شاخ گوزنی 09126600924 شاخ گوزنی اقساطی قیمت شاخ گوزنی-فورژ مدرن

که یکی از انواع حفاظ ساختمان به شمار رفته، طول عمر زیادی نیز دارد و نیازمند. نرده‌های فلزی به شکل شاخ گوزن، روی دیوارها و درب‌ها نصب می‌شوند. ترفندهایی برای افزایش امنیت محل زندگی خود بوده که راه حل آن نیز از ابتدا تاکنون نصب حفاظ ساختمان بوده است. حفاظ تولید شده توسط شرکت حفاظ سازه دارای فنداسیون یا بنقدرت مند و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. روش فوق از پیشه پا افتاده ترین روش برای نصب حفاظ روی دیوار است.

زیرا ساختار حفاظتی و لبه های بسیار تیزحفاظ شاخ گوزنیامنیت این نوع حفاظ را بسیار افزایش داده و از سوی دیگر قیمت مناسب بدلیل ساختار حفاظ شاخ گوزنی، این نوع حفاظ روی دیوار را به عنوان گزینه نخست برای انتخاببهترین نرده روی دیوارتبدیل کرده است. اگر از یک شرکت معتبر که تکنسین های ماهری دارد و از بهترین متریال برای ساخت نرده حفاظ دیوار استفاده می کند، خرید کنید، بی شک می توانید نرده حفاظ دیوار برای ویلا مدرن و شیک و در عین حال با کیفیتی را خریداری کنید. با وجود حفاظ دیوار آهنی شما می توانید خانه ای ایمن و زیبا داشته باشید.

جستجوی: حفاظ باغ

هزینه کمتری دارد و به شما کمک می‌کند که خانه خود را ایمن نمایید. زیبایی شکل ظاهری در طراحی تمام این نرده ها ,بصورت یک اصل ثابت درنظر گرفته شده است. حتی در حفاظ مدل لیلیوم و حفاظ مدل نیزار این زیبایی تا حدی است که میتوانید به عنوان بخشی از دکور ساختمان روی آن حساب کنید. این حفاظ با توجه به ویژگی هایی که دارد، قیمت آن مناسب است و همه می توانند آن را خریداری کنند. برای خرید این نوع حفاظ از مراکز معتبر استفاده کنید تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

زیباترین حفاظ دیوار حیاط : حفاظ لیلیوم

هدف اصلی استفاده از حفاظ روی دیوار فراهم کردن احساس آرامش و امنیت افراد است که در فضاهای مختلف مانند باغ و ویلا استفاده می نمایند. وجودتکنولوژی‌ های جدیدچون حسگرهای حرکتی و نصب دوربین مداربسته اگرچه میزان حفاظت محیط را تا حدی تامین می‌کنند، اما در صورت قطع برق و تمام شدن شارژ آن‌ها و درنهایت ایجاد خسارت هیچ کاربردی نخواهند داشت. این حفاظ دیوار به علت کوتاه و بلند بودن نیره‌ های خار مانند با تراکم بالای این نرده، ورود از آن را غیرممکن کرده است. همچنین به علت داشتن ظاهری چشم نواز و محکم بودن برای منازل مسکونی توصیه میشود. نام این محصول بخاطر شباهت زیاد آن به گل لیلیوم است و به خاطر قرار گرفتن گل‌ها به صورت نامنظم احتمال ورود افراد بیگانه را به داخل محوطه حیاط و خانه خیلی کم میکند. دیوارها راه ورود بسیار خوبی برای ورود به درون حیاط و یا منزل هستند و اگر از اقدامات پیشگیرانه مانندنصب نرده بر روی دیوار غافل شوید به سارقین یک بهانه خوبی برای ورود به منزل خود را داده‌اید.

ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی به این راحتی و آسانی ها که مشاهده می شود هم نیست. از این رو نمی توانید برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی دیوار ساختمان خود اعتماد کنید. برخی استانداردهای مربوط به ساخت باید رعایت شوند تا ایمنی نرده آهنی شاخ گوزنی کاملا تضمین شده باشد. فاصله میلگردها، محل نصب آنها، ارتفاع شاخ ها، محل نصب شاخ ها، فاصله شاخ ها از هم، کفی که حفاظ روی آن می نشیند و برخی موارد دیگر باید دقیقا اصولی و برحسب استانداردهای جاری نصب و ساخته شوند.

