سال نو مبارک! بهترین مقالات ما در سال 2022 خوانده شده است

سال جدید آغاز شده است، اما قبل از اینکه منتظر آنچه در سال 2023 ارائه می شود، باشیم، می خواهیم به سال 2022 فکر کنیم. محبوب ترین موضوعات چه بود؟ کدام مقالات بهترین خوانده شده بودند؟

بیشتر از بهترین مقالات ما را در زیر بیابید:

جنگ روسیه و اوکراین
جنگ روسیه و اوکراین بر اخبار جهانی بوده و هست. و بنابراین، جای تعجب نیست که سه مقاله مرتبط با جنگ در رتبه 5 برتر ما قرار می گیرند، با این خبر که یک پرورش دهنده گل شاخه بریده اوکراینی در نزدیکی کیف مورد اصابت یک حمله هوایی روسیه قرار گرفته است. مقالات دیگری که در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند، عبارتند از: جنگ روسیه و اوکراین مانع از صادرات گل می شود و به روز رسانی: صنعت گل چگونه تحت تأثیر جنگ اوکراین قرار گرفته است.

پلت فرم منبع یابی آنلاین
در طول همه‌گیری، تعداد بیشتری از شرکت‌ها آنلاین شده‌اند و برای بسیاری از شرکت‌ها، فروش آنلاین به شدت افزایش یافته است. این، همراه با افزایش علاقه به کوتاه کردن زنجیره، پلتفرم‌های خرید جدید در حال رشد هستند. علاقه به پلتفرم های جدید زیاد است و این در آمار خوانندگان ما منعکس شده است، زیرا مقاله پلتفرم منبع یابی آنلاین 247flowers (سکوی منبع یابی آنلاین که شفافیت، دیجیتالی شدن و پایین ترین قیمت ها را ترکیب می کند) در رتبه هفتم فهرست بهترین مقالات ما قرار دارد.

صنایع زینتی در فیلیپین
به نظر می رسد خوانندگان ما به صنعت زینتی در فیلیپین نیز علاقه مند هستند، زیرا پنجمین مقاله پرخواننده این مقاله است: “صنعت زینتی در فیلیپین در حال شکوفایی است” در این کشور، تقاضا برای گیاهان زینتی در حال افزایش است. طبق گزارش انجمن بین المللی تولیدکنندگان باغبانی، نرخ سریع، به دلیل افزایش قدرت خرید جمعیت و جمعیت شاغل، که اکثراً هزاره هستند، انتخاب می کنند تا واحدهای مالکیت بیشتری را خریداری کنند.

جستجوی آفات سگ
پرورش دهندگان همیشه به دنبال راه های جدید و مبتکرانه برای محافظت از محصولات خود در برابر حشرات و بیماری ها هستند و یک راه ابتکاری برای انجام این کار سگ هایی است که به بوی آفات گلخانه ای واکنش نشان می دهند. بنابراین، ما این 10 مورد برتر را با این مقاله به پایان می بریم: “هر حشره بوی خاص خود را دارد و سگ ها همیشه متوجه خواهند شد.”

روز ولنتاین
روز ولنتاین یکی از مهم ترین تعطیلات برای بسیاری از تولید کنندگان، به ویژه برای پرورش دهندگان گل رز است. و مقالات مربوط به این تعطیلات معمولاً توجه زیادی را به خود جلب می کند. همچنین، در سال 2022، این مقاله در فهرست بهترین مقالات ما در رتبه ششم قرار گرفت: کمبود حمل و نقل هوایی و لوازم گران قیمت فروش ولنتاین را مختل می کند. در این مقاله، وضعیت کنیا، آمریکای جنوبی، اروپای شرقی و غربی برجسته شده است. همانطور که عنوان نشان می دهد، چالش های اصلی روز ولنتاین سال گذشته نبود حمل و نقل هوایی و گران بودن تجهیزات بود.

اعتصابات در اکوادور
دومین مقاله پرخواننده مقاله مربوط به اعتراضات در اکوادور در ماه ژوئن است که برای بخش گل روزانه 2 میلیون دلار هزینه داشت. پس از 18 روز اعتصابات خشونت آمیز، دولت اکوادور و گروه اصلی بومی این کشور به توافقی دست یافتند.

IFTF
هر سال، گزارش‌های تصویری در جدول پرخواننده‌های ما ظاهر می‌شود، همچنین امسال. علاقه زیادی به نمایشگاه تجاری IFTF که نوامبر گذشته در Vijfhuizen برگزار شد، وجود داشت. تیم FloralDaily نیز در نمایشگاه حضور داشت تا راهنمای خریداران را تحویل دهد و گزارش تصویری از نمایشگاه تهیه کند. مقاله مربوط به نمایش و گزارش تصویری دوباره به 10 مورد برتر ما رسید.

*فهرست ما فقط شامل مقالاتی است که در سال 2022 منتشر شده اند، نه مقالاتی که در سال 2022 روی آنها کلیک شده است.



منبع