالاتر از حد متوسط ​​برای شرکت بیمه باغبانی می شود

رشد قوی در خارج از کشور همچنین Gartenbau-Versicherung را قادر ساخته است که تیم‌های رسیدگی به مطالبات واجد شرایط خود را در خارج از آلمان در سال 2022 گسترش دهد. Senft تأکید می‌کند: “خسارت در آلزاس به همان سرعت و حرفه‌ای رسیدگی می‌شود که در همسایگی بادن”. “به این دلیل است که استانداردهای بالای خدمات ما در همه جا اعمال می شود، و ما به هر عضوی در مواقع اضطراری به سرعت، با شایستگی و شخصا کمک می کنیم. با قضاوت بر اساس بازخوردی که دریافت می کنیم، این کار دوباره در سال 2022 بسیار عالی عمل کرد.”

برای دومین سال متوالی، شرکت بیمه باغبانی Gartenbau-Versicherung می تواند به سالی که به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین خسارت وارد شده است، نگاهی بیاندازد. بیش از 50 میلیون یورو به اعضای انجمن بیمه پرداخت شد یا هنوز در دسترس است – به میزان کمتر. این به این دلیل است که کمبود مواد و صنعتگران همچنان باعث تاخیر در بسیاری از نقاط می شود. نسبت ضرر در تجارت مستقیم 69 درصد بود. از هر پنج شرکت عضو، یک شرکت در سال 2022 ضرر کرده است.

با توجه به دو سال زیان اخیر، مدیرعامل کریستین سنفت بر بین‌المللی شدن موفق بیمه‌گر تخصصی تاکید می‌کند: “دو سال گذشته دوباره نشان داده است که چقدر مهم است که اعضای خود را در منطقه گسترش دهیم. فقط از این طریق می‌توانیم همچنین محافظت مقرون به صرفه و خوبی در برابر تغییرات آب و هوایی ارائه می دهد.” در سال 2022 اولین اعضا در لهستان بیمه نامه گرفتند و در نتیجه شرکت بیمه باغبانی اکنون در 8 کشور فعال است.

سنفت بیشتر توضیح می دهد که در عین حال، این ادعا همچنین اصل راهنمای پروژه دیجیتالی سازی است که امسال راه اندازی می شود. این به این دلیل است که فرآیند خسارت بیمه باید اصلاح شود تا حداقل در آینده نیز سطح بسیار بالایی از رضایت اعضا تضمین شود و در عین حال در داخل حتی کارآمدتر شود. “هدف اول ما این است که برای اعضای خود سریعتر و بهتر شویم، همچنین در مورد رویدادهای شدید، که به دلیل تغییرات آب و هوایی محتمل تر می شوند. ما همچنین می خواهیم تیم های ما در مقر و در میدان زمان بیشتری برای استفاده داشته باشند. ویژگی های انسانی آنها در مشاوره و ارائه حمایت شخصی از اعضای ما. ما در حال تعیین یک مسیر مهم برای امسال هستیم.”

منبع: Gartenbauversicherung



منبع

در واقع، پول بیشتری برای خسارات طوفان پرداخت شد که اعضا برای این خطر پرداخت کردند. طوفان سه گانه یلنیا، زینپ و آنتونیا به تنهایی که در فوریه 2022 آلمان، فرانسه و هلند را برای چند روز درنوردید، تقریباً 1000 خسارت وارد کرد که مجموعاً 11.2 میلیون یورو بود. یکی دیگر از تمرکزهای منطقه‌ای، سواحل غربی ایتالیا بود که در تابستان چندین بار توسط طوفان‌های شدید از جمله گردباد ضربه خورد. در اینجا نیز، پرداخت غرامت به میلیون‌ها نفر رسید – تنها برای بزرگترین رویداد واحد در اواسط آگوست 2022، 4.7 میلیون یورو سررسید بود.

پس از طوفان، تگرگ دومین عامل شایع خسارت در سال 2022 بود. به ویژه در فرانسه، بسیاری از شیشه های شیشه شکسته شد، به عنوان مثال، در اطراف مرکز پرجمعیت باغبانی در اورلئان. در مجموع 7 میلیون یورو برای خسارت تگرگ تنها در ماه ژوئن در فرانسه متحمل شده است که تقریباً 5 میلیون یورو آن در نزدیکی اورلئان بوده است.

اما این تنها رویدادهای طبیعی نبود که منجر به پرداخت های بالا شد. در آلمان، بیشترین تلفات در سال 2022 ناشی از نقص فنی یا پاتوژن های قرنطینه بود. برای مثال، ویروس اردن ToBRFV به چندین مزرعه گوجه‌فرنگی آلمانی ضربه زد که مجموع خسارت‌ها در هر مورد شش رقمی بود.