نمودار قیمت محصول

شاخ گوزنی 09126600924 شاخ گوزنی اقساطی قیمت شاخ گوزنی-فورژ مدرن

برای سارقینی که قصد ورود به حریم ساختمان‌های شما را دارند، شاخه‌های این دسته از حفاظ‌ها مانعی عبور ناپذیر برای آ‌ن‌ها هستند. این دسته از حفاظ‌ها از سطح دیوار به اندازه ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر بیرون آمده‌اند و همین امر باعث می‌شود قرارگیری سارقین بر روی دیوار امکان ناپذیر شود. قیمت حفاظ شاخ گوزنی امروز یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین نرده حفاظ روی دیوار است . حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین شیوه ها برای افزایش امنیت ساختمان و حفاظ کشی روی دیوار می باشد. علت اصلی نام گذاری حفاظ شاخ گوزنی، ظاهر این نوع حفاظ می باشد که شباهت زیادی به شاخ گوزن دارد.

مزایا حفاظ شاخ گوزنی

باغ فين، در اثر گذر زمان، از دوران صفويه تا به امروز تغييرات زيادي از طبيعي تا فرهنگي را در بر داشته است. اين تغييرات طبيعي – فرهنگي از طريق شناخت لايه هاي زماني ميسر مي گردد. در هر لايه زماني مي توان نشانه و سليقه روش خاص هر دوره را بررسي کرد.

مزایای نرده حفاظ کشی دیوار

این سازه های محکم بخشی از دکوراسیون حیاط هم به حساب می آیند و لطمه ای به زیبایی ساختمان و محوطه وارد نمی کنند . برای ساخت آنها از بهترین و با کیفیت ترین نوع فلزات که باعث افزایش طول عمر آن می شود استفاده شده است. و دارای تنوع رنگ نیز می باشد؛ در ضمن قیمت حفاظ های نسل جدید نسبت به حفاظ های قدیمی مناسب تر است.

نصب کردن حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار پیچیدگی های خاص خود را دارد. برای همین موارد است که ما گزینه بازدید کارشناسان فنی را بصورت رایگان در اختیار مشتریان قرار داده است که بصورت دقیق و کارشناسی شده شرایط دیوار را سنجیده و بهترین گزینه را برای روش نصب در نظر بگیرد تا مشکلی بعد از انجام فرایند نصب برای نرده پیش نیاید. مراحل ساخت نرده های شاخ گوزنی که از بریده شدن میلگرد در ارتفاع های سفارش داده شده شروع میشود و به خم کردن با دستگاه در قسمت های معین و در نهایت جوش خوردن بر روی بدنه اصلی سازه حفاظ ختم خواهد شد.

بهترین حفاظ روی دیوار حیاط و باغ دوسازه سازه های آهنی حفاظ شاخ گوزنی-فورژ مدرن

قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم بر اساس میزان استفاده از حفاظ و متراژ آن بستگی دارد که هر چقدر ارتفاع و متراژ بیشتر باشد به طبع قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم افزایش می‌یابد. اما نکته‌ای که در اینجا بسیار مهم و حائز اهمیت است کیفیت رنگ آمیزی سطح کار می‌باشد چرا که در هنگام رنگ‌آمیزی باید از عدم وجود هر گونه برآمدگی و سطوح آهن زائد مطمئن باشیم تا رنگ‌آمیزی به بهترین شکل صورت بگیرد و نمای زیبایی به خود بگیرد. در اولین قدم برای افزایش امنیت ساختمان خود به کمک نرده روی دیوار برای سفارش محصول تماس گرفته و نیاز خود را مطرح می‌کنید و از مشاوره‌ های لازم و رایگان بهره‌‌مند می‌شوید. در مرحله بعد متخصصین امر برای بررسی دیوار و بازدید فنی آن اعزام می‌شوند. یکی از زیر مجموعه های حفاظ شاخ گوزنی مدل ارتفاع 70 سانتی متر آن است.

