زیبایی گل های کلمبیایی وارد تورنتو می شود

کلمبیا، یک شریک تجاری قدیمی برای کانادا
همه کانادایی‌هایی که برای روز ولنتاین برای عزیزانشان گل خریده‌اند باید بدانند که 90 درصد گل‌های تازه بریده شده در سراسر خاک کانادا از کلمبیا می‌آیند.

این کشور همچنین دارای یکی از بزرگترین تنوع گل های روی زمین با بیش از 1600 گونه، میخک های فوق ستاره است. دیگر انواع اصلی صادراتی شامل محصولات مورد علاقه کانادایی است. گل رز (18.4٪)، گل داودی (19.8٪)، میخک (18.8٪)، و آلسترومریا (7.1٪) و غیره.

برای اطلاعات بیشتر:
آسوکول فلورس
www.asocolflores.org

ProColombia، آژانس دولتی بخشی از وزارت تجارت، صنعت و گردشگری، مسئول ترویج سرمایه گذاری مستقیم خارجی، صادرات غیر معدنی و گردشگری در کلمبیا، همراه با Asocolflores، انجمن صادرکنندگان گل کلمبیا، به دنبال ترویج گل های کلمبیا هستند. هفته آینده در سالن بزرگ رقص غربی هتل دلتا در میسیساگا در 18 اکتبر.

این نمایشگاه گل، که حدود 50 نفر را بین تامین کنندگان و خریداران ترکیب می کند، از ساعت 9:00 صبح تا 5:30 بعد از ظهر برگزار می شود و پس از آن یک رویداد شبکه ای ویژه که صادرکنندگان گل کلمبیایی مستقیماً با مشتریان بالقوه ملاقات می کنند تا تجارت را بررسی کنند، برگزار می شود. فرصت ها.

برای Asocolflores و 12 شرکت گل کلمبیایی حاضر در این نمایشگاه، بازار کانادا از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه کلمبیا با سهم 57.3 درصدی از کل واردات، خود را به عنوان تامین کننده اصلی گل های شاخه بریده در این بازار معرفی کرده است. با تشکر از مزارع ما که انتظارات بازار را با کیفیت عالی و تنوع محصول برآورده می‌کنند، گواهینامه‌های عملکرد خوب، و سهم این بخش در اشتغال رسمی، به ویژه در میان سرپرستان مادر، که حدود 50 درصد از خانواده را تشکیل می‌دهند. آگوستو سولانو، رئیس انجمن صادرکنندگان گل کلمبیا گفت: نیروی کار، گل های کلمبیا تنوعی است که الهام بخش مصرف کنندگان کانادایی است.

همه تورنتونی‌ها می‌توانند بیایند، یکی را بگیرند و آن را با کسی که برایشان مهم است به اشتراک بگذارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت هر خرید از این محصول شاخص کلمبیایی نماد پیشرفت و رفاه هزاران خانواده کارگری در مناطق روستایی کشورمان است.

آلوارو کونچا، یکی از کارشناسان این شرکت، گفت: “در دهه گذشته، کانادا به یکی از 10 خریدار بزرگ صادرات غیر معدنی کلمبیا از جمله گل تبدیل شده است. کانادا دومین خریدار بزرگ گل در جهان است که دقیقاً پس از ایالات متحده در رتبه بندی قرار دارد.” مدیر ProColombia در تورنتو.



منبع

صادرات گل به کانادا با میانگین سالانه 6 درصد بین سال‌های 2016 و 2021 به طور مداوم در حال رشد است. واردات گل کانادایی در سال 2021 به 80 میلیون دلار آمریکا بالغ شد که نشان دهنده رشد 34.7 درصدی نسبت به سال قبل (2020) است. طبق آمار کانادا

به همین دلیل، ProColombia Canada و Asocolflores یک فعالیت اضافی ترتیب داده اند که در آن گل های کلمبیا در 19 اکتبر از ساعت 12:00 تا 2:00 بعد از ظهر در میدان ناتان فیلیپس (تقاطع خیابان کوئین و خیابان خلیج) به عابران پیاده اهدا می شود.

#PetalItForward در تورنتو
گل‌های کلمبیایی نه تنها به دلیل تازگی، کیفیت و تنوع در سطح بین‌المللی شناخته می‌شوند، بلکه به دلیل تجربیات لطیفی که هنگام اهدای آن‌ها برای مردم ایجاد می‌کنند (یا زمانی که آن‌ها را به عنوان یک میوه دریافت می‌کنند) شناخته می‌شوند.

این کشور آمریکای جنوبی پس از هلند دومین صادرکننده گل در جهان است و این گل ها به نزدیک به 100 بازار در جهان مانند ایالات متحده، کانادا، هلند، ژاپن و بریتانیا که پنج قاره را پوشش می دهند، می رسد. .

در آمریکای شمالی، گل های کلمبیایی قهرمان جشن هایی مانند روز مادر، کریسمس و هانوکا هستند. با این وجود، روز ولنتاین (14 فوریه) بزرگترین تقویت کننده برای بخش گلکاری کلمبیا است، زمانی که حمل و نقل به طور سنتی سه برابر می شود.

“این علاقه فزاینده به خرید گل های بیشتر به این معنی است که فرصت های بیشتری برای بخش گلکاری کلمبیا وجود دارد. هر بار که یک کانادایی گل های کلمبیا را در سوپرمارکت خریداری می کند، از بیش از 200000 کارگر رسمی (بیشتر آنها زن) حمایت می کند و از رشد و توانمندی آنها استفاده می کند. کانچا افزود: برنامه‌های آموزش و مسکن، بخش 100% بدون کودکان کار، و پایداری محیط‌زیست.