سانتینی سفید با مرکز سبز روشن

به بازار
Sira با عرضه هفتگی 25000 ساقه در طول سال در حراجی Royal FloraHolland در Aalsmeer، Naaldwijk و Rijnsburg آماده است تا بازار را تسخیر کند. هفته گذشته Wouter Jongkind به منظور درخشش در کانون توجه به Sira، از تعداد زیادی از توزیع کنندگان بازدید کرد. هر بازدید با یک دسته گل تابستانی تازه و تابستانی همراه بود، همراه با کارت تبریکی که ویژگی های منحصر به فرد این گل زیبا را برجسته می کرد: گلبرگ های سفید همراه با مرکز سبز روشن، ساقه های قوی و عمر خوب گلدان. Santini Sira برای هر محیطی مناسب است و به گلفروشان آزادی خلاقانه برای دستیابی به تنوع بی پایان را می دهد.


کریزانت سیرا

پرورش
Sira در طول آزمایشات پرورش کشف شد. سپس، واریته به طور گسترده در LS Santini در Bleiswijk، یک پرورش دهنده سانتینی با شهرت طولانی مدت برای کیفیت، پایداری، تنوع و تداوم آزمایش شد. Sira اکنون به صورت تجاری در دسترس است. موفقیت سیرا را می توان به ترکیب شکل و رنگ گل و عمر بسیار طولانی گلدان آن نسبت داد. یک انتخاب برنده!

برای اطلاعات بیشتر:
رویال ون زانتن
Lavendelweg 15
1435 EW Rijsenhout
T: +31 (0) 38 70 00 297
www.royalvanzanten.com
[email protected]



منبع

Royal Van Zanten جدیدترین ساخته خود را ارائه می دهد: Sira، یک سانتینی سفید با مرکز سبز روشن و خیره کننده. پرورش‌دهنده می‌گوید: «سیرا با ساقه‌های قوی و عمر گلدانی فوق‌العاده خوب، یک کالای ضروری است که به طور مشترک با LS Santini عرضه می‌کنیم».