سقف کاذب کناف مدل ها و ویژگی های سقف کاذب و نکات خرید! سلام ساختمان-کناف آوگون

سقف کاذب کناف مدل ها و ویژگی های سقف کاذب و نکات خرید! سلام ساختمان-کناف آوگون

در حقیقت برای اجرای درست سقف کناف باید دقت داشته باشید که حتما عملیات بتونه کاری را با دقت زیادی انجام دهید و در این قسمت از کار به هیچ عنوان عجله نکنید. در واقع برای پرشدن درز ها از نوار درزگیر استفاده می شود و عملیات بتونه کاری در دو مرحله پایان می پذیرد. مهمترین عاملی که در بتونه کاری مورد توجه قرار می‌ گیرد میزان آب مصرفی و دمای محیط است‌. گچبرگ کناف معمول در ایران حدوداً 12.5 میلیمتر ضخامت دارد. در ایران شرکت های کناف ایران و باتیس و کارا بیشترین سهم را در تولید و فروش گچبرگ دارند.

  • در واقع این دستگاه ها با جدا کردن ذرات رنگ و پاشیدن آن …
  • در آن صورت است که می توانید ایمنی، کیفیت و در نهایت عمر مفید آن را تضمین نمایید.
  • اما در کناف کاری سقف آشپزخانه به دلیل انجام پخت و پز و نیاز به شست و شو و تمیز کردن مداوم فضا، بهتر است که از نوع ضد رطوبت آن استفاده گردد.
  • البته به عنوان تجربه خدمت شما عرض میکنم که در صورتی که متراژ کار شما کمتر از 2000 متر مربع است کارکرد کارفرما به صورت اجرتی اشتباه است زیرا در نهایت قیمت تمام شده بیشتر خواهد شد.
  • یکی از عمده ترین دلایل استقبال انواع مدل های سقف کنافحذف ملات و اتصالات پیچی و سرعت و کیفیت بالا، همراه با قیمت مناسب می باشد.

این نوع سقف ها دارای دو بخش اصلی و فرعی هستند که قسمت اصلی آن ها از فولاد یا چهارتراش و قسمت فرعی شان از چوب تهیه شده است. برای صفحات مقاوم در برابر رطوبت، میزان رطوبت محیطی تا 90 درصد قابل قبول است. برای تمیز و یکپارچه بودن نمای کار، بتونه کاری بسیار مهمه. کاردبرد دیگه‌ی کناف، به عنوان دیوارهای جدا کننده، پوششی و دکوراتیو است. و روشهای زیادی برای دور کردنشون وجود دارد که استفاده از دستگاه های فراصوت بهترین و بهداشتی ترین روشه که کناف سقف میشه پیشنهاد داد.

سقف کناف پذیرایی، یکی از پر طرفدارترین روش های تزیین سقف های پذیرایی است. طراحی و اجرای کناف پذیرایی، می تواند یک پذیرایی ساده را به یک پذیرایی شیک و زیبا تبدیل کند و تاثیر زیادی در ظاهر خانه دارد. شما می‌ توانید سقف های کناف ساده را در دو مدل ساده و طرحدار خریداری کنید. اگر علاقه دارید تا سقف کناف را رنگ آمیزی کنید و دکوراسیون داخلی خانه تان را تغییر دهید به شما پیشنهاد می کنیم که از سقف کناف ساده استفاده کنید.

اگه قصد تعویض کابینت داری، کابینت سازهای معتبر شهرت رو بهت معرفی میکنیم تا ازشون قیمت بگیری و انتخاب کنی

معمولا برای طراحی و دکوراسیون سالن پذیرایی از کناف های صاف و گوشه دارد همچون شکل مستطیل استفاده می شود. برای اجرای سقف کاذب با پانل های گچی نیاز به زیرسازی با استفاده از پروفیل های کناف داریم. در حالت تیپ B که مناسب فضاهای کمتر از ۱۰ متر میباشد پروفیل های F47 فقط در یک جهت نصب میشوند و سپس پانل به آن پیچ میشود.

کناف سقف متری چند؟

به همین دلیل جا به جایی و اجرای آن در مکان های مختلف بسیار راحت تر از گچ کاری انجام می شود. وقتی پذیرایی بزرگی دارید، از کناف سقف کاذب pop را انتخاب کنید. وقتی دیوارهای کرم رنگ، همراه با مبلمان سبز و قهوه‌ای دارید، این مدل کناف مناسب است. در بعضی مواقع کناف را انتخاب می‌کنید تا ظاهری زیبا به پذیرایی شما بدهد. ایده‌هایی برای کناف کاری سقف پذیرایی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها در طراحی سقف استفاده کنید. درادامه انواع کناف های سقف پذیرایی را با هم بررسی می‌کنیم.

۱- کناف سقف پذیرایی مربع شکل

در حال حاضر ابزارآلات رونیکس در ایران و 11 کشور دیگر تولید و به سرتاسر جهان عرضه می‌شود. نجاری و صنایع چوب با توجه به گستردگی کار و محصولات تولیدی خود نیاز بیشتری به رعایت نظافت و ایمنی دارند. اگر قصد دارید به صورت تفریحی کار با چوب را شروع کنید و پروژه های کوچک نجاری برای خودتان داشته باشید این مطلب مناسب شما … نصب لوله و اتصالات پلیمری علاوه بر اینکه نیازی به ابزارهای گوناگون، سنگین و پر حجم ندارد به سادگی صورت گرفته و به مراتب زمان … از آنجا که خانه قرار است محلی برای آرامش و استراحت باشد؛ سرو صدایی که از بیرون می آید میتواند آزار دهنده باشد.