شورای گل هند “دوچرخه سواری شکوفه” را برگزار می کند

برای اطلاعات بیشتر:
شورای گل هند
gfcindia.org



منبع

“چشم انداز، ماموریت و هدف ما ایجاد یک صنعت گل‌کاری پایدار در کشور و کمک به کشاورزانمان است. GFCI و اعضای صنعت گل‌کاری قصد دارند رویدادهای زیادی را در سراسر کشور برای ترویج گل‌ها برای ممنوعیت استفاده از گل‌های مصنوعی برگزار کنند. GFCI از همه شرکت کنندگان، سازمان دهندگان و غرفه داران برای موفقیت بزرگ این “سواری شکوفه” قدردانی می کند. از همه خوانندگان خود می خواهیم که این مقاله را در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی منتشر کنند و آگاهی خود را در مورد این موضوع افزایش دهند تا به پرورش دهندگان ما کمک کنند.” در ادامه تصاویر دیگری از این مراسم را مشاهده می کنید.

شورای گل پرورش دهنده هند (GFCI) که تنها هدف خود را ترویج استفاده روزانه از گل در زندگی ما دارد، مبارزه با استفاده از گل های مصنوعی را آغاز کرده است. برای رساندن این پیام با صدای بلند به همه مقامات دولتی، سیاستگذاران و شهروندان کشور؛ اخیراً، در طول شانزدهمین نمایشگاه فلورا اکسپو که توسط گروه Media Today در دهلی برگزار شد، GFCI (همراه با حمایت پیشتازان صنعت گل‌کاری) یک گردهمایی دوچرخه‌سواری برای ایجاد آگاهی در مورد استفاده از گل‌های تازه در زندگی روزمره خود ترتیب داد.

این تظاهرات که با نام “سواری شکوفه” در 7 ژانویه سازماندهی شد و بیش از 75 شهروند در سراسر دهلی فعالانه در این رویداد شرکت کردند. این رویداد با سخنرانی افتتاحیه آقای کیشور راجانس (عضو مشاور GFCI و مدیر KF Bioplants)، آقای Srikanth Bollapally (رئیس-GFCI)، آقای Dhananjay Kadam (GM-GFCI)، آقای MB Naqvi (م. مدیر- GFCI و برگزارکننده نمایشگاه)، آقای جعفر نقوی (دبیر GFCI)، آقای ساشی کیران (مدیر GFCI)، آقای بهاوین تاکار (عضو GFCI) و آقای آشیش فادکه (GM Marketing KF Bioplants). دوچرخه سواری 20 کیلومتری از مجتمع NSIC تا دهلی مرکزی و برگشت سازماندهی شد. آقای Neeraj Prajapati، مرد دوچرخه سوار هند، دوچرخه سواری را رهبری می کند و از آرمان شریف ما به نفع کشاورزان ما حمایت می کند.

رالف امرسون، مقاله‌نویس بزرگ آمریکایی، زمانی گفت: «زمین در گل‌ها می‌خندد» و این در مورد سایر اقتصادهای بزرگ جهان صادق است، زیرا سرانه مصرف گل آنها بالا است و به تدریج سال به سال افزایش می‌یابد. اگر در مورد هند صحبت کنیم، “هند به سختی در گل ها لبخند می زند.” سرانه مصرف گل هند با وجود اینکه دومین کشور پرجمعیت است، حتی در بین 10 کشور برتر جهان قرار ندارد! صنعت گل‌کاری همچنان محدود به عروسی‌های بزرگ یا رویدادها/عملکردهای دولتی است. مصرف روزانه گل اتفاق نمی افتد و علاوه بر آن، تهدید بزرگی توسط گل های مصنوعی برای کشاورزان و بخش ما ایجاد می شود! در این پنج سال، به دلیل استفاده بی رویه از گل های مصنوعی، بخش گل و گیاه تحت فشار بوده و با بحران پایداری مواجه بوده است.