“سقف های فولادی گالوانیزه از اهمیت حیاتی برای آب تمیز”

به گفته آرژن، سقف های فولادی گالوانیزه مطمئن ترین و مقاوم ترین سیستم های پوششی موجود در بازار هستند. “سقف ما برای هر شرایط آب و هوایی طراحی شده است و می تواند بارهای برف و بادهای شدید را تحمل کند. سقف از ورود خاک و زباله به مخازن جلوگیری می کند، که تضمین می کند آلودگی خارجی وجود ندارد. و به دلیل انسداد نور مستقیم خورشید، کاهش قابل توجهی وجود دارد. رشد جلبک ها.”

برای بسیاری از کاربردها، تامین مطمئن آب تمیز ضروری است. آب باید استانداردهای آب آشامیدنی را رعایت کند و/یا باید عاری از خاک، زباله، آلاینده‌ها و باکتری باشد. نور UV باید مسدود شود تا از رشد جلبک جلوگیری شود. آرین ون دایک، مدیر ذخیره‌سازی آب در NPI می‌گوید. به همین دلیل است که وقتی به دنبال حداکثر حفاظت از آب خود هستید، توصیه می کنیم سقف فولادی نصب کنید.

سقف فولادی گالوانیزه NPI از پانل های سبک وزن و با قابلیت حمل آسان تشکیل شده است که می توانند برای ایجاد سقف ضد آب به یکدیگر متصل شوند. سقف فولادی با دو دریچه به صورت استاندارد برای دسترسی به مخزن ارائه شده است. آرژن می گوید: «نصب آسان است. علاوه بر محافظت در برابر آلودگی، از تبخیر نیز جلوگیری می کند و در برابر شرایط آب و هوایی محافظت می کند و به شما امکان می دهد در فیلتراسیون و تصفیه آب صرفه جویی کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
آرین فان دایک
NPI
[email protected]
www.npiwaterstorage.com
www.npibv.com



منبع