نصب نرده دیوار برای چه ساختمان‌هایی اجباری است؟

اگر هم در خارج از شهر زندگی می‌کنید و یا قصد دارید برای ویلای بیرون شهرتان حفاظ تعبیه کنید، بهتر است از حفاظ‌هایی با تراکم و ارتفاع بالا استفاده کنید. معمولاً حفاظ شاخ گوزنی برای این نوع مکان‌ها گزینه مناسبی محسوب می‌شود. بنابراین کاربرد حفاظ آهنی امروزه تنها به نرده های ساختمانی ختم نمی گردد و در مکان های بسیار مختلفی می توان ازحفاظ آهنیبه جهت برقراری امنیت استفاده و بهره لازم را برد. ضمن اینکه تمامی این حفاظ ها امروزه به جهت سلایق مختلف افراد در طرح ها و رنگ بندی های مختلفی طراحی و ساخته شده اند تا به این منظور هر فردی بنا بر سلیقه خود رو به خرید یکی از این حفاظ های مختلف برای محافظت از مال و جان خود و اعضای خانواده اش آورد. اما پرفروش ترین مدل حفاظ روی دیوار در کارخانه درب سازه، حفاظ شاخ گوزنی می باشد.

این حفاظ همانند نام خود دقیقاً شبیه نیزارها تولید می‌شود و دارای تراکم ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ ردیف تولید شده و دارای ارتفاع‌های ۵۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر است. از قدیمی ترین حفاظ های روی دیوار است که تولید شده و علی رغم قدمت زیادش هنوز در بین حفاظ های دیواری جایگاه خود را به جد حفظ کرده. این قدمت از آن حفاظی ساخته که مناسب برای خانه هایی با طراحی کلاسیک است. حفاظ سر نیزه ای را به نازیبایی نقد کرده اند؛ اما نمی توان از فاکتور ایمنی آن گذشت.

قیمت بهترین حفاظ دیوار نرده فلزی دیواری حفاظ روی دیوار-فورژ مدرن

یکی از راه هایی که می توان، سارقین را از ورود به خانه منع کرد این است که با نرده حفاظ دیوار، ورود آن ها را منع کنید. از این رو استفاده از نرده حفاظ دیوار با کیفیت می تواند خانه ای امن به شما هدیه دهد. ارتفاع نرده روی دیوار مدل نیزار معمولا 70 الی 120 سانتی متر می باشد و همچنین شاسی پروفیل 20 در 30 می باشد. تحقیقات در مورد نوع انتخاب ارتفاع حفاظ در بین مشتریان نشان داده است که مردم بر این باورند اگر هر چه ارتفاع حفاظ بالاتر رود امنیت نیز بالا می رود و خیلی کمتر به نمای ساختمان و زیبایی ساختمان توجه می کنند.

  • استفاده از آهن موجب افزایش طول عمر و همچنین کیفیت نرده روی دیوار شده است.
  • این محصول حفاظتی را می‌توان برای تمامی ساختمان‌ها با کاربری‌های متفاوت مورد استفاده قرار داد و یکی از رازهای پرفروش بودن آن همین کاربری گسترده آن است.
  • از جمله فعالیت های صنایع فلزی توفیقی تولید و ساخت انواع درب حیاط .
  • حفاظ دیوار لیلیوم یکی از زیباترین حفاظ های مورد استفاده در تهران است.امنیت آن حتی از حفاظ شاخ گوزنی هم بالاتر است.ظاهر آن با الهام از گل لیلیوم طراح شده و نام لیلیوم هم به همین خاطر به آن داده شده است.
  • یکی از مواردی که باید برای افزایش ایمنی خانه در نظر بگیرید، این است که حفاظ آهنی روی دیوار سبب می شود تا سارقین نتوانند وارد خانه شوند.

حفاظ شاخ گوزنی را می توان برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار داد زیرا دارای طراحی حفاظ دیوار باغ ساده ای است. نکته قابل توجه در رابطه با حفاظ شاخ گوزن آن است که قیمت مناسب این مدل از حفاظ دیوار این امکان را فراهم آورده است تا بسیاری از مصرف کنندگان بتوانند به منظور خرید آن اقدام نمایند. حفاظ شاخ گوزنی توانسته است تا حد بسیار بالایی ایمنی ساختمان ها را برطرف کند. بهترین حفاظ شاخ گوزنی ، نرده حفاظ شاخ گوزنی است که با جوش co2 و رنگ الکترو استاتیک تولید شود.

