سیستم Grow Light اکنون به کامپیوتر فرآیند horti متصل است

واحد کنترل باغبانی
واحد کنترل باغبانی از Climalux قلب سیستم نور رشد CLX-V1000 است. ماژول ارتباط بین کامپیوتر باغبانی و سیستم رشد نور را فراهم می کند. این به کاربر اجازه می دهد تا لامپ ها را در هر پیکربندی دلخواه مرتب کند. تقسیم بندی چند گروهی نیز می تواند انجام شود. به عنوان مثال، می توان یک تقسیم نور رشد اولیه در هر بخش ایجاد کرد، و علاوه بر این، می توان یک تقسیم ثانویه برای مثال، روشنایی راهرو، نور محل کار و غیره ایجاد کرد. و آپدیت های نرم افزاری را آپلود کنید.

کامپیوتر باغبانی کاملاً خودگردان و در 24 ساعت شبانه روز کار می کند. با برنامه‌های عملیاتی کاربرپسند، پرورش‌دهنده یک مرور کلی از تمام فرآیندهای کشت در یک نگاه دارد تا بتواند در هر زمان آنها را تنظیم کند.

نور رشد
هنگام توسعه CLX V1000 رشد نور، Climalux صرفه جویی در انرژی را به عنوان نقطه شروع، هم در گاز و هم در برق در نظر گرفت. نه تنها از نظر زیست محیطی بلکه برای صرفه جویی در هزینه ها و افزایش بهره وری.

چراغ رشد CLX V1000 از یک واحد روشنایی قابل تنظیم و یک سیستم تهویه عمودی تشکیل شده است که گرما و رطوبت را به طور مساوی در گلخانه توزیع می کند. این واحد یک میکروکلیمای اطراف هر گیاه ایجاد می کند که ناشی از حرکت عمودی قابل تنظیم هوا در ترکیب با شدت نور قابل تنظیم است. با اتصال صحیح لامپ ها به یکدیگر در یک سیستم کلی، آنها با هم مجموعه ای از سلول های آب و هوایی را تشکیل می دهند که به برابری آب و هوا در سراسر گلخانه کمک می کند و صرفه جویی قابل توجهی در هزینه را تضمین می کند.

سیستم نور رشد Climalux CLX-V1000 اخیراً به رایانه فرآیند باغبانی Priva Connext در Carnation Nursery Nieuwland در Hoek van Holland متصل شد. این امکان برقراری ارتباط با واحد کنترل باغبانی Climalux را فراهم می کند. در نتیجه، اکنون امکان ادغام بهینه هر سیستم نور رشد Climalux در سیستم های کامپیوتری باغبانی Priva وجود دارد.

کنترل آب و هوا یکپارچه
در Carnation Nursery Nieuwland، آب و هوای همه گلخانه ها توسط رایانه باغبانی Priva Connext، از جمله سیستم نور رشد Climalux، کنترل می شود. نور و تهویه لامپ ها به طور خودکار و مستقل از یکدیگر کنترل می شوند. به عنوان مثال، نور بر اساس قیمت انرژی فعلی، نیاز به نور و تهویه بر اساس رطوبت نسبی کنترل می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
Climalux
www.climalux.nu
[email protected]



منبع