سقف کناف پذیرایی، مدل های جدید و زیبا سرامود-کناف آوگون

سقف کناف پذیرایی، مدل های جدید و زیبا سرامود-کناف آوگون

کناف با بیش از 250 مرکز تولید و سازمان فروش در بیش از 86 کشور جهان، کارمند در سراسر جهان و فروش 10 میلیارد یورویی توانسته است یکی از بازیگران بزرگ بازار در اروپا، ایالات متحده آمریکا، آمریکای جنوبی، روسیه، آسیا، آفریقا و استرالیا باشد. اما باید توجه کنید که بین گچ سقف کناف و گچبری های قدیمی تفاوت بسیاری وجود دارد. از همه مهم تر اینکه صفحات کناف محدودیت ندارند و می توان هر طرحی را با آن ها اجرا کرد. قابلیت مهم دیگر، رنگ پذیری آن است به صورتی که شما می توانید رنگ دلخواه خود را بر روی سقف کناف پیاده کنید. بهتر است طراحان دکوراسیون داخلی برای مکان‌هایی که از حساسیت بالایی برخوردارند، مانند موزه‌ها و ..

برای طراحی و اجرای سقف کناف نیاز به هیچگونه نگرانی نیست زیرا امروزه طراحان برتر و معماران خلاق بهترین ایده و ترفند ها را پیاده سازی می کنند تا شاهد بهترین ها باشید. اجرای سقف کناف مورد آخر است که باید برای آن از بهترین طراحان ساختمان کمک بگیرید تا همان ایده ای که در ذهن دارید را به اجرا درآورند؛ اجرای سقف کناف نیاز به زمان زیادی ندارد و در کمترین زمان ممکن می توانید شاهد سقفی جدید و متفاوت از سقف قبل باشید. اما چرا؟ کناف که از آن با نام دیوار خشک ( درای وال – Dry Wall) نیز یاد می شود، دارای ویژگی های بی نظیری است که این متریال را می توان نسبت به متریال های مشابه بی رقیب دانست. فرض کنید قصد دارید سقف ساختمان را با گچ و یا گچ و رابیتس بپوشانید.

نام دیگر آن ها سقف باز است، بعد از این که سقف نصب می گردد چیزی که دیده می شود خانه های مربعی شکل هستند که به صورت پیوسته در کنار هم دیگر قرار گرفته اند. در این نوع سقف ها در قسمت پشت سقف تأسیساتی که به کار رفته است به خوبی مشاهده می شود. این نوع سقف ها را معمولا به صورت منفرد و یا ترکیبی با سقف های دیگر مورد استفاده قرار می دهند. سقف کاذب گریلیوم را توسط مفتول و یا زنجیر به قسمت سقف اصلی وصل می کنند. که این سقف معمولا برای پوشش دادن سقف های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد.

۱۵ مدل از طرح های کاملاً ساده کناف سقف پذیرایی ساده و شیک

در انتخاب سقف کناف در محیط مرطوب محدودیتی وجود ندارد و سقف کناف در محیط های مرطوب کارایی خوبی را دارد. کناف نسبت به آب مقاوم نمی باشد و زمانی که شما برای حمام و زیر زمین ساختمان خود از کناف استفاده می کنید وضعیت آن ممکن است تحت تاثیر قرار گرفته و کناف مرطوب شده و باعث شود فضای ساختمان شما با هجوم قارچ ها مواجه شوند. به خاطر داشته باشید در صورت آسیب دیدن کناف به وسیله آب باید جایگزین بهتری را برای آن انتخاب کنید و تنها راه حل این مسئله استفاده از کناف با پوشش فایبرگلاس می باشد.

