سفر پایدار برای گل های رز تازه از طریق دریا

آینده حمل و نقل گل، حمل و نقل دریایی است. گل ها در نبرد با افزایش هزینه های حمل و نقل و کاهش انتشار کربن مستثنی نیستند. در Chrysal، پایداری حرف اول را می زند. Chrysal این را در قلب تجارت خود قرار داده است و با شرکای خود به دنبال یک صنعت گل بدون تأثیر است. حمل و نقل دریایی ردپای کربن را تا 92 درصد در مقایسه با حمل و نقل هوایی کاهش می دهد، اما با چالش های زیادی همراه است. با توسعه خدمات حمل و نقل دریایی Chrysal، Chrysal می تواند به حل برخی از این چالش ها کمک کند.

خدمات حمل و نقل دریایی Chrysal یک راه حل خدمات کامل است. گل‌ها نه تنها با رز دیپ و تیمار ضد اتیلن درمان می‌شوند، بلکه توسط دستیاران فنی Chrysal در سراسر زنجیره از برداشت تا حمل و نقل و دریافت در اروپا نظارت می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که گل رز پس از حضور در دریا به خوبی مورد استقبال قرار می‌گیرد. بیش از سه هفته این سرویس به میزان قابل توجهی میزان هدر رفتن و رد گل را کاهش می دهد و امکان به اشتراک گذاری داده های حیاتی را با همه طرف های درگیر در طول مرحله حمل و نقل فراهم می کند.

مطالعات نشان داده است که حمل و نقل گل ها از طریق حمل و نقل دریایی در مقابل هوایی، ردپای کربن را تا 92 درصد کاهش می دهد. با این حال، حمل و نقل دریایی زمان می برد و گل ها تحت فشار زیادی قرار می گیرند. با در نظر گرفتن تمام چالش ها، Chrysal بیش از ده سال را صرف توسعه آنچه که اکنون به عنوان خدمات حمل و نقل دریایی Chrysal شناخته می شود، صرف کرده است. ترکیبی از مفهوم منحصر به فرد پس از برداشت و خدمات که گل ها را تازه نگه می دارد و بوتریتیس را در طول حمل و نقل دریایی و نگهداری طولانی کنترل می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
آدیندا بلوکر
کریسال
[email protected]
www.chrysal.com



منبع