سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

استفاده از کناف سقف برای سالن در بزرگ و نورگیر نشان دادن آن تاثیر گذار است. در بخش قبلی به پاسخ مناسبی برای سقف کاذب کناف چیست؟ رسیده و در این قسمت با به اشتراک گذاشتن مزایای سقف کاذب کناف به شناخت بهتر این سازه برای سقف‌های کاذب می‌پردازیم. یکی از جدید ترین مصالح ساختمانی است که در ایجاد سقف کاذب بسیار نقش دارد. با وجود این توضیحات هضم سوال سقف کاذب کناف چیست؟ بسیار راحت تر می‌شود. دکور کناف و سقف کناف اداری معمولاً به صورت کناف فلت اجرا میشود. با توجه به اینکه استفاده از دورباکس و دکور کناف در ساختمان های اداری مرسوم نیست توصیه ما استفاده از کناف فلت سقف است.

• سقف کناف در اتاق خواب

البته در معماری سنتی آرک نقش باربر داشته اما آرک آشپزخانه کناف تنها نمای ظاهری و زیبایی آن را با خود همراه دارد. آرک آشپزخانه کناف با دقت و کیفیت بالاتری نسبت به آرک گچی ساده اجرا می شود. به طور کلی اجرای کناف سریعتر، دقیقتر و بی نقص‌تر خواهد بود. طراحی کناف کاری سقف آشپزخانه به صورت هلالی و منحنی در ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس طرفدران بسیار زیادی دارد. یکی از چالش های اساسی دکوراسیون منزل ، طراحی سقف پذیرایی است. با توجه به اینکه محدودیت های وجود تاسیسات در سالن پذیرایی وجود ندارد، کار طراح بیشتر معطوف به بحث زیبایی شناسی خواهد شد.

نکات مهم درباره سقف کاذب کناف

صفحات روکش دار گچی که با نام کناف معروف هستند، دارای سیستم ساخت و ساز های مختلفی اند که ما در این مقاله درباره ی سقف کاذب کناف توضیحاتی را ارائه می کنیم. قیمت سقف کاذب کناف بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود که هر کدام از آن ها اهمیت های مخصوص به خود را دارند. مهم ترین پارامتر برای محاسبه قیمت این نوع سقف، متحرک و یا ثابت بودن آن است. هم چنین این کناف ها می توانند به دو صورت ساده و یا طرحدار موجود باشند که همین مورد نیز کاملا بر روی قیمت تاثیرگذار هستند.

مزایای این روش برای زیبایی و کاربردی بودن را بیان کردیم و با آنها آشنا قیمت کناف سقف شدید. اما باید برای به اجرا درآوردن آن به معایب و نواقص احتمالی که ممکن است به همراه داشته باشد نیز توجه کرد تا بنایی ماندگارتر داشت. نکته مهمی که برای اجرای این نوع از سقف ها وجود دارد این است که به انواع آن برای اجرا در قسمت مورد نظر باید توجه کرد. استفاده از پنل های بی کیفیت از دیگر معایب اجرای کناف می باشد. اجرای غیر اصولی کناف سقف می تواند زمینه سقوط سقف را فراهم کند. از این رو اگر از یک شرکت و یا کارخانه معتبر سقف مورد نیاز خودتان را خریداری کنید،در آن صورت است که می توانید ایمنی، کیفیت و در نهایت عمر مفید آن را تضمین نمایید.

  • یکی از اجزایی که در دکوراسیون پذیرایی تاثیر زیادی دارد، سقف پذیرایی است.
  • فقط کافیست هر چند وقت یکبار با یک دستمال خشک سقف را تمیز نمایید.
  • سقف و بدنه این ساختمان لوکس با ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک طراحی شده است.
  • مدل كناف سقف آشپزخانه طیف گسترده ای دارد و مزیت آن ایجاد عایق حرارتی و صوتی، فضای نورپردازی مناسب و پوشاندن تاسیسات هود است.

به نحوی که در انتهای کار، سطحی یکپارچه که قابلیت نقاشی ساختمان و نصب کاشی یا هر نوع پوشش دیگری را دارد بدست می آید. در صورتی که از دیوار کناف دو لایه یا سه لایه استفاده شود، فضای خالی مابین پانل های کناف، توسط عایق حرارتی و صوتی ( معمولاً پشم سنگ ) پر میشود. همچنین عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکی ( شامل تجهیزات برقکشی ساختمان ) و تاسیسات مکانیکی ( شامل تجهیزات بالابر هیدرولیکی ) به راحتی میسر است. برای اجرای سقف کاذب روش های گوناگون و متفاوتی وجود دارد و البته از مصالح متفاوتی برای اجرای آن استفاده میشود. شبکه فلزی به سقف موجود متصل شده و پنل ها روی آن سوار می شوند.

در مدت زمان کوتاهی نصب می شوند، همچنین در صورت نیاز به تعمیر نیز، در زمان اندک قابل جایگزینی می باشند. برای واحد هایی که با استاندارد های لرزه نگاری ساخته شده اند گزینه مناسبی هستند. به عنوان عایق در برابر دو پارامتر صدا و حرارت نیز به کار برده می شود. هر دو شیوه اگر با ایده خوبی طراحی بشن نتیجه مثبتی خواهند داشت. میتوان گفت این سیستم دارای نقص خاصی نبوده و از هر نظر بررسی و رفع ایراد شده است . ۴- کناف به شکل عایق عمل می کند و از این حیث شاهده صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم .

سقف کاذب کناف خودایستا