شام جشنواره 31000 پوند امید را برای مردم باغبانی ایجاد می کند

Perennial، موسسه خیریه ای که به مردم در زمینه باغبانی کمک می کند، از مهمانان و حامیان مالی برای کمک به جمع آوری بیش از 30000 پوند در شام جشنواره خود تشکر می کند. شب جشن جمع آوری کمک مالی همراه با حراج جوایز و قرعه کشی در اکتبر در One Whitehall Place برای حمایت از همه کسانی که با گیاهان، درختان، گل ها یا چمن کار می کنند برگزار شد.



منبع

حراج
ادیسون گلپی میزبان و حراج‌دهنده هزاران نفر را با حراج شوخ‌آمیز و مفرح خود که شامل ماجراجویی باغبانی نیوت، استاد کلاس عکاسی باغ و گل یک به یک با تور باغبانی کلایو نیکولز و تاچرز و چشیدن سیدر برای هشت نفر در مزرعه خانوادگی در. سامرست

آینده های بهتر
پیتر نیومن، مدیر اجرایی Perennial، می‌گوید: «این شب بسیار ویژه فرصتی برای دوستان و حامیان ما بود تا در حمایت از هدف ما برای ساختن آینده‌ای بهتر برای افراد باغبانی و خانواده‌هایشان گرد هم آیند. سخاوت آنها در شب به نفع بسیاری از افراد در بخش باغبانی خواهد بود.

مولی هیگینسون، رئیس مشترک انجمن جوانان در باغبانی (YPHA) اظهار داشت: «یک شب واقعاً فوق‌العاده با چنین گروه متنوعی از گیاهان که مردم گرد هم می‌آیند تا برای یک خیریه واقعاً ارزشمند جمع‌آوری کنند. این حیاتی است که ما به همکاری با هم ادامه دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که جوانانی که به صنعت ما می پیوندند می دانند که می توانند از طریق Perennial به پشتیبانی دسترسی داشته باشند.

مهمانان از پرسش و پاسخ با مارک فاستر شناگر سابق المپیک الهام گرفتند و توسط تام لئونارد، با نام مستعار دیزی دیزایر – باغبان درگ کوئین که جلوه‌ای از زرق و برق را به شب آورد.

برای اطلاعات بیشتر:
چند ساله

جاده کینگستون 115 – 117
سر چرم
ساری
KT22 7SU
T: 0800 093 8510
[email protected]
perennial.org.uk