سوالات آیین نامه 1400 آزمون آیین نامه یو دایور کامل ترین مرجع سوالات آزمون آیین نامه

دربردارنده نرم افزاری است که نمونه سوالات آیین نامه را در خود جای داده است. برای گرفتن گواهی نامه رانندگی لازم است در دو آزمون آیین نامه تئوری راهنمایی و رانندگی وآزمون شهری … ممنون از سایت خوبتون من تونستم با سوالات اولین بار تو امتحان آیین نامه قبول شم . با این حال شیوه مطرح شدن تستها در دوره های مختلف ممکن است تفاوت هایی با آزمون های پیشین داشته باشد. در صورتی که سری به سوالهای آزمون آیین نامه رانندگی که ارائه شده است بزنید، پس از آزمونهای چهارم و پنجم سوالها تکراری به وفور خواهید دید.

لازم است روزهای پیشین را یک بار با در نظر گرفتن زمان آزمونی را پاسخ دهید تا تسلط شما حفظ شود. سوالهایی که در آزمون ‌های آزمایشی مرور کرده اید روز آزمون به کار می‌آید. تست های تکراری نشان می‌دهد که در صورت مرور آزمونهای بیشتر احتمالا روز آزمون سوالهای ناآشنایی مشاهده نخواهید کرد.

۳ وب سایت برتر ارائه دهنده نمونه سوالات آیین نامه

با وجود تمامی این موارد ما ضرورت جمع‌آوری نمونه‌هایی خوب از بانک سوالات آیین نامه اصلی را دریافتیم و با کمک مربیان و افسران با تجربه این سوالات را طبقه‌بندی کردیم و در اختیار شما قرار می‌دهیم. بابات دریافت سوالات آیین نامه اصلی هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. سوالات ازمون ایین نامه اصلی بیش‌تر از بخش‌های فنی ماشین است و آزمون توسط افسر انجام می‌شود. همین امر باعث شده بسیاری از هنرجویان دچار استرس شوند و تنها چاره این حالت شرکت در آزمون‌های آزمایشی آیین نامه اصلی است. سال‌ها تجربه در کنار آموزش‌های مداوم به هنرجویان توسط افسران و مربیان با تجربه به ما در جمع‌آوری بالاترین کیفیت نمونه سوالات آیین نامه رانندگی کمک کرده است. قبولی در آزمون در صورت در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی معتبر قطعی است.

فقط و فقط صفحه ۶۴-۱۰۸ بسته طلایی رو خوندم و همین ها هم اومد. یه روز براش وقت گذاشتم کامل خوندم و دفعه اول بدون غلط قبول شدم. به گزارش خبرخودرو، رئیس هیأت مدیره کانون آموزشگاه‌های رانندگی ضمن انتقاد از عدم تعامل پلیس راهور با کانون آموزشگاه های ر…

نمونه سوالات آیین نامه

با ما همراه باشید تا از طریق ازمون ایین نامه اصلی آنلاین تسلط کافی را به سوالات آیین نامه اصلی با جواب پیدا کنید. توجه به نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی و آیین نامه اصلی و در نهایت سخت ترین سوالات آیین نامه که در حقیقت مشکل درصد زیادی از افرادی است، که در این آزمون مردود می شوند، ماهیت این وب سایت را تشکیل می دهد. در صورتی که زمان کافی برای مطالعه آیین نامه ندارید، باید مجموعه کاملی از نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سه در اختیار داشته باشید. خودتان را محک بزنید و به نقاط ضعف و قدرت خود پی ببرید بدون آنکه نیاز به جزوه و کتاب و کاغذ و قلم باشد. استفاده از فیلمهای آموزش تصویری رانندگی به رانندگان کمک میکند تا پیش از مواجه با خطر مهارت لازم برای کنترل اتومبیل را بدست آورند. پیشنهاد میکنیم قدر موقعیت پیش آمده را دانسته و با دانلود نمونه سوالات آیین نامه شانس خود را برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی بیشتر نمایید.

  • این سیستم به شما اجازه میدهد تا بدون پرداخت هزینه‌ بالایی به مجموعه‌ کاملی از تستها دست پیدا کنید.
  • 1.1 توجه داشته باشید از این نمونه تست ها دقیقا در آزمون آیین نامه رانندگی اصلی 1401 داده می شود.
  • بنابراین باید از سایت‌هایی که زیر نظر راهنمایی و رانندگی یا موسسه‌های آموزش رانندگی فعالیت می‌کنند اعتماد کنید.
  • آزمون آیین نامه آنلاین به درد تمامی افراد چه دختر چه پسر میخورد.
  • پس از اینکه به تمام سوالات آزمون آنلاین پاسخ دادید، بر روی دکمه پایان آزمون کلیک کنید.
در تست سوالات اصلی رانندگی که در وب سایت قرار داده شده است امکان دسترسی به جدیدترین سوالات آیین نامه فراهم است. به یاد داشته باشید که در آزمون‎‌های استاندارد شرکت کنید تا گمراه نشوید. گام به گام با شما همراه خواهیم بود تا مفاهیم آیین نامه اصلی را بیاموزید.

سوالات آیین نامه 1400 آزمون آیین نامه یو دایور کامل ترین مرجع سوالات آزمون آیین نامه

این سوالات به شما کمک می‌کند تا مطالب فراموش شده را یادآوری کنید، با تکنیک‌های طرح سؤال آشنا شوید، نکات درون سوالات را دریابید و اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شوید را پیش از آزمون تجربه کنید تا با خیال راحت به استقبال آزمون اصلی روید. این بخش شامل آموزش آیین نامه و مقررات , گواهینامه , آموزش تئوری , آموزش عملی (صکادرات) , ازمون انلاین رانندگی شناخت و نگهداری خودرو و نکات تکمیلی می باشد… سعی کنید پایان آزمون کمی وقت ذخیره کنید تا مرور سریع بر سوالات داشته باشید.

جزئیات بیشتر نمونه سوال آزمون راهنمایی و رانندگی (آیین نامه اصلی) شماره 7

تمامی سوالات تحت نظر افسران با تجربه طراحی شده و به صورت طبقه بندی شده در اختیار شما قرار گرفته. کافیست در آزمون‌های آنلاین سایت ما شرکت کنید تا یک گام به گواهینامه رانندگی نزدیک شوید. کافیست کمی حوصله کنید و تک تک نمونه سوالات آیین نامه اصلی که در اختیارتان می‌گذاریم را بررسی کنید و پاسخ آنها را چک کنید. یکی از ارکان مهم نمونه سوالات آیین نامه رانندگی به روز بودن سوالات است.

تست ایین نامه