شام سالانه شرکت آمریکایی گروون از طریق مزرعه به گلدان به مزارع گل در کارلزباد، کالیفرنیا باز می گردد.

برنده جایزه Field to Vase Dinner برای سالی دیگر برای جشن گرفتن زیبایی گل های محلی به The Flower Fields در Carlsbad بازمی گردد. رویداد امسال نوید می دهد که حتی تماشایی تر از همیشه باشد. شکوفه‌دهی در The Flower Fields بزرگترین شکوفه در سال‌های اخیر است و طراح برجسته کسی نیست جز حامی دیرینه رشد آمریکایی، Kelly Shore of Petals by the Shore و The Floral Source که تجربه غذاخوری از مزرعه به میز را با او تقویت خواهد کرد. امضای مناظر سرسبز خیره کننده.

مهمانان با یک شام ناهار عالی پذیرایی می‌کنند که شامل منوی لذیذی از مواد اولیه فصلی و محلی است که توسط سرآشپز برنده جایزه متیو بیکر از Feast on This در کنار جفت‌های شراب از شراب‌سازی ساحل جنوبی تهیه شده است. این شب همچنین شامل گشتی در زمین‌های گل می‌شود، جایی که مهمانان فرصت ملاقات با کشاورز گل مایک آ. ملانو از Mellano & Company را خواهند داشت و در مورد تاریخچه پرورش گل خانواده‌اش، شیوه‌های پرورش گل پایدار و مشارکت با The Flower Fields آشنا می‌شوند. .

کامرون کینگ، مدیر عامل و سفیر Certified American Grown، ارائه دهنده افتخار Field to Dinner گفت: “ما نمی توانیم مکان بهتری برای نمایش زیبایی و پایداری گل های محلی بیاندیشیم.” “Flower Fields یک مکان باورنکردنی است، و ما هیجان زده هستیم که اهمیت گل های آمریکایی را به اشتراک می گذاریم و از کشاورزان گل محلی خود حمایت می کنیم.”

Mike A. Mellano، مدیر عامل Mellano & Company گفت: “ما مفتخریم که Field to Vase Dinner را بازگردانیم.” “ما به پرورش با کیفیت ترین گل های ممکن به شیوه ای پایدار افتخار می کنیم و خوشحالیم که آنها را با مهمانان در این رویداد ویژه به اشتراک می گذاریم.”

علاوه بر تجربه غذاخوری از مزرعه تا میز، مهمانان از موسیقی زنده، آبجوهای محلی آرکانا، کامبوچاهای باکیفیت از Boochcraft و یک بار گل DIY در میان بسیاری از جنبه های دیگر این رویداد لذت خواهند برد. مهمانان همچنین این فرصت را دارند که با پرورش دهندگان مزرعه و دیگر رهبران صنعت دیدار و گفتگو کنند و در مورد کشاورزی و تولید گل ها و شاخ و برگ های رشد یافته آمریکایی بیاموزند. این رویداد وعده می دهد که شبی برای به یاد ماندن باشد و زیبایی گل ها، اهمیت کشاورزی پایدار و لذت تقسیم یک وعده غذایی با دوستان و عزیزان را جشن بگیرد.

شام سالانه Field to Vase در 11 آوریل 2024 برگزار می شود. بلیت های این رویداد در حال حاضر فروخته شده است و به فروش می رسد، بنابراین از مهمانان علاقه مند توصیه می شود در اسرع وقت بلیط های خود را خریداری کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد و خرید بلیط، لطفا به صفحه Eventbrite آنها مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
گل های رشد یافته آمریکایی
صندوق پستی 23151, Ventura, CA 93004
تلفن: 805-617-4900
ایمیل: [email protected]
www.americangrownflowers.org

منبع