امکان ساخت حفاظ با اندازه ارتفاع بیشتر برای مناطقی که دیوار کوتاه تر است نیز وجود دارد. بعد از ساخت این سازه دچار خمش و پیچش نمی شود همچنین امکان برش آن اصلا وجود نخواهد داشت. حتی با فرض اینکه برشی ایجاد شود باز هم نمی توان از عرض زیاد حفاظ روی دیوار عبور کرد و لازم است تا موانع زیادی از میان برداشته شود که در عمل غیر ممکن است. حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین مدل های نرده حفاظ است که بر روی دیوار حیاط ساختمان، ویلا و باغ نصب می کنند. شاخ گوزنی را با نام حفاظ ضد سرقت روی دیوار یا محافظ لبه های دیوار می شناسند. میلگردهای تیز و برنده ی نرده حفاظ به عنوان دزدگیر آهنی روی دیوار عمل می کنند.

در انتها به منظور تداوم فعاليت ها در جهت شناسایي، فهرست برداري و ثبت تاريخي باغها، تشکيل کميته پژوهشي پيشنهاد مي گردد که با تهيه فهرست از باغهای با ارزش و تاريخي، طرحهاي حفاظتي، بازسازي، مرمت و احياء را برنامه ريزي کند. بيولوژيک باغها تدوين طرح هاي جامع نگر جهت حفاظت، بازسازي و مرمت اين اثر ارزنده ضرورت مي يابد. در نظريه اول شناسايي مشخصه هاي هر دوره تاريخي، هويدا کردن تغييرات زماني و در نظريه دوم بر اساس خصوصيات ساختار اولين لايه تاريخي بازسازي باغ انجام مي گيرد.

ساخت انواع درب حفاظی ساده لولایی و آکاردئونی و رنگ آمیزی و نصب در محل فقط در محدوده غرب تهران و حومه غربی

در آخر هم مدل های دیگری از نسل جدید محافظ روی دیوار حضورتان معرفی شده است. برای سارقان باز نمودن درب های قفلی معمولی با سنجاق و وسایبل نوک تیز بسیار راحت و ساده است. بنابراین در نظر گرفتن نکات امنیتی برای محافظت از آنها ضروری می‌باشد.

  • حال پیشنهاد ما در چنین مواقعی حتی اگر کارفرمایان توانایی مالی برای اجرای حفاظ در ارتفاع های مختلف را داشته باشد این است که حداقل ۱ متر و حداکثر ۲ متر از حفاظ در نقاط پله ای بصورت شیبدار اجرا گردد.
  • برای مشاهده عکس حفاظ شاخ گوزنی و سایر نمونه کارهای نرده شاخ گوزنی به گالری زیر یا لینک های اجتماعی که در انتهای صفحه تعبیه شده است مراجعه کنید.
  • ارتفاع و بلندی حفاظ شاخ گوزنی معمولاً در سایزهای ۳۰ الی ۱۲۰ سانتی متری ایجاد می گردد .
  • از این رو بهترین سازنده باید در زمان مشخص و معینی پروژه شما را تحویل دهد.

در ادامه برخی دیگر از اماکنی که به این حفاظ ها و نرده ها نیاز دارند را بررسی کرده ایم. برای یک سارق عبور از دیوارهای محوطه‌ی ساختمان و محیط‌های اداری و شرکت‌ها کار سختی نیست. انواع مختلفی از حفاظ برای دیوار طراحی شده که از لحاظ ظاهری و نوع کاربرد و مقاومت آنها با یکدیگر متفاوت هستند.

  • از این رو حفاظ آکاردئونی آهنی باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند با چالش محافظت از ساختمان شما به بهترین شکل روبرو شود.
  • به عنوان مثال نرده‌های فلزی و آهنی می‌توانند به شکل فرفورژه و با طرح‌های پیچیده طراحی شوند.
  • دیوارها راه ورود بسیار خوبی برای ورود به درون حیاط و یا منزل هستند و اگر از اقدامات پیشگیرانه مانندنصب نرده بر روی دیوار غافل شوید به سارقین یک بهانه خوبی برای ورود به منزل خود را داده‌اید.
  • برای نصب حفاظ روی دیوار ابتدا با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید مشاوره بگیرید و پس از انتخاب حفاظ کارشناسان ما در اسرع وقت برای نصب نرده روی دیوار شما در محل شما حاضر خواهند شد .