علاوه بر موارد گفته شده، دیگه چه هزینه‌هایی رو برای سقف کناف باید درنظر بگیریم؟

مشخص نیست اولین کسانی که از سقف کاذب استفاده کردند درباره کاربردهای آن چه اطلاعاتی داشته اند. سقف کاذب در مدت زمان کوتاهی در صنعت ساختمان به جایگاه مناسبی دست یافت و استفاده از آن در صنعت ساختمان از دغدغه های پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف به حساب می آید. اینکه تا چه حد بخواهید گچبری سقف پذیرایی کلاسیک منزل تان را شلوغ و پرنقش و نگار اجرا کنید، با عرض پوزش به سلیقه شما بستگی زیادی ندارد! بلکه به وسعت پذیرایی، نوع مبلمان، نورپردازی، ارتفاع سقف و البته تونالیته رنگی مبلمان و دیوارهای داخلی وابسته است. یک ایده عالی برای پیاده سازی کناف در پذیرایی های مستطیل شکل، استفاده از اختلاف ارتفاع های زیاد در بخش های خاص فضا مانند سقف اپن، سقف پله و سقف ورودی یا لابی منتهی به اتاق خواب هاست. دو – اجرای طراحی های شلوغ در اغلب خانه های مسکونی متوسط یا کوچک می تواند نمای نازیبایی ایجاد کند.

طراحان داخلی برای پیشبرد سریع کار و داشتن قدرت مانور بیشتر برای طراحی سقف از کناف استفاده می کنند. کناف درواقع یک مصالح ساختمانی مدرن و خشک است که به راحتی قابل نصب است. فرض کنید پیمانکار قیمت هر متر مربع کناف مصرفی رو 100 هزار تومان اعلام کرده و 55 متر مربع از ورقِ کناف در کار مصرف شده. برای دستیابی به حداکثر مقاومت سقف، صفحات گچی باید به صورت عرضی نصب بشن، یعنی راستای طولی پانل‌ها، عمود بر راستای سازه‌های پانل خور اجرا بشه.

اما چونکه هزینه اجرای سقف کاذب چوبی گران است؛ از این رو درخواست کننده ی کمتری دارد. ولی در هر صورت، اجرای این مدل از سقف کاذب برای پذیرایی بسیار پرطرفدار است. کناف سقف ساده نوعی سقف کاذب است، سازه ای گچی مدرن و جدیدی که برای تزئین سقف ساختمان به کار می رود.

  • این نوع سقف کاذب از مصالح مختلفی هم چون پارچه چین دار، پلاک های چوبی ، پلاک های گچی و یا ورقه های مقوایی فشرده سفید رنگ و سوراخ دار تهیه شده است و برای مکان هایی مثل سینما، سالن های سخنرانی و … که نباید انعکاس صوت وجود داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این نوع سقف ها به دلیل سرعت اجرای بسیار بالا و نحوه اجرای بسیار وسیع‌تر در بین سقف‌های کاذب بسیار محبوب به حساب می‌آید.
  • از باکس های متعددی که برای قرارگیری چراغ هالوژنه نصب می شود تا طرح های پیچیده ای که به صورت چند لایه اجرا می شود، طرح کناف سقف پذیرایی مستطیل انتخابی مطمئن است.
  • یکی در حین کار به دلیل اینکه بعد از نصب گچ برگ دسترسی به زیرسازی نداری و یکی هم در پایان کار.

شما می توانید از خدمات نقاشی روی سقف تیم هوم سرویز هم برای زیبا کردن سقف خانه خود استفاده کنید که بسیار جالب و زیبا است. در این نوع از سقف‌های کناف، از سقف‌های ساده و بدون درز برای تزئین سقف فضا استفاده می‌شود. سقف‌های کناف ساده در انواع اشکال هندسی موجود هستند و شما می‌توانید بلافاصله بعد از نصب این سقف‌ها آن‌ها را به سلیقه خود رنگ‌آمیزی کنید. این نوع سقف های متحرک از یکسری سازه های T شکل و تایل های سقفی ساخته می شود که شبکه ی سازه های T شکل با آویزهای قابل تنظیم به سقف وصل می شوند و سپس تایل ها درون این شبکه قرار داده می سورس شوند. تایل های مورد استفاده در سقف کاذب متحرک شامل تایل های پی وی سی، آکوستیک، فلزی، گچی و انواع طلق می باشند. سقف کنافی به سبب سبک بودن فشاری به سقف و بنا وارد نمی‌کند و همین باعث سهولت هرچه بیشتر نصب سازه می‌شود.

مدل های سقف کناف